فاکتورهای متعددی در خصوص انتخاب و خرید دستگاه های ویدئو پروژکتور وجود دارد که بایستی از سوی افراد در نظر گرفته شود. اگر به دنبال تأمین یک سیستم پخش تصویر با قابلیت پرتابل هستید، می توانید اقدام به خرید ویدئو پروژکتور نمائید. جهت استفاده از دستگاه های پروژکتور دارای محدودیت نمی باشید چون امکان جا به جایی نسل جدید چنین دستگاه هایی برای عموم افراد فراهم می باشد. قیمت ویدئو پروژکتور بر اساس قابلیت ها و امکانات آن تعیین می گردد. البته نام برند نیز به نوبۀ خود بر روی قیمت ویدئو پروژکتور تأثیرگذار خواهد بود. فروشگاه نیزار کالادارای سابقۀ طولانی در عرصۀ تولید و فروش دستگاه های ویدئو پروژکتور می باشد و این مسئله باعث گردیده تا امکان خرید ویدئو پروژکتور خانگی، تجاری، آموزشی، سینمای خانگی و ... فراهم باشد.

چند نکتۀ مهم در خرید ویدئو پروژکتور

با توجه به قابلیتی که دستگاه های ویدئو پروژکتور دارند، هم اکنون در محیط های مختلف، شاهد به کارگیری این دستگاه، به عنوان یک سیستم پخش کننده تصویر می باشیم. خرید ویدئو پروژکتور در ایران و سایر کشورها از محبوبیت بالایی برخوردار است چون از مزایای گسترده ای برخوردار است و امکان تهیۀ این دستگاه با قیمت ارزان برای عموم علاقه مندان فراهم می باشد. در گذشته کاربرد و خرید ویدئو پروژکتور را، تنها در محیط های آموزشی و مؤسسات برگزار کنندۀ همایش مشاهده می نمودیم، لیکن امروزه شاهد گسترش کاربرد و فروش ویدئو پروژکتور مانند  خرید فروش ویدئو پروژکتور مدل T44  هستیم.

موارد مهمی که بایستی در زمان خرید ویدئو پروژکتور در نظر بگیرید عبارتند از : میزان کنتراست نور، کیفیت تصویر، نوع پورت های ورودی و خروجی دستگاه، وزن و ابعاد، قابلیت های دستگاه، ابعاد پرده نمایشگر و میزان کیفیت آن، داشتن قابلیت ارتباط بدون کابل و با امواج wifi می باشند. هم اکنون از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا با اطمینان خاطر می توانید با قیمت ارزان ویدئو پروژکتور با سیستم عامل اندروید نسخه 9 را خریداری نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 227
نمایش همه
علاقه مندی ها ()