هم اکنون متناسب با محیط های مختلف که نیازمند تهیه دستگاه پخش کننده تصویر هستند، می توان ویدئو پروژکتور owlenz از طریق فروشگاه النز خریداری کرد. محیط های آموزشی همانند مدارس، دانشگاه ها، آموزشگاه های فنی و حرفه ای می توانند از مزایای ویدئو پروژکتور النز استفاده نمایند. در ادامه پست به برخی از نکات مهم درباره ویدئو پروژکتور owlenz می پردازیم تا متناسب با میزان روشنایی محیط بتوانید دستگاه مناسبی را خریداری کنید.

مزیت بکارگیری ویدئو پروژکتور النز

هنگامی که به دنبال خرید ویدئو پروژکتور owlenz هستید، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • رزولوشن تصویر: رزولوشن تصویر ویدئو پروژکتور با کیفیت تصویر نمایش داده شده ارتباط مستقیم دارد. برای کسب بهترین تجربه، می توانید از مزایای یک ویدئو پروژکتور النز با رزولوشن بالا بهره مند گردید.
  • شدت نور: شدت روشنایی نور ویدئو پروژکتور بر اساس لومن (lumens) اندازه گیری می‌ شود. برای استفاده در محیط‌های روشن، ویدئو پروژکتور owlenz با شدت نور بالا مناسب است.
  • فناوری نمایش: فناوری ‌های مختلف نمایش مانند DLP، LCD  و LED در طراحی انواع ویدئو پروژکتور ملاحظه می شوند. هر یک از آنها دارای فناوری‌، ویژگی‌ ها، مزایا و معایب خاص خود می باشند.
  • پورت ‌های ورودی: اطمینان حاصل کنید که ویدئو پروژکتور النز مورد نظر دارای اکثر پورت ‌های ورودی برای اتصال به دستگاه‌ های مختلف مانند لپ تاپ، تلفن همراه، دی وی دی پلیر و غیره باشند.
  • ابعاد و وزن: اگر خواستار حمل و نقل آسان دستگاه هستید، خرید مینی ویدئو پروژکتور owlenz می تواند برای شما کاربری بیشتری داشته باشد.
  • عمر لامپ: عمر لامپ ویدئو پروژکتور نشان دهنده مدت زمانی است که می ‌توان از دستگاه پروژکتور به طور متناوب استفاده کرد، قبل از اینکه لامپ آن نیاز به تعویض داشته باشد. در همین راستا تولید و فروش ویدئو پروژکتور النز  با طول عمر بالای لامپ صورت می پذیرد.

 

تولید ویدئو پروژکتورهای قابل حمل به عنوان یک فناوری پیشرفته و نوآورانه، در دهه‌ های اخیر به شدت رونق یافته است. در همین راستا کمپانی النز اقدام به طراحی انواع ویدئو پروژکتور owlenz در ابعاد کوچک و وزن اندک نمود. لازم به ذکر است، شروع تولید ویدئو پروژکتورهای قابل حمل به طور جدی در دهه 1980 میلادی آغاز شد. در آن زمان، تکنولوژی ‌های نوین مانند DLP (Digital Light Processing)  و LCD (Liquid Crystal Display)  برای تولید پروژکتورهای کوچکتر و قابل حمل استفاده شدند. البته در تولید مدل های بروز ویدئو پروژکتور النز از تکنولوژی لامپ های LED استفاده می شود تا بدین وسیله بتوانند طول عمر عملکرد دستگاه های را بهبود ببخشند. فروشگاه النز متناسب با نوع فعالیتی که به عنوان یک تولید کننده در زمینه طراحی دستگاه های ویدئو پروژکتور انجام می دهند، توانسته‌اند بر پایه تکنولوژی پیشرفته محصولات متنوعی تولید و روانه بازار نمایند.

خرید ویدئو پروژکتور owlenz با قابلیت های پیشرفته

هم اکنون فروش ویدئو پروژکتور owlenz با مشخصات فنی متفاوت صورت می پذیرد چون با پیشرفت تکنولوژی و افزایش توانایی‌ ها و کیفیت تصویر این ویدئو پروژکتورها، استفاده از آن ‌ها در محیط ‌های مختلف مانند سالن های کنفرانس‌، سینمای خانگی، محیط آموزشی و غیره، بسیار مورد توجه قرار گرفته می شود. امروزه، انواع ویدئو پروژکتور النز قابل حمل با ابعاد کوچک، وزن سبک و کارایی بالا به عنوان یک ابزار مهم در بسیاری از صنایع و فعالیت ‌ها استفاده می ‌شوند.

قابلیت ‌های اضافی ویدئو پروژکتور owlenz می توان به تصحیح کجی یا همان زاویه تصویر، امکان اتصال بی‌سیم یا همان ارتباط با WiFi، قابلیت ایجاد سینمای خانگی و غیره اشاره کرد چون موارد مهم برای شما به شمار می روند. با در نظر گرفتن این موارد، می‌ توانید یک ویدئو پروژکتور owlenz مناسب برای نیازهای خود خریداری کنید. جهت بررسی قیمت ویدئو پروژکتور النز و همچنین مقایسه آپشن هر کدام از محصولات موجود می توانید به فروشگاه اینترنتی النز مراجعه کنید و سپس به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمائید.

 فروشگاه اینترنتی النز 

آدرس : تهران خیابان جمهوری-مابین سی تیر و چهارراه استانبول-کوچه گوهرشاد-پاساژگوهر-انتهای پاساژ سمت راست واحد5

خط ثابت : 02166748823

همراه : 09382651313

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 60
نمایش همه
علاقه مندی ها ()