انواع گوشت کوب برقی فیمار

گوشت کوب برقی فیمار یکی از تولیدات کشور ایتالیا است که در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود. این گوشت کوب برقی در انواع مختلفی به بازار مشتریان عرضه می شود که از جمله می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

-      گوشت کوب برقی فیمار ایتالیا FIMAR FX42-F

-      گوشت کوب برقی فیمار ایتالیا FIMAR FX42-S

-      گوشت کوب برقی فیمار ایتالیا FIMAR FX40

-      گوشت کوب برقی فیمار FIMAR MX25

علاوه بر اینکه برند فیمار دارای مشخصات کلی است، هر کدام از این انواع گوشت کوب برقی فیمار دارای ویژگی هایی می باشند. شما می توانید متناسب با نیاز خود یکی از این دستگاه ها را تهیه نمایید. این محصولات در واقع در دسته بندی کالا های صنعتی و نیمه صنعتی قرار می گیرند. در واقع گوشت کوب های برند فیمار علاوه بر اینکه می توانند برای کوبیدن گوشت مورد استفاده قرار بگیرند، برای هم زدن و مخلوط کردن مواد غذایی نیز کاربرد دارند. در نظر داشته باشید که قیمت هر کدام از مدل های گوشت کوب برقی برند فیمار متفاوت است.

ویژگی های گوشت کوب های برقی فیمار

هرکدام از مدل های گوشت کوب برقی برند فیمار علاوه بر اینکه از نظر قیمتی با هم تفاوت دارند، از نظر ویژگی های دیگر نیز مانند قدرت موتور، تعداد تیغه، سرعت چرخش، بازدهی و راندمان، ابعاد دستگاه و ... متفاوت هستند. در نظر داشته باشید که هر کدام از این مشخصات بر روی قیمت موثر هستند. برای مثال گوشت کوب برقی برند فیمار مدل FX42F دارای یک تیغه است و مدل دیگر این محصول یعنی گوشت کوب برقی برند فیمار مدل FX42S دارای دو تیغه می باشد. اما در حالت کلی تیغه های تعبیه شده در این دستگاه از نوع آلیاژ ضد زنگ می باشند. این موضوع باعث افزایش طول عمر محصول می شود. از طرفی با توجه به ساختار و کاربردی که این دستگاه ها دارند، وزن بالایی ندارند و می توانند به راحتی جابجا شوند.

انواع دستگاه میکسر قنادی دیاموند

دستگاه میکسر قنادی دیاموند یکی از محصولاتی است که در کشور چین طراحی و تولید می شود. این محصول به عنوان یکی از کاربردی ترین محصولات در حوزه لوازم قنادی شناخته می شود و در مدل های مختلفی در بازار وجود دارد. در نظر داشته باشید که دستگاه میکسر قنادی دیاموند با توجه به مدل هایی که دارد برای مخلوط کردن انواع خمیر، خامه، تخم مرغ و ... مورد استفاده قرار می گیرد. از انواع مدل های مختلف دستگاه  دستگاه میکسر قنادی دیاموند  که در بازار ایران نیز موجود می باشد، می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

-      دستگاه میکسر قنادی دیاموند 5 لیتری

-      دستگاه میکسر قنادی دیاموند 8 لیتری

-      دستگاه میکسر قنادی دیاموند 15 لیتری

هر کدام از این دستگاه ها با توجه به ویژگی هایی که دارند می توانند برای مخلوط کردن مواد متفاوتی مناسب به نظر برسند. در نظر داشته باشید که دستگاه میکسر قنادی دیاموند مدل 5 لیتری یکی از کوچکترین مدل های این دستگاه در بازار است که البته بسیار کاربردی می باشد. دستگاه های میکسر قنادی دیاموند همگی دارای ویژگی های کلی می باشند که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-      تمامی دستگاه ها با توجه به ابعاد و ظرفیتی که دارند دارای قدرت نسبتا بالایی می باشند.

-      این دستگاه ها دارای توانایی میکس بالایی می باشند و می توانند در مدت زمان کوتاهی میزان خمیر زیادی را به شما تحویل دهند.

-      دستگاه های میکسر قنادی دیاموند دارای شاخک های مختلفی برای تنظیم بر روی سرعت های متفاوت می باشند.

-      و ...

قیمت محصول

قیمت محصول با توجه به ابعاد و ظرفیتی که دارند متفاوت است. در نظر داشته باشید که شما برای خرید این دستگاه می توانید از فروشگاه های اینترنتی و حضوری اقدام نمایید. برای خرید دستگاه به صورت اینترنتی ویژگی های تمام محصول را مطالعه نمایید و در صورت هر گونه سوال با کارشناسان مربوطه تماس حاصل کنید.

