ویدئو پروژکتور از جمله تجهیزات دیجیتالی است که دارای کاربرد منحصر به فرد می باشد. در گذشته تنها برندهای خارجی این دستگاه در داخل کشور قابل تهیه بود ولی چندین دهه است که توسط مهندسین و متخصصین، منطبق بر فناوری پیشرفته توانسته اند موفق به طراحی و ساخت ویدئو پروژکتور در مدل های متفاوت گردند. ویدئو پروژکتور مدل T44 از جمله محصولات فروشگاه نیزار کالا به شمار می رود که تجهیز به قابلیت های پیشرفته است. در ادامۀ پست شما را با مشخصات فنی ویدئو پروژکتور مدل T44 آشنا می سازیم. در صورت لزوم بتوانید از مزایای این مدل دستگاه، برای پخش داده های تصویری و صوتی در مجموعه های مختلف استفاده نمائید.

خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 برای ایجاد سینمای خانگی

خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 برای شرکت ها و سالن های کنفرانس می تواند بهترین گزینه محسوب گردد. این دستگاه پروژکتور در ابعاد 228*195*100 میلی متر و وزن تقریبی 1.5 کیلوگرم ساخته شده است و در نوع خود، یک دستگاه بی رقیب به شمار می رود. با توجه به گستردگی کاربرد دستگاه های پروژکتور، ویدئو پروژکتور مدل T44 دارای سیستم عامل اندروید نسخه 9 و قابلیت های پیشرفته تر می باشد. بدین ترتیب بسیاری از افراد جهت ایجاد سینمای خانگی و پخش فیلم و سریال از مزایای این دستگاه پروژکتور استفاده نمایند. برای اطلاع از  قیمت ویدئو پروژکتور به سایت نیزار کالا مراجعه کنید. 

از دیگر قابلیت های ویدئو پروژکتور مدل T44، می توان به داشتن امواج WiFi اشاره نمود. بدین ترتیب به کاربر دستگاه کمک می کند که بتواند ویدئو پروژکتور را به دیگر دستگاه های منبع دیجیتالی متصل نماید. این دستگاه پروژکتور از کنتراست و وضوح تصویر بالا برخوردار است و به همین دلیل امکان پخش داده های تصویری HD و FULL HD را برای مشتریان فراهم می آورد. هم اکنون از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا، می توانید اقدام به خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 همراه با گارانتی نمائید.

   فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 237
نمایش همه
علاقه مندی ها ()