ویدئو پروژکتور مدل T38 از دیگر محصولات برند نیزار کالا به شمار می رود که از مشخصات فنی پیشرفته برخوردار می باشد. امروزه ویدئو پروژکتور نسبت به گذشته بیشتر مورد استفاده قرار گرفته می شود چون در موقعیت های مختلف، توانسته اند جایگزین تلوزیون و ال سی دی نمایند. نسبت به گذشته شاهد گسترش تولید و فروش دستگاه های پروژکتور هستیم و امروزه افراد زیادی خواستار خرید  ویدئو پروژکتور مدل T38  هستند. در صورت عدم آگاهی نسبت به ویژگی و مشخصات فنی ویدئو پروژکتور T38، مطالعۀ ادامۀ مقاله را به شما پیشنهاد می دهیم.

مهمترین ویژگی های تصویری ویدئو پروژکتور T38

هنگام خرید ویدئو پروژکتور، بایستی یک سری نکات مهم در نظر گرفته شود چون ارتباط مستقیم با سطح کیفیت پخش تصاویر خواهد داشت. ویدئو پروژکتور مدل T38 دارای لامپ LED با طول عمر 30 هزار ساعت می باشد. ضمن آنکه دارای وضوح تصویر 1280*720 پیکسل می باشد. گزینۀ مناسبی برای به کارگیری در محیط های آموزشی است. سایز نمایشگر ویدئو پروژکتور 40 الی 150 اینچ می باشد که دستگاه ویدئو پروژکتور مدل T38 در فاصلۀ 1.2 الی 4 متر از پرده نمایش قابلیت پخش تصاویر را دارد.

رزولوشن نمایشگر ویدئو پروژکتور T38  برابر با 1080 پیکسل است که قابلیت نمایش تصاویر HD و FULL HD را فراهم می آورد. ضمن آنکه دارای قابلیت تصحیح زاویه تصویر 15 درجه ای در 4 طرف می باشد. بدین ترتیب به سهولت کاربر می تواند تصویر را بر روی پرده نمایشگر تنظیم نماید. اگر در پی تأمین ویدئو پروژکتور برای مدرسه و یا محیط های آموزشی هستید، توصیه بر این داریم که با مراجعه به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا، دسترسی بهتری به کلیۀ محصولات خواهید داشت. سپس راحت تر می توانید نسبت به خرید ویدئو پروژکتور  مدل T38 و سایر محصولات موجود در فروشگاه تصمیم بگیرید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 731
نمایش همه
علاقه مندی ها ()