ویدئو پروژکتور یکی از دستگاه های پرکاربرد در تجهیزات دیجیتالی به شمار می رود که می توانید گسترش کاربرد آن را در مجموعه های مختلف ملاحظه نمائید. مراکز آموزشی، سالن های همایش و کنفرانس، سازمان ها، شرکت ها و حتی منازل مشاهده نمائید. علت استقبال از فروش  ویدئو پروژکتور ، مقرون به صرفه بودن و در عین حال به کارگیری فناوری پیشرفته در طراحی این محصول می باشد. دستگاه پروژکتور به نحوی طراحی شده است که امکان نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ را فراهم می آورد و این چنین می توانید جهت پخش داده های تصویری در محیط های آموزشی از مزایای این دستگاه استفاده نمائید. فروشگاه نیزار کالا یکی از تولید کنندگان و فروشندگان دستگاه های ویدئو پروژکتور در ایران فعالیت خود را آغاز نموده اند و این چنین می توانند نیاز بازار داخل را مرتفع سازند.

اجزای اصلی ویدئو پروژکتور

با توجه به مطالب مذکور، قیمت ویدئو پروژکتور به مشخصات فنی دستگاه بستگی دارد. البته برند نیز به نوبۀ خود بر روی قیمت ویدئو پروژکتور تأثیر می گذارد. با مد نظر قرار دادن یک سری فاکتورهای مهم و اساسی همچون میزان روشنایی محیط، نوع کاربری، قیمت و متراژ اتاق می توانید راحت تر نسبت به انتخاب مدل دیتا پروژکتور تصمیم بگیرید. از اجزای اصلی ویدئو پروژکتور می توان به پاور، لنز، مین برد، لامپ، برد بالاست، کالرویل و DMD Chip اشاره نمود.

سالم بودن هر کدام از قطعات، نقش بسزایی بر روی عملکرد کلی سیستم خواهد داشت. بدین ترتیب هنگام خرید ویدئو پروژکتور بایستی اطلاعات جامع نسبت به مشخصات فنی دستگاه داشته باشید تا راحت تر بتوانید متناسب با نیازتان، بهترین انتخاب را انجام دهید. در حال حاضر، امکان  خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 و انواع ویدئو پروژکتور پرتابل با سیستم عامل اندروید و قابلیت ارتباط با امواج WiFi، از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا برای شما مشتریان گرامی فراهم می باشد.

   فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 213
نمایش همه
علاقه مندی ها ()