فروشگاه النز به عنوان یک برند شناخته شده در بازار همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و در طول فعالیت حرفه ای خود توانسته‌اند موفق به طراحی و ساخت دستگاه پروژکتور با قابلیت های پیشرفته‌تر نسبت به گذشته شوند. هم اکنون در لیست محصولات آن ها می توانید شاهد فروش ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند باشید. این دستگاه پروژکتور تجهیز به قابلیت های جدید است که امکان پخش تصاویر اچ دی و فول اچ دی را برای کاربران فراهم می آورد. بنابراین بر حسب نیازی که افراد مختلف دارند، می توانند از قابلیت های ویدئو پروژکتور هوشمند owlenz SD500 بهره مند گردند.

فاکتورهای مهم در خرید ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند

مهمترین نکاتی که در انتخاب دستگاه پروژکتور مهم می باشد، بررسی فاکتورهای مهم منجمله:

  • نوع لامپ و طول عمر مفید آن: ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند دارای لامپ LED با رزولوشن 30 الی 50 هزار ساعت است.
  • میزان شدت روشنایی: این دستگاه ویدئو پروژکتور النز دارای شدت روشنایی به میزان 3200 لومن می باشد و امکان پخش تصاویر با کیفیت را برای کاربر فراهم می آورد.
  • ابعاد پرده نمایشگر: خرید ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند با تصویر خروجی 42 الی 150 اینچ صورت می پذیرد.
  • مقدار رزولوشن صفحه نمایشگر: ویدئو پروژکتور هوشمند owlenz SD500 تجهیز به رزولوشن 1920*1080 پیکسل برای پخش داده های تصویری FULL HD می باشد.
  • منبع تغذیه: میزان منبع تغذیه این مدل ویدئو پروژکتور 100 الی 240 ولت برق شهری است.
  • نوع لنز: جهت طراحی و ساخت خرید ویدئو پروژکتور هوشمند owlenz SD500 شاهد استفاده از لنزهایی با فناوری LCD LTPS هستیم که از طول عمر بالا برخوردار می باشند.

لازم به ذکر است که نکات دیگری منجمله نوع اتصالات دستگاه، مشخصات فنی بلندگو، میزان مصرف برق، نسبت کانونی پروژکتور و سایر مشخصات فنی ویدئو پروژکتور هوشمند owlenz SD500 را می توانید در فروشگاه اینترنتی النز مشاهده نمائید.

 

همانطور که می دانید علت استقبال از دستگاه های ویدئو پروژکتور النز و هر برند دیگری، استفاده از فناوری های پیشرفته آن است. اگر خواستار خرید ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند هستید، بهتر است اطلاعات جامع نسبت به مشخصات فنی این دستگاه کسب نمائید تا از کاربردی بودن آن متناسب با نوع فعالیتی که در پیش دارید، اطمینان حاصل کنید. شاخص های مهم همانند نوع لامپ، داشتن قابلیت زوم، محل اتصال دستگاه، مقدار منبع تغذیه، میزان مصرف برق، نسبت کانونی دستگاه، مشخصات فنی بلندگو، طول عمر مفید لامپ و نوع آن، ابعاد و وزن تنه برخی از مواردی هستند که در فروش ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند از سوی مشتریان مورد استقبال قرار گرفت.

خرید ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند همراه با گارانتی

فروشگاه النز نیز همچنان در فهرست محصولات خود، امکان خرید ویدئو پروژکتور هوشمند  owlenz SD500را همراه با گارانتی معتبر با قابلیت و امکانات پیشرفته فراهم نموده‌اند. در نتیجه مجموعه های آموزشی، سالن های کنفرانس، هتل ها، مدارس، دانشگاه ها و ... متناسب با نیازی که دارند می توانند از قابلیت های ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند استفاده نمایند. یکی از قابلیت های مهم در خرید نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور، استفاده از فناوری وای فای است که امکان اتصال به دیگر دستگاه های دیجیتالی را فراهم می آورد.

به نسبت قیمت ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند، از تکنولوژی جدید برخوردار بوده و قابلیت پخش تصاویر در ابعاد بزرگ و کیفیت بالا را برای مخاطبان خاص خود فراهم می آورد و از قیمت مناسبی برخوردار است. برای کسب اطلاعات جامع، بررسی مشخصات فنی و همچنین ارتباط با کارشناسان فروش می توانید به فروشگاه اینترنتی النز مراجعه نمائید. پس از بررسی قابلیت ها و امکانات ویدئو پروژکتور هوشمند owlenz SD500 با دیگر دستگاه های موجود، در نهایت محصول با کیفیت مد نظر خود را می توانید همراه با گارانتی معتبر و قیمت مناسب خریداری نمائید.

 

آدرس : تهران خیابان جمهوری-مابین سی تیر و چهارراه استانبول-کوچه گوهرشاد-پاساژگوهر-انتهای پاساژ سمت راست واحد5

خط ثابت : 02166748823

همراه : 09382651313

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 185
نمایش همه
علاقه مندی ها ()