دستگاه پروژکتور یکی از کاربردی ترین وسایلی است که افراد برای محیط های آموزشی تهیه می کنند. فروشگاه نیزار کالا به صورت تخصصی در زمینۀ طراحی و ساخت دستگاه های پروژکتور توانسته اند موفق به تولید ویدئو پروژکتور مدل T44 گردند. این دستگاه دارای قابلیت های پیشرفته تر و وزن سبک تر نسبت به مدل های قدیمی می باشد. بدین ترتیب متناسب با فضایی که افراد در آن موقعیت قرار گرفته اند می توانند راحت تر نسبت به خرید ویدئو پروژکتور پرتابل اقدام نمایند. این نوع دستگاه پروژکتور در ابعاد 228*195*100 و وزن 1.8 کیلوگرم ساخته می شود. از کنتراست بالایی برخوردار است و در ادامۀ پست به جزئیات بیشتر آن می پردازیم که البته در وب سایت رسمی فروشگاه نیزار کالا بدان پرداخته ایم.

خرید مینی ویدئو پروژکتور T44 با قابلیت وای فای

اگر در پی خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 هستید، بایستی اطلاعات کافی نسبت به مشخصات فنی و تصویر آن داشته باشید چون تأثیر مستقیم بر روی کیفیت تصویر نمایش داده شده خواهد داشت. مراکز متعددی به دنبال تأمین دستگاه پروژکتور برای محیط آموزشی و گفتمان خود هستند. به همین دلیل بایستی با مد نظر قرار دادن متراژ محیط، میزان روشنایی محیط و قیمت بتوانید بهترین انتخاب از میان دستگاه های پروژکتور داشته باشید.

ویدئو پروژکتور مدل T44 مجهز به ورودی های AV، 2HDMI و 2USB به همراه پورت خروجی میکروفن می باشد. توسط این دستگاه پروژکتور به سهولت می توانید داده های تصویری را در ابعاد بزرگ تر به مخاطبان خود نشان دهید. این مدل ویدئو پروژکتور دارای رزولوشن بالاست و امکان پخش تصاویر فول اچ دی، را برای کاربر فراهم می آورد. جهت انتخاب و خرید ویدئو پروژکتور همراه با گارانتی معتبر می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

  فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 194
نمایش همه
علاقه مندی ها ()