همزن برقی در صنعت آشپزی

همزن برقی یکی از دستگاه های کاربردی در صنعت آشپزی و شیرینی پزی است که در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود. این محصول با توجه به اینکه دارای کارایی و عملکرد بسیاری در حوزه های مختلف آشپزی است بسیار کاربردی می باشد. در نظر داشته باشید که انواع دستگاه همزن برقی در مدل های کاسه دار و بدون کاسه به بازار مشتریان عرضه می شوند. برند های متفاوتی دستگاه همزن برقی  را تولید می کنند. شاید جالب باشد بدانید که همزن های برقی علاوه بر اینکه در صنعت آشپزی و شیرینی پزی کاربرد دارند، در برخی از مشاغل دیگر در مدل های دریل همزن شناخته می شوند. همزن های برقی که در صنعت آشپزی کاربرد دارند دارای قدرت موتور بالایی هستند. شما برای خرید یک همزن برقی باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. از جمله این پارامتر ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-      به قدرت موتور دستگاه دقت کنید. قدرت موتور دستگاه نسبت مستقیمی با میزان کارکرد آن دارد. اگر شما قصد دارید برای ساعات طولانی از دستگاه همزن برقی استفاده کنید باید یک دستگاه با موتور قوی انتخاب نمایید.

-      به قابلیت تنظیم سرعت دستگاه همزن دقت کنید. در واقع نیاز است که دستگاه همزن دارای قابلیت تنظیم سرعت برای هم زدن مواد غذایی مختلف باشد.

-      تعداد سری یا تیغه های یک همزن نیز از جمله مواردی است که شما باید برای یک دستگاه آن را در نظر داشته باشید. فراموش نکنید که با توجه به تعداد سری های یک همزن شما می توانید مواد غذایی مختلف را ترکیب نمایید.

-      و ...

قیمت محصول

یکی دیگر از نکات مهم که در خرید همزن برقی اهمیت دارد، قیمت آن است. در نظر داشته باشید که همزن های برقی با توجه به کارایی و عملکرد و ساختاری که دارند، دارای قیمت های متفاوتی هستند. فراموش نکنید که شما پیش از خرید باید بودجه مورد نظر خود را در نظر داشته باشید و متناسب با آن یک دستگاه همزن انتخاب نمایید.

انواع همزن دستی فیمار

همزن دستی فیمار یکی از محصولاتی است که در کشور ایتالیا طراحی و تولید می شود. این محصول توسط کمپانی ایرانی براکس به بازار مشتریان در داخل ایران عرضه می شود. همزن دستی فیمار با نیروی برق کار می کند و دارای مدل های مختلفی است. از جمله مدل های این محصول می توان موارد زیر را نام برد:

-      دستگاه همزن دستی فیمار (FIMAR) مدل FX40

-      دستگاه همزن دستی فیمار (FIMAR) مدل MX25

هر کدام از این همزن دستی فیمار دارای ویژگی هایی هستند که برای استفاده در محیط های مختلف مناسب می باشند. در نظر داشته باشید که همزن های برقی فیمار برای تامین انرژی مورد نیاز خود از منبع برق تک فاز استفاده می کنند. این دستگاه ها اصولا در آشپزخانه های بزرگ، رستوران ها، شیرینی پزی ها و ... مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع این وسیله برای مصارف صنعتی و نیمه صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله ویژگی های کلی همزن های برقی فیمار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-      همزن های برقی فیمار دارای تیغه استیل ضد زنگ هستند و می توانند به راحتی برای ترکیب کردن مواد غذایی مورد استفاده قرار بگیرند.

-      انواع همزن دستی فیمار دارای قدرت موتور بالایی است و می تواند برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار بگیرد.

-      سرعت چرخش بالا نیز از دیگر ویژگی های همزن های برقی فیمار است که می تواند برای مدت زمان کوتاهی مقادیر زیادی از مواد غذایی را ترکیب کند.

-      و ...

قیمت محصول

این دو مدل از همزن دستی فیمار دارای قیمت های متفاوتی هستند. در واقع با توجه به ساختار، قدرت موتور، سرعت چرخش، جنس بدنه و ... قیمت محصولات با هم اختلاف دارد. اما در حالت کلی دستگاه همزن دستی برند فیمار مدل FX40 قیمت بالاتری نسبت به دستگاه همزن دستی فیمار مدل MX25 دارد. در نظر داشته باشید که دستگاه های برند فیمار به علت اینکه دارای کیفیت بالایی هستند، در بازار طرفداران بسیاری دارند.

