مدل های دستگاه میکسر قنادی اسمارت

دستگاه میکسر قنادی اسمارت یکی از محصولات با کیفیت و مدرن در انواع تجهیزات صنعتی محسوب می شود. این محصول در کشور تایوان طراحی و تولید و به تمامی کشور های دنیا صادر می شود.  دستگاه میکسر قنادی اسمارت  در دو مدل متفاوت به بازار مشتریان عرضه می شود. از جمله این مدل ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-      دستگاه میکسر قنادی 20 لیتری اسمار  مدل S20

-      دستگاه میکسر قنادی 10 لیتری اسمارت مدل S10

انواع مدل های دستگاه میکسر قنادی اسمارت کاربرد های مختلفی دارند و با توجه به ظرفیت هایشان می توانند در موقعیت های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند.

مدل های دستگاه

هر کدام از مدل های دستگاه میکسر قنادی دارای ویژگی هایی می باشد که از جمله این مشخصات می توان این موارد را نام برد. دستگاه میکسر قنادی 20 لیتری اسمار  مدل S20 دارای قدرت موتور 1100 وات است و می تواند برای مخلوط کردن انواع خمیر های قنادی مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول دارای مقاومت بالایی است و جنس بدنه آن از آلومینیوم آنودایز شده می باشد. در نظر داشته باشید که این دستگاه دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه، خوردگی، ساییدگی و تغییر رنگ است. جنس پاتیل این مدل از دستگاه میکسر قنادی اسمارت از نوع آلیاژ استیل 304 است که نوع مناسبی برای ساخت این دستگاه محسوب می شود. در قسمت درب این میکسر قنادی میکروسوئیچ به کار رفته است.

دستگاه میکسر قنادی اسمارت 10 لیتری مدل S10 دارای موتوری با قدرت 750 وات است و دارای ظرفیت 10 لیتر می باشد. از این دستگاه می توان برای مخلوط کردن انواع خامه و خمیر نان های فانتزی استفاده کرد. پاتیل این مدل از دستگاه میکسر قنادی اسمارت نیز از نوع آلیاژ استیل 304 است که با هیچ نوع مواد غذایی واکنش شیمیایی نشان نمی دهد. استفاده از میکروسوئیچ در قسمت درب دستگاه باعث افزایش ایمنی این مدل میکسر قنادی می شود.

ویژگی های دستگاه میکسر گوشت

دستگاه میکسر گوشت یکی از تجهیزات صنعتی محسوب می شود که در بسیاری از مشاغل و کسب و کار های مرتبط به کار گرفته می شود. شاید برای شما هم سوال پیش آید که این محصول چه تفاوتی با انواع چرخ گوشت های صنعتی دارد؟ در نظر داشته باشید که دستگاه میکسر گوشت  برای میکس کردن انواع گوشت برای تهیه انواع غذا ها مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه امروزه در محیط هایی مانند رستوران ها، کترینگ ها، هتل ها و ... کاربرد دارد. دستگاهی که شما می توانید برای تهیه انواع خمیر گوشت و دیگر مواد غذایی مورد استفاده قرار دهید. در نظر داشته باشید که یک دستگاه میکسر گوشت دارای ویژگی های است که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-      دستگاه میکسر گوشت انواع گوشت را برای تهیه غذا هایی مانند انواع کباب به خوبی میکس می کند.

-      در زمان و انرژی شما صرفه جویی می کند.

-      ورقه های داخلی و خارجی دستگاه از نوع استیل ضد زنگ می باشند که همین موضوع طول عمر دستگاه را افزایش می دهد.

-      دستگاه میکسر گوشت با ظرفیت های مختلفی تولید می شود که هر کدام برای استفاده در محیط های مختلف مناسب هستند.

-      از نظر بهداشتی این دستگاه ها به راحتی قابل شستشو هستند و شما می توانید پس از استفاده آن ها را به راحتی تمیز کنید.

-      و ...

انواع دستگاه

انواع دستگاه میکسر گوشت در مدل های مختلفی طراحی و تولید و به بازار مشتریان عرضه می شوند. از جمله این دستگاه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-      میکسر گوشت برند الکتروکار مدل EC-04

-      میکسر گوشت برند الکتروکار مدل EC-04 تمام استیل

-      میکسر گوشت برند مینروا امگا مدل C/E MB120

-      میکسر گوشت صنعتی برند مینروا مدل C/E MB50

-      مخلوط کن گوشت امگا مینروا مدل C/E MB90

-      و ...

