امروزه در سطح بازار شاهد عرضۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور با برند ایرانی هستیم چون افراد زیادی توانسته اند با بهره گیری از فناوری پیشرفته، دستگاه های پیشرفته تری از ویدئو پروژکتور را تولید و روانۀ بازار نمایند. در همین راستا، نیزار کالا در حوزۀ تولید دستگاه های پروژکتور موفق به تولید  ویدئو پروژکتور مدل T22 plus و محصولات دیگر در این دسته بندی گردند. اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال خرید ویدئو پروژکتور ارزان و در عین حال با امکانات پیشرفته می باشید، می توانید به فروشگاه نیزار کالا مراجعه نموده و از میان محصولات موجود، دستگاه مورد نظر را با قیمت مناسب خریداری نمائید.

مشخصات تصویری ویدئو پروژکتور T22 plus

استقبال از فروش ویدئو پروژکتور مدل T22 plus، قیمت ارزان و مشخصات فنی پیشرفتۀ این دستگاه می باشد. مراکز آموزشی، شرکت ها، سازمان ها، هیئت ها، سالن های اجتماعات و ... از جمله مکان هایی هستند که در برخی از مواقع نیاز به استفاده از دستگاه ویدئو پروژکتور دارند. چرا که ویدئو پروژکتور می تواند به عنوان یک دستگاه پخش کننده مورد استفاده قرار گرفته شود. ویدئو پروژکتور مدل T22 plus به دلیل ابعاد کوچک و وزن سبک، دارای قابلیت پرتابل است. بدین ترتیب در موقعیت های مختلف می توان از مزایای این ویدئو پروژکتور بهره برد.

از مشخصات فنی نوع لنز و لامپ ویدئو پروژکتور T22 plus می توان به لنز LED با قابلیت زوم و لامپ LED با طول عمر 20 هزار ساعت در حالت عادی و اکو اشاره نمود. توسط این دستگاه پروژکتور، می توان تصاویر با کیفیت را در ابعاد پرده نمایشگر 30 الی 200 اینچی مشاهده نمود. این دستگاه دارای قابلیت تصحیح زاویه 15 درجه ای است و امکان قرار دادن این ویدئو پروژکتور بر روی دیوار، سقف و یا زمین وجود دارد. در صورت نیاز به کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نموده و ثبت سفارش نمائید.

   فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 253
نمایش همه
علاقه مندی ها ()