 

انواع همزن دستی فاما

همزن دستی فاما یکی از محصولات و تولیدات ساخت کشور ایتالیا است. این دستگاه در آشپزخانه و رستوران ها به عنوان یک وسیله کاربردی شناخته می شود. در واقع برند فاما یکی از برند های مشهور در تولید وسایل و محصولات آشپزخانه های بزرگ و همچنین صنعتی است که محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه می کند. انواع همزن دستی فاما که در آشپزخانه های بزرگ کاربرد دارند با وجود اینکه به نام همزن دستی شناخته می شوند، با نیروی برق کار می کنند. بی شک می توان گفت تمامی آشپزخانه های حرفه ای یک یا چند همزن دستی دارند که برای تسریع در روند کار مورد استفاده قرار می گیرند. اما از مدل های این محصول می توان به دو مدل کاربردی زیر اشاره کرد:

-      دستگاه همزن دستی فاما (FAMA) مدل FM250VF

-      دستگاه همزن دستی فاما (FAMA) مدل FM250VV

-      دستگاه همزن دستی فاما (FAMA) مدل FM350VV

هر کدام از این مدل ها دارای ویژگی هایی هستند. مشتری می تواند با توجه به نیاز خود  و البته بودجه ای که در نظر گرفته است، یک مدل انتخاب نماید.

ویژگی همزن های فاما

اما در حالت کلی انواع  همزن دستی فاما دارای ویژگی هایی می باشند که به عنوان یک محصول کاربردی در بازار شناخته می شوند. از جمله مشخصات این محصولات می توان به موارد زیر دقت کرد:

-      تیغه این دستگاه های همزن از جنس استیل ضد زنگ است که باعث افزایش طول عمر محصول می شود.

-      قدرت بالای موتور دستگاه از دیگر مواردی است که همزن های دستی فاما دارا می باشند. در نتیجه شما می توانید در مدت زمان کوتاهی مقدار زیادی مواد غذ ایی را ترکیب کنید و هم بزنید.

-      سرعت چرخش همزن های دستی فاما بسیار بالا است و همین امر موجب تسریع در روند آشپزی می شود.

-      همزن های دستی فاما با توجه به ساختاری که دارند می توانند برای آشپزی و شیرینی پزی مورد استفاده قرار بگیرند.

-      و ...

اجزای دستگاه کاتر میکسر

دستگاه کاتر میکسر یکی از وسیله های کاربردی در صنایع غذایی است و در مدل های مختلفی متفاوتی طراحی و تولید می شود. دستگاه  کاتر میکسر  که به نام دستگاه غذاساز صنعتی نیز به بازار مشتریان عرضه می شود را برند های مختلفی تولید می کنند. هر کدام از این دستگاه ها دارای قابلیت هایی هستند که آن ها را برای آماده سازی خمیر سوسیس و کالباس و همچنین مخلوط کردن انواع گوشت مناسب کرده است. در واقع کاتر میکسر را می توان یکی از تجهیزات صنعتی کاربردی و مناسب محسوب کرد که برای خرد کردن، پوره کردن، مخلوط کردن و له کردن مواد غذایی کاربرد دارد. این دستگاه در دو نوع چند کاره و تک کاره موجود است که هر کدام کارایی خاص خود را دارند. انواع مختلف این دستگاه ها از اجزایی تشکیل شده اند که شامل موارد زیر می باشند:

-      بدنه دستگاه

-      مخزن دستگاه

-      درپوش دستگاه

-      کلید های سوئیچ روشن و خاموش دستگاه

-      سیستم تنظیم سرعت

-      پایه های تعبیه شده مخصوص ضد لرزش

-      و ...

اصولا قسمت های مختلف دستگاه کاتر میکسر مانند بدنه، مخزن و ... از استیل ضد زنگ ساخته شده است که ضد زنگ و ضد خوردگی می باشند. این نکته به رعایت نکات بهداشتی در تمیز نگه داشتن دستگاه کمک بسیاری می کند. انواع مختلف دستگاه کاتر میکسر در محیط ها و موقعیت های مختلفی کاربرد دارند که از جمله می توان به رستوران ها، کارخانه های مواد غذایی، کارگاه های قنادی و کیک پزی، کترینگ ها، بیمارستان ها، کارخانه های تولید شکلات و انواع سس و ... اشاره کرد. 

قیمت دستگاه

انواع دستگاه کاتر میکسر با توجه به اینکه از چه جنسی تولید شده است و دارای چه قابلیت هایی است، دارای قیمت های مختلفی می باشد. در نظر داشته باشید که قیمت انواع دستگاه کاتر میکسر به ظرفیت، قدرت موتور و لوازم جانبی آن بستگی دارد.

  کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108 - 09129534210

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 123
نمایش همه
علاقه مندی ها ()