انواع دستگاه میکسر اسپیرال فیمار

دستگاه میکسر اسپیرال فیمار یکی از محصولاتی است که در کشور ایتالیا طراحی و تولید و به دیگر کشور های دنیا صادر می شود. دستگاه های میکسر اسپیرال فیمار در مدل های مختلفی به بازار مشتریان عرضه می شوند که از جمله می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

-      دستگاه میکسر اسپیرال فیمار مدل 38SN

-      دستگاه میکسر اسپیرال فیمار دو سرعته - FIMAR MI-30SN

-      دستگاه میکسر اسپیرال فیمار مدل 25SN

-      دستگاه میکسر اسپیرال فیمار مدل FIMAR 30SN

هر کدام از این مدل ها دارای ویژگی ها و البته قیمت های متفاوتی هستند که برای استفاده در موقعیت های مختلف مناسب می باشند. شما با توجه به نیاز و بودجه ای که در نظر گرفته اید می توانید یکی از دستگاه میکسر اسپیرال فیمار را خریداری نمایید.

ویژگی دستگاه های میکسر اسپیرال فیمار

هر کدام از مدل های دستگاه میکسر اسپیرال فیمار که در پاراگراف قبلی ذکر شد، دارای ویژگی هایی می باشند که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد.

دستگاه میکسر اسپیرال برند فیمار مدل 38SN دارای ظرفیت 38 کیلوگرم است. جنس پاتیل و همزن این مدل دستگاه از استیل 304 می باشد که دارای مقاومت بالایی است. در نظر داشته باشید که این دستگاه دارای قدرت و توانی معادل دو اسب بخار است و می تواند در مدت زمان کوتاهی حجم زیادی خمیر را میکس نماید. ابعاد این مدل از دستگاه میکسر اسپیرال فیمار ۸۰ × ۴۸ × ۷۱ سانتیمتر است. از طرفی این دستگاه وزنی معادل 100 کیلوگرم دارد. میزان راندمان و بازدهی این دستگاه معادل 114 کیلوگرم در ساعت است.

میکسر اسپیرال فیمار مدل 30SN یکی دیگر از مدل های میکسر این برند است که دارای ظرفیت 30 کیلوگرم است و وزن دستگاه معادل 69 کیلوگرم می باشد. قدرت موتور این مدل از دستگاه میکسر فیمار یک اسب بخار یا 750 وات است. جنس بدنه دستگاه از استیل ضد زنگ می باشد.

ویژگی های دستگاه میکسر گوشت الکتروکار

دستگاه میکسر گوشت الکتروکار در واقع یکی از محصولات و تجهیزات صنعتی است که در کشور ایران تولید می شود. این محصول با عنوان مدل EC-04 به بازار مشتریان عرضه می شود. دستگاه میکسر گوشت الکتروکار  اصولا در رستوران ها، هتل ها و کترینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله ویژگی های دستگاه میکسر گوشت الکتروکار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-      قدرت موتور این دستگاه معادل 2 اسب بخار است که می تواند در مدت زمان کوتاهی مقدار زیادی گوشت را مخلوط نماید.

-      منبع تغذیه دستگاه میکسر گوشت الکتروکار از طریق برق تک فاز شهری است.

-      حجم مخزن این دستگاه بسیار زیاد است و شما می توانید تا میزان 100 کیلوگرم گوشت را در آن مخلوط نمایید.

-      یکی از ویژگی های اصلی دستگاه میکسر گوشت الکتروکار بدنه تمام استیل آن است که مقاومت دستگاه را نیز در برابر خوردگی و زنگ زدگی افزایش می دهد.

-      این دستگاه می تواند در مدت زمان یک ساعت به میزان 500 کیلوگرم بازدهی داشته باشد.

-      دستگاه میکسر گوشت الکتروکار مجهز به اهرم تخلیه است که شما به راحتی می توانید پس از میکس و مخلوط شدن، گوشت را از مخزن دستگاه تخلیه نمایید.

-      این دستگاه با توجه به اینکه تقریبا ابعاد و وزن بالایی دارد، در قسمت پایه آن چهار چرخ نصب شده است که به راحتی می توانید آن را جابجا نمایید.

-      و ...

قیمت محصول

قیمت دستگاه میکسر گوشت الکتروکار با توجه به اینکه در ایران تولید می شود مقرون به صرفه و اقتصادی است. البته در نظر داشته باشید که این دستگاه میکسر دارای موتور گیربکسی است که ساخت کشور تایوان می باشد. البته به دلیل اینکه مونتاژ دستگاه و ساخت بقیه قطعات این دستگاه در ایران انجام می شود، این محصول را به عنوان یک کالای ایرانی و داخلی می شناسند. از طرفی این دستگاه دارای درجه حفاظتی و ایمنی IP 50 می باشد.

 

 کابان تجهیز  

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108 - 09129534210

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 120
نمایش همه
علاقه مندی ها ()