انواع دستگاه مرغ خرد کن امگا

دستگاه مرغ خرد کن امگا یکی از محصولاتی است که برای برش دادن انواع گوشت مرغ، شتر مرغ و بوقلمون در قطعات مختلف طراحی و تولید شده است. این دستگاه می تواند در محیط هایی مانند رستوران ها، کترینگ ها، فروشگاه های پروتئینی، کارگاه های تولید گوشت مرغ و طیور و ... به کار گرفته شود. در نظر داشته باشید که انواع دستگاه مرغ خرد کن امگا در مدل های مختلفی به بازار مشتریان عرضه می شوند. این مدل ها شامل موارد زیر می باشند:

-      دستگاه مرغ خرد کن برند امگا ایرانی مدل SC250

-      دستگاه مرغ خرد کن برند امگا صد صنعت مدل SC300

-      دستگاه مرغ خرد کن برند امگا صد صنعت SC300 نوع سه فاز

هر کدام از انواع دستگاه مرغ خرد کن امگا دارای ویژگی هایی هستند که می توانند برای استفاده در محیط های مختلف مناسب به نظر برسند. در نظر داشته باشید که شما برای خرید یک دستگاه مرغ خرد کن امگا می توانید از طریق فروشگاه های حضوری و اینترنتی اقدام نمایید. برای خرید اینترنتی می توانید از مشاوره های فروش کمک بگیرید.

ویژگی های دستگاه

از ویژگی های انواع دستگاه مرغ خرد کن امگا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-      تمامی دستگاه های مرغ خرد کن برند امگا دارای بدنه استیل هستند. این جنس بدنه محصول را در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم می کند و شما با خیالی آسوده می توانید از دستگاه استفاده کنید و آن را شستشو دهید.

-      دستگاه های مرغ خرد کن امگا دارای سوئیچ ایمنی هستند. این قابلیت امنیت دستگاه را افزایش می دهد و در حالت قطعی ناگهانی برق بسیار کمک کننده است.

-      با توجه به مدل هایی که انواع دستگاه مرغ خرد کن امگا دارند دارای قیمت های متفاوتی می باشند. شما برای خرید دستگاه باید میزان بودجه خود را نیز در نظر بگیرید.

-      قدرت موتور بالا یکی دیگر از ویژگی های انواع دستگاه مرغ خرد کن امگا است.

مشخصات دستگاه مرغ خرد کن زیما

دستگاه مرغ خرد کن زیما یکی از محصولاتی است که در کشور ایران طراحی و تولید می شود. این محصول را در بازار رقابتی به عنوان یک محصول ایده آل می شناسند که دارای ویژگی ها و مشخصات مناسبی است. در نظر داشته باشید که این دستگاه در مدل مرغ خرد کن RM250 زیما به بازار مشتریان عرضه می شود. از جمله ویژگی های دستگاه مرغ خرد کن زیما می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-      دستگاه مرغ خرد کن زیما  دارای قدرت موتوری معادل 1.87 اسب بخار است. این دستگاه با قدرت موتوری که دارد برای استفاده در محیط های صنعتی بسیار مناسب می باشد.

-      یکی دیگر از ویژگی های دستگاه مرغ خرد کن زیما این است که موتور آن به سنسور دما مجهز می باشد.

-      این دستگاه می تواند برای خرد کردن انواع گوشت، مرغ، بوقلمون و ... کاربرد داشته باشد.

-      جنس بدنه دستگاه مرغ خردکن زیما به صورت رنگ استاتیکی است. این دستگاه می تواند به صورت رومیزی مورد استفاده قرار بگیرد.

-      ابعاد و اندازه دستگاه مرغ خرد کن زیما معادل 44×55×44 است.

-      قطر تیغه دستگاه مرغ خردکن زیما معادل 25 سانتی متر است و البته ضخامت تیغه دستگاه نیز برابر 2 میلی متر می باشد.

-      و ...

قیمت دستگاه

دستگاه مرغ خرد کن زیما با توجه به اینکه یک محصول داخلی است دارای قیمت نسبتا مقرون به صرفه و اقتصادی است. از طرفی کارایی این دستگاه بسیار بالا است که آن را برای استفاده در محیط ها و موقعیت های مختلف مانند کارخانه ها و کارگاه های مواد غذایی، فروشگاه پروتئینی و ... مناسب کرده است. نوع موتور این دستگاه موتوژن است که در کشور ایران از برند های شناخته شده محسوب می شود. تیغه تعبیه شده در مرغ خرد کن زیما از نوع دیسکی است. این دستگاه دارای حفاظ ایمنی از جنس فلکسی می باشد.

انواع دستگاه مرغ خرد کن

دستگاه مرغ خرد کن یکی از وسایل و تجهیزات صنعتی است که در کارگاه ها و کارخانه های صنایع گوشتی و همچنین فروشگاه های پروتئینی کاربرد دارد. همانطور که از نام این دستگاه مشخص است برای تکه کردن مرغ کاربرد دارد. برند های مختلفی انواع دستگاه مرغ خرد کنرا در مدل های متنوعی به بازار عرضه می کنند. از جمله انواع این مدل ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-      دستگاه مرغ خرد کن برند زیما مدل RM250

-      دستگاه مرغ خردکن امگا ایرانی مدل SC250

-      دستگاه مرغ خردکن امگا SC300 سه فاز

-      مرغ خرد کن امگا صد صنعت مدل SC300

-      و ...

انواع دستگاه مرغ خرد کن در مدل های مختلف رومیزی، ایستاده و دیواری طراحی و تولید می شوند که هر کدام کارایی خاص خود را دارند. در واقع این دستگاه علاوه بر خرد کن مرغ برای تکه کردن انواع طیور مانند بوقلمون و شترمرغ و همچنین ماهی نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. تیغه های انواع دستگاه مرغ خرد کن طوری تعبیه شده اند که قابلیت تیز شدن مجدد را دارند. یکی از مزایای اصلی انواع دستگاه های مرغ خرد کن این است که سرعت عمل را افزایش می دهند. در واقع در مدت زمان کوتاهی شما می توانید مقادیر زیادی گوشت مرغ را خرد کنید.

قیمت دستگاه

انواع دستگاه مرغ خرد کن با توجه به قابلیت و ظرفیت هایی که دارند، دارای قیمت های متفاوتی هستند. در نظر داشته باشید که در خرید دستگاه باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. از جمله پارامتر های مهم برای خرید دستگاه های مرغ خرد کن موارد زیر هستند:

-      قدرت موتور دستگاه

-      جنس بدنه دستگاه

-      جنس تیغه دستگاه

-      مدل ایستاده، دیواری یا رومیزی دستگاه

-      نوع مدل موتور دستگاه

-      و ...

هر کدام از این موارد برای خرید مرغ خرد کن مورد توجه قرار بگیرند تا شما بتوانید محصولی با کیفیت انتخاب نمایید.

 

  کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108 - 09129534210

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 108
نمایش همه
علاقه مندی ها ()