مدل های مختلف دستگاه یخ در بهشت تک مخزن

دستگاه یخ در بهشت تک مخزن یکی از دستگاه هایی است که بسیاری از برند ها در داخل و خارج از کشور آن را طراحی و تولید می کنند. دستگاه یخ در بهشت یکی از دستگاه های کاربردی است که در بسیاری از کافی شاپ ها و حتی رستوران ها کاربرد دارد. این دستگاه ها با ظرفیت های مختلفی تولید می شوند و همانطور که از نام آن مشخص است دارای یک مخزن می باشند. مخزن دستگاه های یخ در بهشت تک مخزن از جنس پلی کربنات شفاف و البته نشکن است که در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد. انواع دستگاه یخ در بهشت تک مخزن  در مدل های پایه ثابت و چرخ دار تولید می شوند. در نظر داشته باشید که دستگاه های یخ در بهشت تک مخزن پایه ثابت اصولا در مدل های رومیزی و استندی تولید می شوند. هر کدام از این مدل ها برای فضا های مختلفی مناسب هستند.

نکات مهم در خرید دستگاه

دستگاه یخ در بهشت تک مخزن با توجه به اینکه در کافی شاپ ها یا رستوران ها و دیگر مجموعه های مرتبط مورد استفاده قرار می گیرد، برای خرید آن باید نکاتی را در نظر داشت. از جمله اینکه هنگام خرید به برند تولید کننده دستگاه یخ در بهشت تک مخزن دقت کنید. از طرفی قدرت دستگاه را در نظر بگیرید و با توجه به میزان استفاده خود از دستگاه یخ در بهشت تک مخزن، آن را انتخاب نمایید. ظرفیت مخزن دستگاه نیز از جمله مواردی است که باید برای خرید یک دستگاه یخ در بهشت تک مخزن مد نظر قرار بگیرد.

برای خرید یک دستگاه یخ در بهشت از هر مدلی که باشد شما می توانید از طریق سایت های اینترنتی و یا به صورت حضوری اقدام کنید. در نظر داشته باشید که دستگاه های یخ در بهشت در مدل های مختلف قیمت های متفاوتی دارند. پیش از خرید مدل های مختلف را بررسی کنید.

انواع دستگاه یخ در بهشت

دستگاه یخ در بهشت یکی از تجهیزات صنعتی محسوب می‌شود که در مدل های مختلفی به بازار مشتریان عرضه می گردد. در واقع این دستگاه در مدل های ایستاده و رومیزی طراحی و تولید می شوند. از طرفی مدل های دستگاه یخ در بهشت دارای یک مخزن، دو مخزن و سه مخزن می باشند که هرکدام ظرفیت های متفاوتی را دارند. در واقع شما برای خرید این دستگاه باید نکاتی را مد نظر قرار دهید، تا بتوانید یک خرید مناسب داشته باشید. با توجه به اینکه این دستگاه ممکن است در طول روز برای مدت طولانی به خصوص در فصول گرم سال مورد استفاده قرار بگیرد، به قدرت موتور آن دقت کنید یکی دیگر از مواردی که باید در خرید دستگاه یخ در بهشت آن را مد نظر قرار دهید، جنس بدنه دستگاه است. اصولا این دستگاه ها دارای جنس بدنه استیل ضد زنگ می باشند که دارای طول عمر بالا و مقاومت خوبی است.

از طرفی مخازن دستگاه ها شیشه‌ای است و نوشیدنی داخل مخزن کاملا مشخص است. اما برای استفاده از شیشه های مخزن دستگاه یخ در بهشت، از جنس پلی کربنات نشکن و شفاف استفاده می کنند.

از دیگر مواردی که باید برای خرید دستگاه یخ در بهشت ساز مد نظر قرار دهید طول سیم کابل و همچنین برچسب مصرف انرژی است. از طرفی دستگاهی که انتخاب می‌کنید، باید به صورتی طراحی شده باشد که به راحتی بتوان آن را شستشو داد.

دو قسمت دستگاه

دستگاه یخ در بهشت در حالت کلی دارای دو قسمت اصلی است. قسمت سرد کننده دستگاه که در آن مایعات تبدیل به یخ می شوند و در واقع عمل سرد کردن را به خوبی انجام می دهد. قسمت دوم دستگاه محلی است که مخازن یا مخزن دستگاه در آن قرار می گیرد و شربت یا آبمیوه در آن ریخته می شود. توجه داشته باشید که مدل های مختلف این دستگاه قیمت های متفاوتی دارند.

