انواع همبرگر زن بست

همبرگر زن بست یکی از محصولات ساخت کشور تایوان است که در مدل های مختلفی به بازار مشتریان عرضه می شود. دو مدل همبرگر زن بست که در بازار بسیار طرفدار دارد به شرح زیر می باشند:

-      دستگاه همبرگر زن نیمه اتومات برند بست (BEST) مدل BT_130

-      دستگاه همبرگر زن نیمه اتومات برند بست (BEST) مدل BT_100

-      دستگاه همبرگر زن نیمه اتومات برند بست (BEST) مدل BT_150

هر کدام از این مدل های دستگاه همبرگر زن بست دارای مشخصات و ویژگی هایی هستند که برای استفاده در محیط های مختلف مناسب می باشند. اما در حالت کلی تمامی مدل های دستگاه همبرگر زن بست ویژگی های زیر را دارند:

-      جنس بدنه دستگاه های همبرگر زن بست از آلومینیوم آنودایز شده است که محصول را در برابر شرایط و عوامل محیطی مقاوم می کند.

-      برای قسمت های متحرک این دستگاه از استیل 304 استفاده می کنند.

-      با توجه به مدلی که این دستگاه ها دارند قطر تیغه آن ها متفاوت است. برای مثال تیغه همبرگر زن مدل 130 دارای تیغه 13 سانتی متری است.

-      و ...

قیمت محصول

هر کدام از مدل های دستگاه همبرگر زن بست دارای قیمت های متفاوتی هستند که شما با توجه به نیاز و بودجه ای که دارید، می توانید یکی از آن ها را انتخاب نمایید. در نظر داشته باشید که تمامی این دستگاه ها دارای وزن بالایی نیستند و شما به راحتی می توانید آن ها را انتخاب نمایید. از طرفی دستگاه های همبرگر زن برند بست ابعاد بسیار بزرگی ندارند و می توانید به راحتی آن ها را در فضای کم جای دهید. در نظر داشته باشید که دستگاه های همبرگر زن برند بست از با کیفیت ترین انواع این دستگاه ها محسوب می شوند. این دستگاه ها در بازار مشتریان طرفداران بسیاری دارند. برای خرید دستگاه های همبرگر زن برند بست می توانید از طریق فروشگاه های حضوری و اینترنتی اقدام نمایید. پیش از خرید به تمامی مشخصات دستگاه دقت کنید.

انواع همبرگر زن الکتروکار

همبرگر زن الکتروکار یکی از محصولاتی است که در کشور ایران توسط این برند ایرانی طراحی و تولید می شود. این برند همبرگر زن را در سه مدل به بازار مشتریان عرضه می کند. این سه مدل به شرح زیر می باشند:

-      دستگاه همبرگرزن الکتروکار 15 سانتی متری

-      دستگاه همبرگر زن الکتروکار 13 سانتی متری

-      دستگاه همبرگر زن الکتروکار 10 سانتی متری

هر کدام از این مدل ها دارای کارایی های خاص خود هستند و می توانند در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. در نظر داشته باشید که یکی از ویژگی های بارز این محصولات نسبت به کیفیت بالایی که دارند، قیمت مناسب و مقرون به صرفه این محصولات است.  همبرگر زن الکتروکار  علاوه بر اینکه در سایز های مختلفی تولید می شوند اما دارای ویژگی های یکسانی نیز هستند.

از جمله ویژگی های انواع همبرگر زن الکتروکار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-      انواع دستگاه همبرگر زن الکتروکار دارای بدنه فلزی ضد زنگ هستند که می توانند برای استفاده در محیط های مختلف مناسب باشند. البته باید در نظر داشت که بدنه دستگاه های همبرگر زن برند الکتروکار از نوع استیل و آلومینیوم آنودایز شده و ضد زنگ هستند.

-      کاربری آسان یکی دیگر از ویژگی های انواع همبرگرزن الکتروکار محسوب می شود که به راحتی می توان از آن استفاده کرد. در نظر داشته باشید که برای استفاده از این دستگاه شما نیاز به هیچ آموزشی ندارید.

-      این دستگاه ها با توجه به ابعاد و ظرفیتی که دارند می توانند برای استفاده در محیط هایی مانند منازل، مطبخ ها، رستوران ها و فست فود های کوچک کاربرد داشته باشند.

-      و ...

قیمت محصول

با توجه به اینکه انواع همبرگر زن الکتروکار تفاوت زیادی با هم دیگر ندارند، از نظر قیمتی نیز اختلاف زیادی بین آن ها نیست. البته در حالت کلی این همبرگرزن ها دارای قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی هستند که توانسته اند در بازار دارای جایگاه خوبی باشند.

