امروزه همانند گذشته شاهد طراحی، تولید و عرضۀ ویدئو پروژکتور می باشیم که تولید کنندگان توانسته اند با بهره گیری از فناوری پیشرفته موفق به تولید دستگاه های پروژکتور پرتابل گردند. هم اکنون امکان خرید  ویدئو پروژکتور مدل T22 plus و ویدئو پروژکتور مدل T48 در بازار داخل وجود دارد که توسط مجموعۀ نیزارکالا طراحی شده و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. از مزایای ویدئو پروژکتور مدل T22 plus می توان به داشتن سیستم عامل اندروید 9 و وزن اندک و ابعاد کوچک آن اشاره نمود. فروشگاه نیزار کالا به اقتضای نیاز بازار توانسته اند با افزودن قابلیت های جدید به این دستگاه، سطح کاربری آن را گسترش دهند.

مهمترین قابلیت های ویدئو پروژکتور T22 plus

مینی ویدئو پروژکتور مدل T22 plus و ویدئو پروژکتور مدل T48 در دسته بندی دستگاه های پروژکتور پرتابل می باشند و به سهولت می توان آن را جا به جا نمود و بدین ترتیب افرادی که در طول روز برای تعداد دفعات طولانی از دستگاه های پروژکتور برای برگزاری کنفرانس و یا تدریس استفاده می کنند، این مدل از دستگاه ویدئو پروژکتور را پیشنهاد می دهیم. مهمترین مزیت خرید ویدئو پروژکتور مدل T22 plus دارد، قیمت ارزان و در عین حال کیفیت بالای تصویر می باشد. وزن تقریبی ویدئو پروژکتور T22 plus، حدود 420 گرم می باشد که تجهیز به لنز و لامپ LED با طول عمر 20 هزار ساعت می باشد.

سایز نمایشگر این دستگاه ویدئو پروژکتور بین 30 الی 200 اینچ می باشد که قابلیت روزولوشن نمایشگر آن برابر با 1080*1920 پیکسل می باشد که امکان نمایش تصاویر با کیفیت و فول اچ دی را دارد. ویدئو پروژکتور مدل T22 plus تجهیز به پورت های پرکاربرد HDMI، AUDIO، USB و ورودی میکروفن و بلندگو می باشد. این دستگاه پروژکتور دارای باتری داخلی نیست و میزان مصرف برق آن برابر با 240 ولت یا 100AC یا اُهم می باشد. جهت خرید ویدئو پروژکتور مدل T48 و سایر مدل ها به صورت آنلاین همراه با گارانتی معتبر می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 301
نمایش همه
علاقه مندی ها ()