انواع دستگاه یخ در بهشت سه مخزن

دستگاه یخ در بهشت سه مخزن یکی از مدل های انواع دستگاه های یخ در بهشت ساز است. این دستگاه در مدل های مختلفی توسط برند های متفاوتی طراحی و تولید می شود. در نظر داشته باشید که این دستگاه ها با توجه به ظرفیت هایی که مخازن آن ها دارند، دارای قیمت های متفاوتی می باشند. از انواع مدل های  دستگاه یخ در بهشت سه مخزن می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

-      دستگاه یخ در بهشت برند براس اسمارت 3 مخزنه BRAS B-FROZEN 10.3

-      دستگاه یخ در بهشت برند اوگولینی 3 مخزنه UGOLINI MINI.3

-      و ...

هر کدام از این دستگاه ها دارای قابلیت ها و ویژگی هایی هستند که برای استفاده در موقعیت های مختلف مناسب می باشند. در نظر داشته باشید که انواع دستگاه یخ در بهشت سه مخزن در حالت کلی دارای ویژگی های زیر می باشند:

-      همانطور که از نام آن ها پیدا است این دستگاه ها دارای سه مخزن می باشند که اصولا از جنس پلی کربنات هستند. در نظر داشته باشید که مخازن این دستگاه ها ظرفیت های متفاوتی دارند. برای مثال اگر در حالت کلی یک دستگاه یخ در بهشت سه مخزن دارای 30 لیتر ظرفیت باشد، هر مخزن آن به میزان 10 لیتر ظرفیت دارد.

-      جنس مخازن این دستگاه ها از نوع پلی کربنات است که اصولا شفاف و نشکن می باشند. در نظر داشته باشید که این مخازن برای استفاده مستمر و مداوم دارای مقاومت بالایی می باشند.

-      دستگاه های یخ در بهشت ساز سه مخزن اصولا با برق تک فاز راه اندازی می شوند.

قیمت محصول

انواع دستگاه یخ در بهشت سه مخزن با توجه به اینکه چه برندی آن ها را طراحی و تولید می کند، دارای قیمت های متفاوتی هستند. در نظر داشته باشید که ظرفیت مخازن دستگاه ها و همچنین نوع موتور آن ها نیز بر روی قیمت دستگاه موثر است. فراموش نکنید برای خرید یک دستگاه یخ در بهشت سه مخزن شما می توانید از سایت های معتبر اقدام نمایید.

دستگاه یخ در بهشت دو مخزن انواع مختلفی دارد

دستگاه یخ در بهشت دو مخزن از مدل های دستگاه یخ در بهشت ساز است که برند های مختلفی آن را تولید می کنند. این دستگاه با توجه به اینکه دارای دو مخزن است نسبت به دستگاه های یخ در بهشت تک مخزنه ظرفیت بالاتری دارد. در نظر داشته باشید که مخازن دستگاه یخ در بهشت دو مخزن  در ظرفیت های متفاوتی مانند 7 لیتر، 5 لیتر، 10 لیتر و ... تولید می شوند. از جمله برند هایی که انواع دستگاه یخ در بهشت دو مخزن را تولید می کنند، می توان به برند های اوگولینی، استار، براس و ... اشاره کرد. هر کدام از این دستگاه ها دارای ویژگی هایی می باشند که مشتری با توجه به نیاز خود و بودجه ای که در نظر گرفته است آن ها را تهیه می کند. مخازن دستگاه یخ در بهشت دو مخزن از جنس پلی کربنات شفاف و نشکن ساخته شده اند.

فاکتور های موثر بر روی قیمت

انواع دستگاه یخ در بهشت دو مخزن با توجه به اینکه در مدل های مختلفی در بازار موجود است دارای قیمت های متفاوتی است. از جمله فاکتور هایی که بر روی قیمت دستگاه یخ در بهشت دو مخزن تاثیر دارند، موارد زیر هستند:

-      موتور دستگاه یکی از مواردی است که بر روی قیمت دستگاه موثر است. در نظر داشته باشید که دستگاه های یخ در بهشت دو مخزن نسبت به دستگاه تک مخزنه موتور قوی تری دارند. در نتیجه این دستگاه ها دارای قیمت بالاتری هستند.

-      ظرفیت دستگاه نیز از دیگر فاکتور هایی است که بر روی قیمت آن تاثیر دارد.

-      جنس بدنه دستگاه و مخزن آن از دیگر مواردی است که بر روی قیمت دستگاه موثر است.

-      و ...

در نظر داشته باشید که انواع دستگاه یخ در بهشت دو مخزن با توجه به اینکه ظرفیت بیشتری نسبت به دستگاه های تک مخزن دارند پیشنهاد مناسبی برای کافی شاپ ها و آبمیوه فروشی ها هستند.

 

 کابان تجهیز  

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108 - 09129534210

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 130
نمایش همه
علاقه مندی ها ()