پرده نمایش یکی از ملزومات استفاده از دستگاه ویدئو پروژکتور می‌ باشد. به وسیله پرده نمایش می‌ توان تصاویر ورودی ویدئو پروژکتور را به نمایش درآورد. صفحه نمایش در اتاق‌ های کنفرانس کلاس‌، های آموزشی و سالن‌ های سخنرانی بسیار مهم است. در واقع ویدئو پروژکتور تصاویر را بر روی پرده نمایش به نمایش آورده و می‌توانید این تجهیز را از طریق سایت نیزار کالا تهیه کنید. یکی از انواع پرده نمایش‌ ها ،پرده نمایش T1 می‌ باشد. پرده نمایش مدل تی ۱ ضد نور بوده و می‌ تواند تصاویر را با وضوح بالایی به نمایش بگذارد بنابراین تصاویر ایجاد شده بر روی پرده نمایش T1 بسیار واضح و شفاف است.پرده نمایش تی ۱ از پارچه پلی استر با کیفیت ساخته شده است و این نوع از صفحه نمایش قابلیت تاشو دارد. پرده نمایش T1 بدون چین و چروک بوده و می‌توان به راحتی از آن استفاده کرد.

خرید پرده نمایش T1

برای خرید پرده نمایش T1 از طریق سایت نیزار کالا می‌توانید انواع محصولات را تهیه کنید. فروش پرده نمایش T1 از طریق فروشگاه نیزار کالا به صورت آنلاین ارائه می‌شود و مشتریان گرامی می‌توانند با مراجعه به سایت نیزار کالا انواع محصولات مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری کند. در صورتی که می‌ خواهید خرید ویدئو پروژکتور و انواع پرده نمایش را انجام دهید از طریق این مجموعه می‌توانید مدل‌ های این تجهیزات را در سایت این مجموعه مشاهده کنید و با بررسی مشخصات فنی محصولات نسبت به خرید هر یک اقدام نمایید.

فروشگاه نیزار کالا یکی از فروشندگان دستگاه های ویدئو پروژکتور است که در کنار فروش این تجهیز ، انواع پرده نمایش مانند پرده نمایش پرده نمایش T1 را عرضه می کند. محصولات این مجموعه بسیار با کیفیت هستند و با بهرتین قیمت عرضه می شوند.

 

پرده نمایش قطعه‌ ای ضروری برای استفاده از ویدئو پروژکتور است تصاویر ایجاد شده به وسیله ویدئو پروژکتور بر روی صفحه نمایش قرار گرفته و این تصاویر با کیفیت بالایی ایجاد خواهد شد. امروزه از ویدئو پروژکتور ها در محیط‌ های مختلف از قبیل مراکز آموزشی، اتاق‌ های همایش، محیط‌ های کاری، منازل و غیر استفاده می‌ شود و صفحه نمایش یا پرده نمایش از تجهیزاتی است که در کنار ویدئو پروژکتور از آن استفاده می‌ شود. پرده نمایش T1 یکی از انواع با کیفیت‌ ترین پرده نمایش‌ ها است که توسط فروشگاه نیزار کالا عرضه می‌ شود.

ویژگی پرده نمایش T1

 ویدئو پروژکتور تصاویر دریافتی از کامپیوتر، دوربین دیجیتال، تلفن همراه و تجهیزات دیگر را به صورت بزرگنمایی بر روی پرده نمایی ایجاد می‌کند. بنابراین وجود پرده نمایش بسیار مهم و ضروری است تا بتوان تصاویر را با کیفیت بالایی مشاهده کرد. پرده نمایش T1 با قرارگیری در مقابل ویدئو پروژکتور تصاویر را به نمایش درآورده و این پرده نمایش به دلیل قابلیت ضد نور می‌تواند با افزایش رنگ تصاویر، تصاویر واضح و با کیفیتی را ایجاد کند. پرده نمایش مدل تی ۱ ضد چین و چروک بوده و دارای ضخامت ۱۳ صدم میلی‌متر می‌ باشد. پرده نمایش T1 ساخته شده است پارچه پلی استر با کیفیت می‌ باشد. رنگ پارچه صفحه نمایش مدل تی ۱ خاکستری بوده و دارای زاویه دید ۳۰ درجه می‌ باشد. این نوع از پرده‌ های نمایش ویدئو پروژکتور دارای کنتراست بالا برای درجه‌ بندی رنگ می‌ باشد و از آن می‌ توانید در محیط‌ های مختلف استفاده کنید.

خرید پرده نمایش T1

به منظور خرید پرده نمایش T1 با بهترین قیمت می‌ توانید از طریق سایت مجموعه نیزار کالا اقدام نمایید. این مجموعه تنوع بالایی از پرده نمایش را به شما ارائه می‌ کند. همچنین مجموعه ی نیزار کالا انواع ویدئو پروژکتور با کیفیت را نیز عرضه می کند.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 122
نمایش همه
علاقه مندی ها ()