دستگاه گوشت کوب برقی

گوشت کوب برقی یکی از وسایل آشپزخانه است که برند های مختلف آن را در طراحی و مدل های متفاوت طراحی می کنند. این وسیله با توجه به اینکه در طراحی های مختلفی تولید می شوند، در انواع ساده و چند کاره به بازار مشتریان می شوند.  گوشت کوب برقی ساده در واقع می توانند به جای گوشت کوب های ساده و دستی استفاده می شوند. در نظر داشته باشید که این گوشت کوب ها ساختار پیچیده ای ندارند و با اتصال سیم آن به پریز برق شما می توانید از آن ها استفاده کنید. اما گوشت کوب برقی چند کاره می تواند برای پوره کردن، خرد کردن، همزن، آسیاب و ... مورد استفاده قرار بگیرد. از انواع مدل های گوشت کوب برقی در برند های مختلف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-      گوشت­کوب برقی گوسونیک مدل GSB-842

-      گوشت‌کوب برقی بوش مدل MS8CM6160

-      گوشت­کوب برقی گوسونیک مدل GSB-828

-      گوشت­کوب برقی براون مدل MQ 525

-      گوشت­کوب برقی پارس خزر مدل HB-5501AP

-      گوشت­کوب برقی بوش مدل MSM2610BGB

-      گوشت­کوب برقی پارس خزر مدل HB-5501S

-      گوشت­کوب برقی براون مدل MQ 7087X

-      و ...

پارامتر های مهم در خرید دستگاه

در خرید یک گوشت کوب برقی با هر برندی شما نیاز است که نکاتی را مد نظر قرار دهید تا یک خرید مطمئن را تجربه نمایید. از جمله این پارامتر ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-      به برند گوشت کوب برقی دقت نمایید. برند های مختلف محصولات خود را با ویژگی های منحصر به فرد به بازار مشتریان عرضه می کنند.

-      به توان موتور گوشت کوب های برقی دقت کنید و متناسب با کاری که می خواهید انجام دهید یک مدل مناسب انتخاب نمایید.

-      به تنظیمات سرعت در گوشت کوب های مختلف دقت داشته باشید. البته مدل های چند کاره نسبت به مدل های تک کاره دارای تنظیمات سرعت بیشتری هستند.

-      قیمت، جنس بدنه و تعداد تیغه از دیگر مواردی هستند که باید در خرید یک گوشت کول مدل برقی آن را در نظر داشته باشید.

گوشت کوب برقی فاما محصولی از کشور ایتالیا

گوشت کوب برقی فاما یکی از محصولاتی است که در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود. برند فاما متعلق به کشور ایتالیا است که گوشت کوب برقی یکی از کالا هایی است که در سه مدل زیر به بازار عرضه می کند:

-      گوشت کوب برقی برند فاما FAMA MIXER 450 VF

-      گوشت کوب برقی صنعتی برند فاما FAMA  مدل 350VV

-      میکسر و گوشت کوب برقی برند فاما مدل 650 VV FAMA

هر کدام از این مدل ها دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی هستند که باعث شده است این محصولات در بازار رقابتی جایگاه ویژه ای داشته باشند. این دستگاه ها که به نام گوشت کوب برقی شناخته می شوند در واقع برای مخلوط کردن، آسیاب کردن، کوبیدن گوشت و ... کاربرد دارند. در نظر داشته باشید که دستگاه های گوشت کوب برقی فاما  در دسته بندی محصولات صنعتی و نیمه صنعتی قرار می گیرند. اما در حالت کلی مدل های مختلف گوشت کوب برقی فاما دارای ویژگی هایی هستند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

ویژگی های محصول

همانطور که گفته شد انواع گوشت کوب برقی فاما علاوه بر اینکه دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند، در حالت کلی نیز مشخصاتی دارند. از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-      انواع گوشت برقی فاما در دسته بندی محصولاتی قرار می گیرند که دارای ساختی خوش دست هستند و کار با آن ها راحت است.

-      این محصولات دارای موتور های قوی هستند و می توانند برای استفاده طولانی مدت انتخاب های بسیار خوبی محسوب شوند.

-      وزن این گوشت کوب های برقی نسبت به مدلی که دارند سبک است و حمل آن تقریبا راحت می باشد.

-      از دیگر ویژگی های انواع گوشت کوب برقی فاما این است که دارای تیغه های فلزی قوی و محکم است و می تواند مواد را به خوبی مخلوط نماید یا له کند.

-      و ...

  کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108 - 09129534210

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 184
نمایش همه
علاقه مندی ها ()