انواع همبرگر زن دستی

همبرگر زن دستی یکی از محصولاتی است که برند های مختلفی آن را طراحی و تولید می کند. این محصول با نیروی دست کار می کند و نیاز به هیچ منبع تغذیه ای ندارد. از انواع همبرگر زن دستی برای کار در آشپزخانه ها و رستوران های کوچک و همچنین منازل استفاده می کنند. در نظر داشته باشید که همبرگر زن های دستی با توجه به اینکه برای کار نیاز به نیروی برق ندارند می توانند در بسیاری از مناطق و موقعیت ها استفاده شوند. از انواع  همبرگر زن دستی  می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

-      دستگاه همبرگرزن دستی برند آیدیش

-      دستگاه همبرگرزن دستی برند مینروا

-      دستگاه همبرگرزن دستی برند براکس

-      دستگاه همبرگرزن دستی برند بست

-      و ...

هر کدام از این مدل ها دارای ویژگی هایی هستند که می توانند برای استفاده در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. از نظر اندازه، وزن، جنس بدنه و ... هر کدام از این دستگاه ها دارای ویژگی های هستند.

نکات مهم در خرید دستگاه

فراموش نکنید که برای خرید یک دستگاه همبرگر زن دستی باید نکاتی را مد نظر قرار دهید تا بتوانید یک دستگاه کاربردی برای منزل یا محل کار خود انتخاب نمایید. از جمله این پارامتر ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-      به ابعاد دستگاه همبرگر زن دستی دقت کنید. برای استفاده در منزل می توانید یک دستگاه با ابعاد کوچکتر انتخاب نمایید.

-      قطر دستگاه برای زدن همبرگر را در هنگام خرید دستگاه همبرگر زن دستی در نظر بگیرید. این موضوع تا حد زیادی سلیقه ای است و شما با توجه به نکاتی که مد نظر دارید می توانید یک دستگاه مناسب انتخاب نمایید.

-      به جنس بدنه دستگاه دقت کنید. هنگام خرید دستگاه همبرگر زن دستی شما باید این نکته را مد نظر قرار دهید که از آلیاژ ضد زنگ تهیه شده باشد.

-      و ...

 

ویژگی های دستگاه همبرگر زن امگا

همبرگر زن امگا یکی از محصولاتی است که در کشور ایتالیا طراحی و تولید می شود. این محصول با توجه به اینکه ساخت برند خوش نام امگا است از نظر کیفیتی در سطح بالایی قرار می گیرد. در نظر داشته باشید که امگا انواع همبرگر زن را در دو دسته بندی دستی و برقی تولید می کند که هر کدام مشتریان خاص خود را دارند.  همبرگر زن امگا با توجه به قطری که تیغه آن دارد می تواند برای استفاده در منازل و رستوران ها و فست فود ها مورد استفاده قرار بگیرد. دستگاه های همبرگر زن برند امگا دارای ویژگی های زیر می باشند:

-      بدنه دستگاه های همبرگر زن امگا از نوع آلیاژ فلزی ضد زنگ است و می تواند برای استفاده در محیط های مختلف مناسب به نظر برسد.

-      قطعات و قسمت های مختلف این دستگاه به راحتی از هم جدا می شود و شما می توانید آن را شستشو دهید. همانطور که اشاره شد به دلیل اینکه جنس قطعات مختلف این دستگاه از استیل ضد زنگ است برای شستشو نگران نباشید.

-      از نظر قیمتی انواع همبرگر زن امگا نسبت به نمونه های داخلی قیمت بالاتری دارند. اما باید در نظر داشت که کیفیت بالای این محصولات باعث شده است که بسیاری از افراد قیمت بالای این محصول را حین خرید نادیده بگیرند.

-      از آنجایی که دستگاه های همبرگر زن امگا ابعاد و تیغه های بزرگی ندارند برای استفاده در محیط های نیمه صنعتی و نسبتا کوچک مناسب می باشند. این دستگاه می تواند در آشپزخانه های کوچک، رستوران و فست فود نسبتا خلوت کاربرد داشته باشد.

