از گذشته تا کنون شاهد کاربرد دستگاه ویدئو پروژکتور در امور آموزش هستیم چون با استفاده از این دستگاه می توان در ابعاد بزرگ، داده های تصویری را مشاهده نمود. لازم به ذکر است که بیشترین کاربرد ویدئو پروژکتور در سالن های کنفرانس و دانشگاه ها مشاهده می شد ولی امروزه با گسترش این صنعت و فروش  ویدئو پروژکتور در مدل های متنوع مانند ویدئو پروژکتور مدل T22 plus، بیشتر شاهد کاربرد این دستگاه در سایر محیط ها می باشیم. امروزه از مزایای ویدئو پروژکتور در اکثر محیط های آموزشی استفاده می شود چون افراد زیادی می توانند از این دستگاه بهره مند گردند.

سفارش آنلاین ویدئو پروژکتور پرتابل

اگر به دنبال خرید ویدئو پروژکتور مانند ویدئو پروژکتور مدل T22 plus هستید، بایستی به یک سری نکات مهم منجمله مشخصات فنی دستگاه توجه داشته باشید چون تأثیر مستقیم بر روی کاربری آن خواهد داشت. به عنوان مثال بایستی به ابعاد صفحه نمایش، میزان رزولوشن تصویر، میزان عمر و نوع باتری و لامپ دستگاه، اقلام همراه دستگاه و مواردی از این قبیل توجه داشته باشید. با توجه به مطالب مذکور، مبتنی بر نیازی که دارید، با مراجعه به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا دسترسی بیشتر به مشخصات فنی مدل های متنوعی از دستگاه ویدئو پروژکتور پرتابل خواهید داشت. در نتیجه با آسودگی خاطر می توانید این محصول را خریداری نمائید.

قیمت  خرید ویدئو پروژکتور مدل T22 plus و سایر مدل ها نیز بر اساس مشخصات فنی آن تعیین می گردد. در این صورت متناسب با نیازی که دارید، می توانید مناسب ترین ویدئو پروژکتور را خریداری نمائید.در گذشته ابعاد این دستگاه بزرگ تر بود و به نوعی از وزن بیشتری برخوردار بوده و باعث می شد کمتر بتوانند این دستگاه را جا به جا کنند. امروزه تولید کنندگان توانسته اند با بهره گیری از فناوری روز دنیا موفق به تولید ویدئو پروژکتور در ابعاد کوچک تر و وزن کمتر گردند و بدین ترتیب راحت تر از گذشته بتوانند آن را جا به جا نمایند.

      فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 266
نمایش همه
علاقه مندی ها ()