دستگاه شربت سرد کن چه کاربردی دارد 

این دستگاه که با نام شربت ساز نیز شناخته می شود در گروه تجهیزات برودتی صنایع غذایی قرار می گیرد و دستگاهی صنعتی جهت آماده کردن انواع نوشیدنی خنک می باشد که در مراکزی نظیر کافه ها، رستوران ها، آبمیوه و بستنی فروشی ها، هتل ها، فروشگاه های بزرگ و ... بکار گرفته می شود. از دستگاه شربت سرد کن اغلب در فصل تابستان که آبمیوه و شربت خنک طرفداران زیادی دارد، استفاده می گردد که با هم زدن مدام نوشیدنی های پالپ دار و بدون پالپ، آنها را مخلوط کرده و خنک نگه می دارد.

دستگاه شربت سرد کن از دو بخش اصلی مخزن و بدنه (بخش سرد کننده) تشکیل می گردد که قسمت سرد کننده درون بدنه ای از جنس استیل ضدزنگ در زیر مخزن قرار دارد. جنس مخزن غالبا از پلی کربنات نشکن شفاف می باشد که از مزایای بیشماری برخوردار است.    

بر اساس تعداد مخازن، دستگاه شربت سرد کن را می توان به گروه های تک مخزنه، دو مخزنه، سه مخزنه و چهار مخزنه دسته بندی کرد که گنجایش مخازن نشاندهنده میزان بازدهی دستگاه می باشد و با افزایش تعداد مخزن وزن دستگاه و قیمت آن نیز بیشتر می شود.

مکانیزم خنک کردن در دستگاه شربت سرد کن به دو صورت برقی و مکانیکی صورت می گیرد که هر یک از آنها از فناوری های مختلفی برای سرد نگه داشتن محتویات مخزن بهره می برند.   

موتور دستگاه شربت سرد کن به دو شیوه پمپی (فواره ای) و پارویی (همزن) انواع نوشیدنی ها را مخلوط می کند که از مدلای پمپی برای سرد کردن شربتهای بدون دانه و آبمیوه های ساده استفاده می گردد و مدلهای پارویی برای هم زدن مداوم آبمیوه های پالپ دار مناسب هستند.  

چنانچه برای کسب و کارتان نیاز به خرید دستگاه شربت سرد کن دارید، پیش از انتخاب می توانید با کارشناسان کابان تجهیز تماس بگیرید تا متناسب با نیازهایتان شما را یاری دهند.

انواع دستگاه شربت سرد کن

دستگاه شربت سرد کن یکی از انواع دستگاه هایی است که برای استفاده در محیط هایی مانند کافی شاپ ها و مغازه های فروش آبمیوه طبیعی و حتی هتل ها و رستوران ها کاربرد دارند. این دستگاه ها در دو مدل پمپی و پارویی توسط برند های مختلفی طراحی و تولید می شوند. طراحی این دستگاه ها به صورتی است که در مدل های تک مخزن، دو مخزن و سه مخزن تولید می شوند. از انواع مدل های دستگاه شربت سرد کن می توان به مدل های زیر اشاره کرد:

-      دستگاه شربت سردکن دو مخزن 15 لیتری

-      دستگاه شربت سردکن سه مخزن براس BRAS

-      دستگاه  شربت سردکن دو مخزن براس BRAS

-      دستگاه شربت سردکن سه مخزن 15 لیتری

-      دستگاه شربت سردکن براس دو مخزنه BRAS TURIA 19.2

-      دستگاه شربت سردکن کاب یک مخزنه CAB ZIPPY

-      دستگاه شربت سردکن اوگولینی سه مخزنه UGOLINI 12.3

-      و ...

قیمت محصول و عوامل موثر بر آن

هر کدام از این محصولات دارای قیمت های متفاوتی هستند و در واقع مدل های ایرانی نسبت به نمونه های خارجی دارای قیمت مناسب تری هستند. البته شما با توجه به نیاز و کاربردی که دستگاه دارد می توانید یکی از این مدل ها را انتخاب نمایید. در واقع فاکتور های متعددی بر روی قیمت دستگاه ها تاثیر دارند که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-      برند و کشور سازنده دستگاه شربت سرد کن

-      مدل پارویی یا پمپی دستگاه شربت سرد کن

-      تعداد مخازن دستگاه شربت سرد کن

-      قدرت دستگاه شربت سرد کن

-      و ...

هر کدام از این موارد بر روی قیمت محصول تاثیر دارند. شما با توجه به نیازی که دارید می توانید این دستگاه ها را تهیه نمایید. شاید بیشتر افراد فکر کنند که دستگاه های شربت سرد کن سه مخزن بیشتر از سایر دستگاه ها کاربرد دارند. اما این موضوع نیز بستگی به سلیقه و البته بودجه فرد و همچنین کاربرد دستگاه دارد.

