ویژگی های دستگاه میکسر قنادی براکس

دستگاه میکسر قنادی براکس یکی از محصولاتی است که در کشور ایران طراحی و تولید می شود و می توان آن را یکی از با کیفیت ترین محصولات در این دسته بندی محسوب کرد. از دستگاه میسکر قنادی براکس برای مخلوط کردن و حتی خمیر گرفتن در قنادی ها استفاده می کنند. از دستگاه میکسر قنادی براکس در هتل ها، رستوران ها، قنادی ها و ... استفاده می کنند. از جمله ویژگی های دستگاه میکسر قنادی براکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-      قدرت موتور این دستگاه میکسر معادل 750 وات یا 1 اسب بخار است.

-      ظرفیت مخزن دستگاه میکسر قنادی براکس 20 لیتر می باشد.

-      منبع تغذیه این دستگاه از برق شهری و معادل 220 ولت است که در واقع از برق تک فاز باید برای استفاده از دستگاه استفاده کرد.

-      وزن کلی دستگاه میکسر قنادی براکس تقریبا معادل 51.5 کیلوگرم است که برای دستگاه های صنعتی یک وزن مناسب محسوب می شود.

-       این دستگاه دارای سه سرعت  94/140/333 است که تیغه خمیرگیر با توجه به تنظیم بر روی یکی از این سرعت ها شروع به چرخش می کند.

-      ابعاد و اندازه دستگاه میکسر قنادی براکس تقریبا معادل 95.4×55.8×62.8 است.

-      و ...

نکات مهم در خرید دستگاه میکسر

در حالت کلی برای خرید یک دستگاه میکسر قنادی باید نکاتی را مد نظر قرار دهید تا بتوانید یک محصول با کیفیت خریداری نمایید. از جمله پارامتر هایی که باید برای خرید یک دستگاه میکسر قنادی در نظر بگیرید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-      به جنس بدنه و پاتیل دستگاه میکسر دقت نمایید.

-      ظرفیت دستگاه را پیش از خرید در نظر بگیرید.

-      قدرت موتور از دیگر مواردی است که باید برای خرید یک دستگاه میکسر در نظر بگیرید.

-      ابعاد و اندازه دستگاه میکسر قنادی را پیش از خرید دستگاه در نظر بگیرید. متناسب با فضا و مکانی که دارید و البته میزان استفاده از دستگاه شما باید یک میکسر قنادی مناسب را انتخاب نمایید.

 

میکسر قنادی یک وسیله صنعتی است

میکسر قنادی یکی از وسایل و تجهیزات صنعتی محسوب می شود که در محیط هایی مانند رستوران ها و قنادی ها کاربرد گسترده ای دارد. در واقع باید گفت هم زدن انواع مواد در قنادی ها برای تهیه انواع کیک و شیرینی بدون میکسر قنادی در حجم بالا امری تقریبا غیر ممکن و زمان بر است. این دستگاه ها در کارایی و عملکرد کار بسیار موثر هستند. از طرفی این استفاده از دستگاه ها باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود. اما برای خرید یک میکسر قنادی شما باید نکاتی را مد نظر قرار دهید تا یک وسیله کارآمد خریداری نمایید. از جمله پارامتر های مهم برای خرید یک  میکسر قنادی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-      برای خرید یک میکسر قنادی به ظرفیت و ابعاد و حتی وزن دستگاه دقت نمایید. اینکه قرار است دستگاه میکسر در چه فضایی قرار بگیرد و زوانه به چه میزان از آن استفاده شود باید در حین خرید مد نظر قرار بگیرد. میکسر های قنادی اصولا در ظرفیت های 58 تا 110 لیتر طراحی و تولید می شوند.

-      یکی از اجزای اصلی دستگاه میکسر های قنادی که نقش مهمی در مخلوط کردن انواع مواد غذایی ایفا می کند، پارو یا همزن آن است. انواع دستگاه های میکسر با توجه به طراحی و مدلی که دارند دارای پارو های متفاوتی هستند. پارو های مارپیچی، ضربدری و سیمی سه مدل مختلف از انواع همزن ها محسوب می شوند که در مخلوط کردن مواد نقش مهمی دارند. البته پارو های شاخی و پنجی نیز از دیگر مدل های همزن ها هستند که برای مخلوط کردن خمیر و خامه کاربرد دارند.

-      به مشخصات فنی دستگاه میکسر های قنادی- پیش از اینکه خرید خود را قطعی کنید، توجه نمایید. بدنه دستگاه، قدرت موتور، ابعاد دستگاه و ... از جمله مواردی هستند که باید برای خرید یک دستگاه میکسر مورد توجه قرار بگیرند.

-      و ...

