در برخی از مواقع، دستگاه های پروژکتور بهتر از تلویزیون عمل می کنند و امکان پخش تصاویر را در ابعاد بزرگ و همچنین کیفیت بالا فراهم می آورد. در حال حاضر، در لیست فروش محصولات نیزار کالا، شاهد عرضۀ ویدئو پروژکتور مدل T48 با تخفیف ویژه هستیم. ممکن است کیفیت تصویر دستگاه های پروژکتور به اندازۀ تلویزیون نباشد ولی دارای یک سری ویژگی و مزایای منحصر به فرد است که باعث گردیده بیش از گذشته شاهد فروش ویدئو پروژکتور در سطح بازار باشیم. در صورت تمایل به خرید ویدئو پروژکتور مدل T48 بایستی به طور دقیق مشخصات فنی آن را مطالعه نمائید. سپس با آسودگی خاطر، متناسب با مدت زمانی که قصد استفاده از دستگاه ویدئو پروژکتور را دارید، بهترین انتخاب را داشته باشید. فروشگاه نیزار کالا دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ تولید و فروش دستگاه های ویدئو پروژکتور می باشند. بدین ترتیب توانسته اند محصولات با کیفیتی را با قیمت مقرون به صرفه به بازار عرضه نمایند.

خرید آنلاین ویدئو پروژکتور T48 همراه با تخفیف

قیمت ویدئو پروژکتور مدل T48 متناسب با قابلیت و آپشن هایی که از آن برخوردار است، بسیار مقرون به صرفه می باشد. جهت تأمین دستگاه های پروجکشن برای محیط های اداری، تجاری، مدارس، سالن های همایش و کنفرانس می توانید اقدام به خرید ویدئو پروژکتور مدل T48 نمائید. این دستگاه پروژکتور دارای وزن سبک تقریباً 2 کیلوگرمی و ابعاد متوسط و کوچک می باشد و بدین ترتیب امکان جا به جایی این دستگاه برای عموم افراد به سهولت انجام می پذیرد.

ویدئو پروژکتور T48  دارای قابلیت پخش تصاویر با رزولوشن بالا می باشد و بدین ترتیب متناسب با مصارفی که دارید، می توانید نسبت خرید این دستگاه پروژکتور اقدام نمائید. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و سفارش اینترنتی ویدئو پروژکتور پرتابل می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 706
نمایش همه
علاقه مندی ها ()