پرده نمایش مدل T1 توسط فروشگاه نیزار کالا در ابعاد 112*250 سانتی‌متر به فروش می رسد. وزن تقریبی پرده نمایش مدل T1 به مقدار 380 گرم می باشد که امکان جابجایی آسان این قطعه را برای کاربر فراهم می آورد. یک سری نکات در خرید پرده نمایش ویدئو پروژکتور حائز اهمیت است که باعث گردیده مبحث اصلی مقاله این هفته را بدان اختصاص دهیم. در حالت کلی، افرادی که دارای ویدئو پروژکتور هستند و به دنبال صفحه نمایشگر مناسب و با کیفیت می باشند، خرید پرده نمایش مدل T1 می تواند گزینه مناسبی محسوب گردد.

مناسب ترین محل نصب پرده نمایش مدل T1

از مهمترین ویژگی های پرده نمایش مدل T1 می توان به داشتن جنس با کیفیت آن اشاره کرد. جهت تولید این نوع پرده نمایش از پارچه های پلی استر استفاده می شود تا مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی و همچنین چروک شدن داشته باشد. امکان نصب پرده نمایش مدل T1 در محیط های مختلف منجمله موارد زیر فراهم می باشد:

  • سالن نشیمن: جهت تماشای فیلم، سریال، انجام بازی های گروهی و .. می توان از مزایای ویدئو پروژکتور خانگی و پرده نمایش مدل T1 بهره برد.
  • اتاق کنفرانس و جلسات: امروزه اکثر اتاق های کنفرانس و همایش تجهیز به پرده نمایش و دستگاه ویدئو پروژکتور برای نمایش فایل های تصویری برای ارائه مقالات هستند.
  • اتاق مطالعه: همچنین در اتاق مطالعه نیز می توان با نصب پرده نمایش مدل T1، مطالب دیجیتالی تصویری را در ابعاد بزرگ به نمایش گذاشت.
  • دفاتر کار: با تجهیز نمودن دفاتر کار به ویدئو پروژکتور و پرده نمایش T1 ، می توانید یک سیستم پخش کننده تصویر مهیا سازید.

همچنین برخی از اتاق هتل ها، سالن های مهدکودک، حسینیه ها، باشگاه ها و ... نیز به منظور نمایش یک سری فایل های تصویری اقدام به خرید پرده نمایش مدل T1 و ویدئو پروژکتور پرتابل از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا نمایند.

 

پرده نمایش مدل T1 را می توانید همراه با هر مدل دستگاه ویدئو پروژکتور خریداری کنید. نکات فراوانی در خصوص انتخاب پرده نمایش برای ویدئو پروژکتور وجود دارد که می توانید ما را تا انتهای پست این ماه، مرتبط با این موضوع، همراهی کنید. اگر به دنبال خرید پرده نمایش مدل T1 هستید، بهتر است که بدانید دارای ابعاد 112*250 سانتی‌متر، وزن تقریبی 380 کیلوگرم و جنس پلی استر می باشد. این نوع پرده نمایش قابلیت ماندگاری بالا و زاویه دید 30 درجه را دارد. فروشگاه نیزار کالا متناسب با نوع فعالیتی که در زمینه طراحی، تولید و فروش ویدئو پروژکتور انجام می دهند. اقدام به فروش پرده نمایش مدل T1 نیز نموده‌اند.

مهمترین ویژگی های پرده نمایش مدل T1

یک سری نکات در انتخاب و خرید پرده نمایش در دستگاه های ویدئو پروژکتور حائز اهمیت است که در این جا قصد داریم بدان بپردازیم:

  • داشتن ابعاد مناسب
  • جنس با کیفیت و ضد چروک
  • داشتن قابلیت تاشوندگی
  • وزن اندک و سبک بودن
  • ضخامت مناسب
  • قیمت مناسب

لازم است که بدانید، با خرید پرده نمایش مدل T1 می توان داده های تصویری را با کیفیت بالا فراهم نمود. این نوع پرده نمایش قابلیت پخش تصاویر با کیفیت بالا و وضوح تصویر مناسب دارد و این چنین لذت تماشای فیلم و سریال و همچنین بازی های گروهی را برای افراد بیشتر می نماید. یکی از نکاتی که هنگام خرید ویدئو پروژکتور توسط عموم افراد در نظر گرفته می شود، بررسی میزان کیفیت جنس پارچه به کار رفته در فرآیند ساخت پرده نمایش می باشد. برای اطلاع از قیمت پرده نمایش مدل T1 می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید، پس از بررسی جزئیات و مشخصات فنی پرده نمایش T1 می توانید نسبت به سفارش آن به صورت آنلاین اقدام نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 77
نمایش همه
علاقه مندی ها ()