ویدئو پروژکتور owlenz SD800 جزء دستگاه های پروژکتور با قابلیت پیشرفته ای است که می توانید از طریق فروشگاه النز اقدام نمائید. بسیاری از افراد خواستار خرید پروژکتور با قابلیت های پیشرفته هستند. در نتیجه متناسب با نیازتان می توانید اقدام به خرید ویدئو پروژکتور owlenz SD800 نمائید. هم اکنون از طریق فروشگاه النز می توانید دسترسی به مدل های مختلف ویدئو پروژکتور داشته باشید و در نهایت مناسب‌ترین دستگاه را خریداری نمائید.

نکات خرید ویدئو پروژکتور owlenz SD800 هوشمند

در این مقاله شما را با برخی از ویژگی های ویدئو پروژکتور owlenz SD800 هوشمند اشاره می نمائیم. هنگام انتخاب و خرید یک ویدئو پروژکتور هوشمند از برندowlenz ، عوامل زیر می توانند به شما کمک کنند تا بهترین گزینه را انتخاب کنید:

  • وضوح تصویر: ویدئو پروژکتور owlenz SD800 هوشمند دارای وضوح تصویر 1920*1080 پیکسل می باشد که امکان نمایش تصاویر با کیفیت بالا را برای کاربر فراهم می کند. وضوح بالاتر معمولاً کیفیت تصویر بهتری را فراهم می کند.
  • نسبت کنتراست: نسبت کنتراست بالا به معنای تصویر واضح‌تر و رنگ ‌های زنده‌تر است. این دستگاه پروژکتور به میزان 3 هزار به 1 است.
  • نوع فناوری: پروژکتورهای DLP، LED  و لیزری هر یک مزایا و معایب خود را دارند. برای مثال، DLP  معمولاً تصاویری با کنتراست بالا ارائه می دهد، در حالی که LED برای رنگ‌ های زنده‌تر بهتر است. ویدئو پروژکتور owlenz SD800 تجهیز به لامپ و لنز LED می باشد.
  • اتصالات: لازم به ذکر است که ویدئو پروژکتور owlenz SD800 دارای پورت های HDMI، USB  و اتصال بی‌سیم (Wi-Fi) است. این امکانات به شما اجازه می دهد تا به راحتی دستگاه‌ های دیگر را متصل کنید.

جهت اطلاع از قیمت ویدئو پروژکتور owlenz SD800 می توانید به فروشگاه اینترنتی النز مراجعه نموده و سپس به صورت آنلاین دستگاه پروژکتور مورد نیازتان را همراه با گارانتی معتبر خریداری نمائید.

با توجه به وجود عوامل متعدد، در حال حاضر می توانید ویدئو پروژکتور هوشمند Owlenz مناسبی را انتخاب کنید که بهترین تناسب را با نیازها و بودجه شما داشته باشد. لازم است که بدانید، ویدئو پروژکتور owlenz SD800 تجهیز به سیستم‌ عامل اندروید و همچنین دارای قابلیت نصب اپلیکیشن‌ می باشد. در نتیجه توانسته‌اند میزان کاربری این دستگاه پروژکتور را بدین وسیله بهبود ببخشند. فروشگاه النز توانسته است موفق به تولید و فروش ویدئو پروژکتور هوشمند با قابلیت های پیشرفته گردد. در نتیجه متناسب با نیاز، افراد مختلف و همچنین مراکز متعددی می توانند نسبت به خرید ویدئو پروژکتور owlenz SD800 اقدام نمایند.

اجزای مهم ویدئو پروژکتور owlenz SD800

ویدئو پروژکتور owlenz SD800، مانند سایر پروژکتورها، از اجزای مختلفی تشکیل شده‌اند که هر کدام نقش مهمی در عملکرد کلی دستگاه دارند. مهم‌ترین اجزای ویدئو پروژکتور  owlenz SD800هوشمند شامل موارد زیر است:

لنز پروژکتور مسئول تمرکز نور و تصویر بر روی صفحه نمایش یا دیوار است. کیفیت لنز تأثیر زیادی بر وضوح و کیفیت تصویر دارد.

لازم است که بدانید ویدئو پروژکتور owlenz SD800 دارای پورت های  HDMI، USB، VGA  و اتصالات بی‌سیم (Wi-Fi  ) است که امکان اتصال به دستگاه‌ های مختلف را فراهم می کند.

برای جلوگیری از overheating (گرم شدن بیش از حد)، پروژکتورها معمولاً دارای سیستم های خنک‌کننده هستند که شامل فن ‌ها و دریچه‌ های تهویه می شود.

این قسمت شامل دکمه ‌ها، ریموت کنترل و رابط کاربری است که به کاربر اجازه می دهد ویدئو پروژکتور owlenz SD800 را کنترل کند.

طراحی بدنه پروژکتور نیز اهمیت دارد، زیرا باید به گونه‌ای باشد که حمل و نقل آسان باشد و همچنین به خوبی تهویه شود.

این اجزا با هم همکاری می کنند تا تجربه تماشای فیلم یا ارائه محتوا را بهبود بخشند و کیفیت کلی تصویر و صدا را تضمین کنند. هم اکنون از طریق فروشگاه اینترنتی النز می توانید نسبت به خرید ویدئو پروژکتور owlenz SD800 هوشمند اقدام نمائید.

آدرس : تهران خیابان جمهوری-مابین سی تیر و چهارراه استانبول-کوچه گوهرشاد-پاساژگوهر-انتهای پاساژ سمت راست واحد5

ایمیل : 

خط ثابت : 02166748823

همراه : 09382651313

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 95
نمایش همه
علاقه مندی ها ()