ویدئو پروژکتور از کاربردی ترین دستگاه هایی است که می توان از آن برای نمایش تصاویر بر روی پرده نمایش استفاده نمود. از اجزای مهم و سازندۀ دستگاه دیتا پروژکتور می توان به لنز و لامپ اشاره نمود چون بدین ترتیب شرایط مناسبی را برای پخش تصاویر در ابعاد بزرگ برای مخاطبان فراهم می آورد. از دستگاه  ویدئو پروژکتور در محیط های آموزشی استفاده می گردد چون قابلیت به کارگیری برای پخش داده های تصویری را دارد. فروشگاه نیزار کالا در داخل کشور توانسته اند به عنوان تولید کننده و عرضه کنندۀ دستگاه پروژکتور، امکان خرید ویدئو پروژکتور برند ایرانی مانند ویدئو پروژکتور T44 را فراهم آورند.

خرید ویدئو پروژکتور با لامپ LED

فروش ویدئو پروژکتور در مدل های متفاوت مانند ویدئو پروژکتور T44 صورت می پذیرد و بدین ترتیب با در نظر گرفتن یک سری فاکتورهای مهم و اساسی همچون میزان روشنایی محیط، تعداد مخاطبان و مساحت اتاق تعیین می گردد. همانطور که می دانید از تکنولوژی های متفاوت برای ساخت ویدئو پروژکتور بهره گرفته می شود که می توان به ویدئو پروژکتور با نور دیجیتال (DLP)، ویدئو پروژکتور با نمایشگر اسکرین مایع (LCD) و ویدئو پروژکتور با کریستال مایع روی سیلیکون (LOCOS) اشاره نمود.

هر کدام از آنها دارای ویژگی های منحصر به فرد هستند که با گذشت زمان تصحیح شده و ارتقاء یافته اند. در حال حاضر ویدئو پروژکتور با لنز و لامپ LED از طول عمر بیشتری برخوردار است. اگر در صدد برای تأمین دستگاه های ویدئو پروژکتور برای یک مجموعۀ آموزشی هستید، به سهولت قادر به انتخاب بهترین ویدئو پروژکتور خواهید بود. در زمان خرید ویدئو پروژکتور، بایستی فاکتورهای مهم منجمله میزان شفافیت، کنتراست و میزان رزولوشن را در نظر بگیرید. بدین ترتیب با مراجعه به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا به سهولت می توانید به صورت آنلاین اقدام به  خرید ویدئو پروژکتور T44 و سایر مدل ها نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 292
نمایش همه
علاقه مندی ها ()