دستگاه خلال کن براکس؛ ساخت ایران

دستگاه خلال کن براکس از محصولات ساخت ایران است که طراحی و تولید آن در دو مدل خانگی و صنعتی انجام می شود. در نظر داشته باشید که کمپانی براکس در واقع یکی از شرکت هایی است که در زمینه واردات انواع تجهیزات و وسایل صنعتی برند های خارجی فعالیت می کند. اما این برند برخی از محصولات مانند دستگاه خلال کن براکس را طراحی و تولید می کند. دستگاه خلال کن براکس از جمله محصولاتی است که در مجموعه هایی مانند رستوران ها، فست فود ها، کترینگ ها، بیمارستان ها، آشپزخانه های بزرگ، واحد های تولیدی مواد غذایی و ... کاربرد دارند. از نظر کارکرد و عملکرد انواع دستگاه خلال کن به دو دسته برقی و دستی تقسیم بندی می شوند. دستگاه خلال کن براکس علاوه بر خلال کردن مواد غذایی قابلیت ایجاد برش های نگینی، ورقه ای و خرد را دارد. در ادامه به دیگر ویژگی های دستگاه خلال کن براکس خواهیم پرداخت.

از انواع مدل های دستگاه خلال کن براکس می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

-      دستگاه خلال کن برند براکس مدل BM-300

-      دستگاه خلال کن برند براکس مدل BM-500

-      دستگاه خلال کن برند براکس صنعتی مدلN 300 BM

ویژگی های دستگاه

هر کدام از این مدل ها در موقعیت های مختلفی کارایی دارند. در نظر داشته باشید که تمامی مدل های دستگاه خلال کن برند براکس دارای ویژگی های زیر می باشند:

-      بدنه تمامی دستگاه های خلال کن براکس از آلومینیوم آنودایز ساخته شده است که این موضوع باعث می شود طول عمر محصول افزایش پیدا کند.

-      در تمامی مدل های این دستگاه شما می توانید برای شستشو و نظافت دستگاه تمامی تیغه ها را به راحتی جدا کنید.

-      مدل های مختلف این دستگاه دارای تعداد تیغه های مختلفی هستند. جنس تیغه های به کار رفته در دستگاه های خلال کن برند براکس از فولاد است.

-      و ...

دستگاه خلال کن مینروا ساخت ایتالیا

دستگاه خلال کن مینروا یکی از محصولاتی است که کشور ایتالیا طراحی و تولید و به بازار مشتریان عرضه می شود. در نظر داشته باشید که این محصول در مدل های مختلفی طراحی می شود. در واقع این دستگاه خلال کن چند منظوره است و می تواند کاربرد های بسیاری داشته باشد. با استفاده از دستگاه خلال کن مینروا علاوه بر خلال کردن مواد غذایی، شما می توانید این مواد را ریز کنید، برش بزنید و حتی نگینی خرد کنید. انواع دستگاه خلال کن مینروا در مدل های مختلفی به بازار مشتریان عرضه می شود که از جمله مدل های صنعتی زیر از مدل های کاربردی محسوب می شوند:

-      دستگاه خلال کن برند مینروا مدل C/E TV AT

-      دستگاه خلال کن برند مینروا مدل TV MAXI

-      دستگاه خلال کن برند مینروا مدل C/E TV

ویژگی های دستگاه

هر کدام از این مدل ها در قسمت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها به خصوص در واحد های صنایع غذایی، رستوران ها، هتل ها، کترینگ ها و ... مورد استفاده قرار می گیرند. در نظر داشته باشید انواع دستگاه خلال کن مینروا دارای ویژگی های مشترکی هستند که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-      انواع دستگاه خلال کن مینروا دارای قدرت بالایی هستند و موتور آن ها به صورت سه فاز و تک فاز است.

-      بدنه این دستگاه ها از آلومینیوم آنودایز شده است که مقاومت و استحکام دستگاه را در برابر شرایط و عوامل محیطی افزایش می دهد.

-      یکی از ویژگی های مهم دستگاه های خلال کن مینروا این است که سر و صدای بسیار کمی تولید می کنند و در نتیجه می توانند در محیط های مختلف به راحتی مورد استفاده قرار بگیرند.

-      انواع دستگاه خلال کن مینروا دارای گواهینامه CE اروپا است که در واقع نشان دهنده امنیت و سلامت کافی است.

-      و ...

دستگاه سبزی خرد کن انواع مختلفی دارد

سبزی خرد کن یکی از وسایلی است که در مدل های دستی و برقی طراحی و تولید می شود. برند های مختلفی در داخل و خارج از کشور این محصول کاربردی را تولید می کنند. انواع سبزی خرد کن در مدل های خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی به بازار مشتریان عرضه می شود. در نظر داشته باشید که هر کدام از انواع سبزی خرد کن ها با توجه به قابلیت هایی که دارد می توانند برای موقعیت های مختلفی استفاده شوند. این دستگاه کاربردی امروزه در صنایع غذایی و حتی منازل به عنوان یک وسیله کاربردی نیز شناخته می شود. سبزی خردکن های دستی نمونه هایی از این محصول هستند که امروزه با ظرفیت های کم در منازل کاربرد دارند. در واقع این دستگاه ها برای زمان هایی که برق قطع است و دسترسی به برق وجود ندارد، کاربردی است. در نظر داشته باشید که دستگاه های سبزی خرد کن اصولا از جنس استیل هستند.

عوامل موثر بر روی قیمت

همانطور که اشاره شد انواع دستگاه سبزی خرد کن را برند های مختلفی تولید می کنند. بیشتر برند ها برای تولید بدنه این محصول از استیل استفاده می کنند. این محصولات ضد زنگ و ضد خوردگی هستند و طول عمر بالایی دارند. در نظر داشته باشید که یکی دیگر از تفاوت های میان انواع این دستگاه ها قیمت آن ها است. نمونه های صنعتی به مراتب با توجه به ساختاری که دارند دارای قیت بالاتری هستند. نمونه های دستی قیمت پایینی دارند. علاوه بر برند سازنده این محصول فاکتور های دیگری نیز بر روی قیمت این محصول تاثیر دارند. از جمله این فاکتور ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-      جنس بدنه و تیغه های دستگاه

-      ظرفیت دستگاه

-      صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی بودن دستگاه

-      داخلی و خارجی بودن دستگاه

-      و...

شما با توجه به نیازی که دارید می توانید این دستگاه را در مدل های مختلفی تهیه نمایید. برای خرید می توانید از فروشگاه های اینترنتی معتبر و همچنین به صوت حضوری اقدام نمایید.

 

  کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108 - 09129534210

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 138
نمایش همه
علاقه مندی ها ()