ویدئو پروژکتور از جمله دستگاه های کاربردی است که می توانید در سطح بازار در مدل های متفاوت خریداری نمائید. در این مقاله به صورت اختصاصی شما را با مشخصات فنی ویدئو پروژکتور مدل T23 plus آشنا می سازیم تا بدین وسیله راحت تر بتوانید نسبت به خرید این دستگاه دیجیتالی تصمیم بگیرید. متناسب با نیازی که مجموعه های مختلف برای خرید دستگاه های پروژکتور دارند، می توانند راحت تر از گذشته این دستگاه را تهیه کنند. فروش ویدئو پروژکتور مدل T23 plus  در دسته بندی دستگاه های مینی پروژکتور قرار گرفته می شود چون دارای ابعاد کوچک و وزن تقریبی 1 کیلوگرمی است. در نتیجه افرادی که به صورت شخصی تمایل به خرید ویدئو پروژکتور پرتابل دارند، می توانند این مدل دستگاه را انتخاب کنند.

خرید اینترنتی مینی ویدئو پروژکتور T23 plus

فروشگاه نیزار کالا با اتکاء به پرسنل تحصیلکرده و تکنولوژی پیشرفته، توانسته اند موفق به طراحی و تولید ویدئو پروژکتور با قابلیت های پیشرفته و کیفیت تصویری بالا گردند. در نتیجۀ این اتفاق، توانسته اند در لیست محصولات خود موفق به فروش مینی ویدئو پروژکتور مدل T23 plus گردند. این دستگاه تجهیز به سیستم عامل اندروید و قابلیت ارتباط با امواج WIFI می باشد. در این صورت بدون دغدغه می توانید تنها با در اختیار داشتن یک پریز برق و اتصال دستگاه، ارتباط بدون کابل با سایر تجهیزات دیجیتالی منبع را بوجود آورید.

از مشخصات فنی ویدئو پروژکتور T23 plus می توان به لنز LED با قابلیت زوم و لامپ LED با طول عمر 30000 ساعت اشاره نمود. لازم به ذکر است که وضوح تصویر این دستگاه 1280*800 و میزان رزولوشن نمایشگر آن 1920*1080 پیکسل می باشد. میزان کنتراست دستگاه 1:2500 است که قابلیت پخش داده های تصویری را با کیفیت بالا و فول اچ دی دارد. جهت اطلاع از تخفیفات و قیمت خرید ویدئو پروژکتور   مدل T23 plus می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

  فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 253
نمایش همه
علاقه مندی ها ()