دستگاه شربت سرد کن براس در مدل های مختلف

دستگاه شربت سرد کن براس یکی از محصولات و تولیدات کشور ایتالیا است که با کیفیت بالایی به بازار مشتریان عرضه می شود. این محصول در مدل های تک مخزن، دو مخزن و سه مخزن طراحی و تولید می شود. انواع دستگاه شربت سرد کن براس در اندازه و ابعاد مختلفی به بازار مشتریان عرضه می شود. در واقع شربت سرد کن براس را به عنوان یکی از دستگاه های با کیفیت و قدرتمند در این حوزه می شناسند که بسیاری از کسب و کار های مرتبط با توجه به نیازی که دارند، آن را تهیه می کنند. از انواع دستگاه های شربت سرد کن براس می توان به مدل های زیر اشاره کرد:

-      دستگاه شربت سرد کن براس تک مخزن مدل BRAS Extra 12-1 P

-      دستگاه شربت سردکن براس دو مخزن پارویی مدل EXTRA 12.2 A

-      دستگاه شربت سرد کن براس دو مخزن پمپی مدل EXTRA 12.2 P

-      دستگاه شربت سرد کن براس دو مخزن همزن دار مدل EXTRA 12.2A

-      دستگاه شربت سردکن دو مخزن فواره ای مدل EXTRA 12.2P

-      دستگاه شربت سرد کن براس سه مخزن

-      و ...

قیمت محصول

انواع دستگاه شربت سرد کن براس با توجه به اینکه در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند، قیمت های متفاوتی نیز دارند. بسیاری از کافی شاپ ها و رستوران ها با توجه به نیاز مشتریان و مجموعه این دستگاه ها را تهیه می کنند. با توجه به اینکه هر کدام از مخازن به کار رفته در شربت سرد کن می تواند مخصوص یک نوع آبمیوه و یا شربت باشد، این سلیقه شما است که ترجیح می دهید دستگاه های کمتر اما سه مخزنه داشته باشید، یا تعداد دستگاه ها را بیشتر کنید. با توجه به بودجه ای که برای خرید این دستگاه در نظر گرفته اید می توانید انواع شربت سرد کن را تهیه کنید. شربت سرد کن های براس اصولا دارای بدنه استیل و مخازن پلاستیکی هستند.

 

دستگاه سبزی خرد کن صنعتی مدل های مختلفی دارد

دستگاه سبزی خرد کن صنعتی یکی از تجهیزات و ابزار های صنعتی محسوب می شود. این دستگاه در مدل های بشقابی و سطلی طراحی و تولید می گردد. هر کدام از مدل های دستگاه سبزی خرد کن صنعتی برای استفاده در مکان های مختلفی طراحی می شوند. در نظر داشته باشید که فاکتور های بسیاری بر روی قیمت  دستگاه سبزی خرد کن صنعتی  تاثیر دارند. از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قدرت دستگاه سبزی خرد کن صنعتی اولین پارامتری است که بر روی قیمت محصول تاثیر دارد. توجه داشته باشید که قدرت انواع دستگاه سبزی خرد کن صنعتی بشقابی از 1 تا 4 اسب بخار است. این در حالی است که قدرت دستگاه های سبزی خرد کن سطلی از 220 وات شروع می شود.
  • ظرفیت دستگاه یکی دیگر از عواملی است که بر روی قیمت محصول نیز تاثیر دارد. ظرفیت دستگاه های سبزی خرد کن نیمه صنعتی و صنعتی اصولا از 5 کیلوگرم به بالا می باشند. دستگاه های سبزی خرد کن با ظرفیت ها 1 تا 3 کیلوگرم اصولا برای مصارف خانگی مفید هستند.
  • جنس بدنه و تیغه های دستگاه سبزی خرد کن صنعتی نیز از دیگر عواملی است که بر روی قیمت آن تاثیر دارد.
  • مدل های بشقابی و سطلی بر روی قیمت محصول تاثیر دارند. انواع سبزی خرد کن صنعتی مدل بشقابی نسبت به نمونه های سطلی قیمت بالاتری دارند. البته این نمونه ها در مصارف صنعتی کارایی بیشتری دارند.
  • و ...

نکات مهم در خرید سبزی خرد کن

شما برای خرید یک دستگاه سبزی خرد کن صنعتی باید نکاتی را حین خرید در نظر داشته باشید تا بهترین کارایی را از محصول دریافت نمایید. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ابتدا به قدرت موتور دستگاه دقت کنید. البته دور موتور را نیز چک کنید.
  • ایمن بودن دستگاه را بسنجید. دستگاه بهتر است که مجهز به میکروسوئیچ باشد.
  • به جنس بشقاب، سینی و تیغه های محصول دقت کنید.
  • به میزان برق مصرفی دستگاه و یا برچسب انرژی آن دقت کنید.

      کابان تجهیز

    آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

    نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

    ایمیل : info@kabantajhiz.com

    خط ویژه : 02166009000 

    موبایل: 09122200108 - 09129534210

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 133
نمایش همه
علاقه مندی ها ()