ویدئو پروژکتور از جمله دستگاه های دیجیتالی است که در راستای پخش داده های تصویری مورد استفاده قرار گرفته می شود. ویدئو پروژکتور مدل T44 از جمله بهترین محصولات نیزار کالا به شمار می رود که با بهره گیری از فناوری پیشرفته توانسته اند موفق به طراحی و ساخت ویدئو پروژکتور در مدل های متفاوت گردند. در این صورت قابلیت های متفاوتی را به دستگاه های ویدئو پروژکتور افزوده اند. از جمله مشخصات فنی ویدئو پروژکتور T44 می توان به وزن تقریبی 1.8 کیلوگرم و ابعاد کوچک آن اشاره نمود. با مراجعه به وب سایت فروشگاه نیزار کالا می توانید دسترسی بیشتر به مشخصات فنی محصولات خواهید داشت. بدین ترتیب راحت تر می توانید از موقعیت موجود بهره مند گردید و بتوانید از مراکز معتبر و مطمئن اقدام به خرید ویدئو پروژکتور پرتابل نمائید.

پیش از خرید ویدئو پروژکتور مدل T44، اجازه دهید به مهمترین مشخصات تصویری و نمایشگر این دستگاه بپردازیم. این دستگاه پروژکتور دارای وضوح تصویر 1920*1080 پیکسل، کنتراست 1 به 8000، شدت روشنایی 5 هزار انسل لومنز، نسبت تصویر 16:9 / 4:3، سایز نمایشگر 50 الی 200 اینچ، فاصله تا پرده نمایشگر 1.5 الی 4.5 متر و رزولوشن بالا می باشد. بدین ترتیب متناسب با فضایی که در اختیار دارید، می توانید از قابلیت و امکانات ویدئو پروژکتور مدل T44 ، برای نمایش فیلم و سریال، برگزاری همایش ها و بازی های کامپیوتری استفاده نمود.

قطعاً در انتخاب دستگاه های پروژکتور، بررسی مشخصات فنی آن حائز اهمیت است. بدین ترتیب متناسب با فضایی که قصد استفاده از ویدئو پروژکتور را دارید، راحت تر می توانید مدل مناسبی را با قابلیت های پیشرفته خریداری نمائید. فروشگاه اینترنتی نیزار کالا به دلیل تخصص و سابقۀ درخشانی که در حوزۀ تولید و فروش دستگاه های پروژکتور دارند، توانسته اند با قیمت مناسب امکان  خرید ویدئو پروژکتور مدل T48 و ویدئو پروژکتور مدل T44 را همراه با گارانتی معتبر برای مشتریان فراهم آورند.

 

   فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 237
نمایش همه
علاقه مندی ها ()