مدل های دستگاه همبرگر زن مینروا

دستگاه همبرگر زن مینروا یکی از محصولاتی است که در کشور ایتالیا طراحی و تولید می شود. این برند برای تولید محصولات خود به سه فاکتور اساسی و مهم سلامت، ایمنی و کیفیت دقت دارد. از جمله مدل های دستگاه همبرگر زن مینروا  می توان به مدل های زیر اشاره کرد:

-      دستگاه همبرگر زن برقی برند مینروا (Minera) مدل C/E652

-      دستگاه همبرگر زن برند مینروا اتوماتیک 2000 عددی 3 فاز MINERVA C/E 653

-      دستگاه همبرگر زن نقاله دار برند مینروا (Minerva) مدل C/E653

-      دستگاه همبرگر زن برند مینروا اتوماتیک 1000 عددی تک فاز MINERVA C/E HR

-      و ...

هر کدام از این محصولات با توجه به ویژگی هایی که دارند برای استفاده در موقعیت های مختلف مناسب می باشند. در نظر داشته باشید که انواع همبرگر زن مینروا اتومات دارای قدرت موتور بالایی هستند و توانایی بالایی در تولید همبرگر دارند. برای مثال دستگاه همبرگر زن برند مینروا اتوماتیک مدل 1000 عددی تک فاز می تواند در مدت زمان یک ساعت به میزان 1000 عدد همبرگر تولید نماید. این در حالی است که دستگاه همبرگر زن مینروا اتوماتیک 2000 عددی 3 فاز  653 می تواند در مدت زمان یک ساعت تعداد 2000 همبرگر را آماده نماید.

قیمت محصول

انواع همبرگر زن مینروا با توجه به کارایی و ویژگی هایی که دارند دارای قیمت های متفاوتی هستند. توجه داشته باشید که برای خرید یک دستگاه همبرگر زن مینروا از تمامی مشخصات فنی و ظاهری دستگاه اطلاع داشته باشید. هر کدام از مدل های دستگاه همبرگرزن مینروا دارای بدنه و مخزن تمام استیل هستند. این موضوع باعث می شود که دستگاه در برابر شرایط و عوامل محیطی مقاومت بالایی داشته باشد. همچنین در نظر داشته باشید که قطعات دستگاه های همبرگرزن مینروا را می توانید به راحتی جدا کنید. در نتیجه برای شستشوی دستگاه نیز شما مشکلی نخواهید داشت. برای خرید می توانید از فروشگاه های معتبر اینترنتی و یا به صورت حضوری اقدام نمایید.

انواع همبرگر زن

همبرگر زن یکی از محصولاتی است که در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود. در حالت کلی انواع دستگاه های همبرگر زن در مدل های دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک به بازار مشتریان عرضه می شود. هر کدام از این مدل ها برای کارایی در محیط های مختلف استفاده می شوند. برای مثال همبرگرزن های دستی برای استفاده در منازل کاربرد دارند. این در حالی است که همبرگرزن های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک برای استفاده در رستوران ها و فست فود ها طراحی و تولید شده اند. همبرگر زن های دستی برای تولید بسیار کم همبرگر استفاده می شوند. در نظر داشته باشید که همبرگرزن های دستی صرفا با نیروی دست کار می کنند و منبع تغذیه ندارند. همبرگرزن های اتوماتیک با توجه به طراحی که دارند و همچنین ساختار دستگاه، می توانند در مدت زمان کوتاهی میزان زیادی همبرگر تولید نمایند. در نظر داشته باشید که دستگاه های نیمه اتوماتیک می توانند برای رستوران ها و فست فود ها نیز استفاده شوند.  

برند های متفاوت محصول

همانطور که اشاره شد انواع دستگاه های همبرگر زن در مدل های مختلفی توسط برند های متفاوتی تولید می شوند. از انواع مختلف این دستگاه می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

-      دستگاه همبرگرزن نیمه اتوماتیک 15 سانتی متری استیل مدل 19825

-      دستگاه همبرگرزن نیمه اتوماتیک 13 سانتی متری استیل مدل 19826

-      دستگاه همبرگرزن مرینوس سایز 15

-      دستگاه همبرگر زن دستی الکتروکار مدل EC-20

-      دستگاه همبرگرزن دستی الکتروکار 15 سانتی متری

-      دستگاه همبرگرزن دستی قطر ۱۵ سانتی متری برند امگا مدل C/95

-      و ...

هر کدام از این مدل های همبرگر زن با توجه به ویژگی ها و مدلی که دارند دارای قیمت های متفاوتی می باشند. شما برای خرید دستگاه ابتدا باید به جنس بدنه و ظرفیت آن توجه داشته باشید. این موضوع زمانی که می خواهید دستگاه را برای تولید بیشتر تهیه کنید، اهمیت بیشتری دارد.

 کابان تجهیز  

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108 - 09129534210

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 142
نمایش همه
علاقه مندی ها ()