قیمت محصول

هر کدام از انواع میکسر قنادی با توجه به مدل و ظرفیتی که دارند دارای قیمت های متفاوتی هستند. شما با توجه به نیاز و بودجه ای که در نظر دارید می توانید یک مدل مناسب تهیه نمایید.

میکسر دستی انواع مختلفی دارد

میکسر دستی یکی از وسایل و محصولاتی است که در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود و البته به عنوان یک وسیله خانگی شناخته می شود. در واقع این وسیله به نام همزن دستی نیز در بازار مشتریان خرید و فروش می شود. یکی از مزایای اصلی این محصول قیمت پایین آن است. همزن های دستی با توجه به طراحی که دارند در مدل های مختلفی دسته بندی می شوند. از جمله انواع همزن دستی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-      میکسر یا همزن دستی بالونی یا پاپیونی

-      میکسر یا همزن دستی فرانسوی

-      میکسر یا همزن دستی کتل

-      میکسر یا همزن دستی تخت

-      میکسر یا همزن دستی مارپیچی

-      میکسر یا همزن دستی خمیر

هر کدام از انواع این همزن ها برای استفاده در یک ظرف مناسب هستند. برای خرید یک میکسر دستی باید نکاتی را مد نظر قرار دهید که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-      به جنس میکسر دستی دقت کنید. استحکام این وسیله را در نظر بگیرید تا بتوانید با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید.

-      طراحی و مدل میکسر دستی را در نظر بگیرید. حتی به مدل دسته آن نیز دقت کنید.

-      قیمت میکسر های دستی نیز از جمله مواردی هستند که باید حین خرید مد نظر قرار بگیرند. در واقع با توجه به جنس و مدلی که این محصولات دارند، دارای قیمت های متفاوتی نیز می باشند.

-       و ...

کاربرد انواع همزن ها

همانطور که اشاره شد انواع میکسر دستی در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند. برای مثال میکسر های بالونی برای هم زدن موادی مانند تخم مرغ و خامه مناسب هستند. از طرفی برای مخلوط کردن مواد در ظرف هایی که بدنه بلندی دارند می توانید از مدل های فرانسوی استفاده کنید. همزن های کتل گزینه های مناسبی برای هم زدن مواد در ته ظرف هستند که در نتیجه به مخلوط صاف و یکدست به شما می دهند.

انواع دستگاه میکسر قنادی

دستگاه میکسر قنادی یکی از محصولات و تجهیزات صنعتی است که در ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید و به بازار مشتریان عرضه می شود. انواع  دستگاه میکسر قنادی از پر کاربردترین و رایج ترین انواع دستگاه های میکسر در سراسر دنیا محسوب می شوند. برند های مختلفی در داخل و خارج از کشور این محصول را در مدل های مختلف با ظرفیت های متفاوتی طراحی و تولید می کنند. از انواع دستگاه های میکسر قنادی می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

-      دستگاه مخلوط کن و میکسر قنادی برند اسپیرال فیمار مدل 30SN

-      دستگاه مخلوط کن و میکسر قنادی اسپیرال 40 لیتری مدل HS 40

-      دستگاه مخلوط کن و میکسر قنادی 15 لیتری بست مدل BS15

-      دستگاه مخلوط کن و میکسر قنادی BURAX مدل BM-20B

-      دستگاه مخلوط کن و میکسر قنادی و همزن برقی Best

-      دستگاه مخلوط کن و میکسر قنادی 15 لیتری اسمارت مدل S15

-      دستگاه مخلوط کن و میکسر قنادی  اسپیرال فیمار - FIMAR 38SN

-      و ...

انواع دستگاه مخلوط کن

انواع دستگاه میکسر قنادی در مدل های مختلفی به بازار عرضه می شوند و هر کدام از این مدل ها دارای ویژگی هایی هستند. انواع مدل های دستگاه میکسر قنادی شامل موارد زیر می شوند:

-      دستگاه میکسر قنادی مارپیچ: این مدل دستگاه میکسر در واقع برای مخلوط کردن خمیر ها و مواد غذایی مناسب است که چسبنده می باشند. این دستگاه برای استفاده با سرعت پایین گزینه های مناسبی می باشند.

-      دستگاه میکسر قنادی ضربی: این مدل از دستگاه میکسر در قنادی ها برای مخلوط کردن قطعاتی با ضخامت کم و همچنین پودر و حبوبات مناسب است. در واقع برای مخلوط کردن با سرعت متوسط این دستگاه گزینه مناسبی است.

-      دستگاه میکسر سیمی: از این نوع دستگاه میکسر برای مخلوط کردن مایعاتی مانند تخم مرغ استفاده می کنند. در واقع سرعت بالای این دستگاه ها باعث شده است که علاوه بر قنادی ها در رستوران ها و کترینگ ها نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

 کابان تجهیز  

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108 - 09129534210

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 121
نمایش همه
علاقه مندی ها ()