اگر در صدد برای خرید ویدئو پروژکتور برای مدارس و دیگر محیط های آموزشی هستید، توصیه بر این داریم به طور دقیق مشخصات فنی دستگاه را بررسی نمائید. بنابراین متناسب با فضایی که قصد به کارگیری دستگاه ویدئو پروژکتور را دارید، می توانید بهترین مدل این دستگاه را خریداری نمائید. ویدئو پروژکتور مدل T44 از جمله مدل های پر فروش دستگاه پروژکتور محسوب می گردد که فروشگاه نیزار کالا با شرایط ویژه به فروش می رساند. این مجموعۀ معتبر با امکانات حرفه ای که در اختیار دارند، توانسته اند موفق به طراحی و تولید مدل های متنوعی از پروژکتور گردند. در لیست محصولات خود، امکان خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 را فراهم نموده اند.

مهمترین ویژگی های ویدئو پروژکتور T44

از ویژگی و مشخصات فنی ویدئو پروژکتور T44، می توان به ابعاد کوچک و وزن تقریبی 1.8 کیلوگرم اشاره نمود، که امکان جا به جایی این دستگاه برای کاربران راحت می باشد. از دیگر مشخصات فنی این دستگاه می توان به کنتراست 1 به 8000، انسل لومنز 5 هزار و میزان رزولوشن 1920*1080 پیکسل اشاره نمود. این دستگاه تجهیز به قابلیت وای فای می باشد که امکان برقراری ارتباط با دستگاه منبع دیجیتال را فراهم می آورد. هنگام خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 بایستی به نوع پورت های ورودی و خروجی دستگاه توجه داشته باشید چون ارتباط مستقیم با سطح ارتباطی که می توانید با سایر دستگاه های دیجیتالی داشته باشید، خواهید داشت.

قیمت  خرید ویدئو پروژکتور مدل T48 و ویدئو پروژکتور مدل T44 را می توانید از طریق مراجعه به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مطلع گردید. این مجموعۀ معتبر به صورت حرفه ای در زمینۀ تولید و فروش دستگاه های پروژکتور فعالیت دارند که توانسته اند بر حسب نیاز مصرف کنندگان، کاربردی ترین محصولات را تولید و در دسترس انتخاب قرار دهند. مراکز آموزشی همچون مدارس، دانشگاه ها و همچنین سالن های کنفرانس می توانند مجموعۀ خود را به ویدئو پروژکتور مدل T44 تجهیز نمایند.

       فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 276
نمایش همه
علاقه مندی ها ()