انواع دستگاه های همبرگرزن امگا

انواع دستگاه های همبرگر زن امگا در مدل های مختلفی با اندازه تیغه های متفاوت به بازار مشتریان عرضه می شود. اصولا قطر تیغه های به کار رفته در دستگاه های همبرگر زن امگا 10، 13 و 15 سانتی متر می باشد. هر کدام از این محصولات برای استفاده  در محیط های متنوع مناسب می باشند.

انواع دستگاه همبرگر زن براکس

همبرگر زن براکس یکی از محصولات و تولیداتی است که در مدل های مختلف دستی و نیمه اتوماتیک طراحی و تولید می شود. از انواع  همبرگر زن براکس می توان به مدل های زیر اشاره کرد:

-      دستگاه همبرگر زن دستی برند براکس مدل BM-130

-      دستگاه همبرگر زن دستی برند براکس مدل BM-100

-      دستگاه همبرگر زن دستی برند براکس مدل BM-150

هر کدام از انواع همبرگر زن براکس دارای ویژگی هایی می باشند که آن را از دیگر مدل ها متمایز می کند. برای مثال دستگاه همبرگر زن نیمه اتومات برند براکس (Burax) در میان مدل های دیگر این محصول بزرگترین همبرگر زن براکس محسوب می شود. در نظر داشته باشید که دستگاه های همبرگر زن براکس دارای ساختار ساده ای هستند و همچنین عملکرد راحتی دارند. این دستگاه ها با توجه به اینکه به صورت دستی طراحی شده اند نیاز به هیچ منبع تغذیه ای ندارند و با نیروی دست کار می کنند. از نظر قیمتی نیز این دستگاه ها دارای قیمت مناسبی هستند. البته کیفیت بالای محصول نیز بر روی قیمت آن تاثیر گذار است. می توان گفت نسبت به کیفیتی که انواع دستگاه همبرگرزن براکس دارند، دارای قیمت معقولی هستند.

ویژگی های محصول

اما در حالت کلی انواع همبرگر زن براکس دارای ویژگی هایی می باشند که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-      تمامی مدل های این محصول به صورت دستی هستند و در واقع با نیروی دست کار می کنند. همین موضوع باعث می شود که شما نگران تامین انرژی برای این دستگاه نباشید و در هر شرایطی بتوانید از دستگاه استفاده کنید.

-      قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی از دیگر ویژگی های همبرگرزن های براکس است.

-      با توجه به ظرفیت و ابعادی که دستگاه دارد می تواند برای محیط هایی مانند رستوران ها و فست فود ها مناسب باشد.

-      جنس بدنه و تیغه های این محصولات از آلیاژ های ضد زنگ است که شما با خیالی آسوده می توانید از آن ها استفاده کنید.

-      و ...

ویژگی های انواع همبرگر زن برقی

همبرگر زن برقی یکی از دستگاه هایی است که توسط برند های مختلف طراحی و تولید می شود. در نظر داشته باشید که همبرگر زن های برقی با توجه به ساختاری که دارند برای استفاده در صنایع غذایی مناسب هستند. در واقع انواع  همبرگر زن برقی  در مدل های رومیزی و ایستاده به بازار مشتریان عرضه می شوند. انواع دستگاه های همبرگر زن برقی برای استفاده در فست فود ها، رستوران ها، کارگاه های تولید مواد غذایی و ... کاربرد دارند. در واقع انواع همبرگر زن های برقی در دسته بندی همبرگر زن های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک قرار می گیرند. همبرگر زن های برقی که در دسته بندی صنعتی قرار می گیرند، دارای ویژگی های زیر هستند:

-      این مدل از همبرگر زن های برقی دارای سیستم تمام هیدرولیک هستند.

-      این مدل از انواع همبرگر زن برقی در واقع نیازی به اپراتور ندارد و تمامی مراحل آن بدون دخالت دست انجام می شوند.

-      بسته بندی توسط این دستگاه ها به صورت اتوماتیک و البته بهداشتی انجام می شود.

-      در واقع استفاده از این دستگاه های همبرگر زن برقی باعث می شود که بافت همبرگر و مواد اولیه آن حفظ شود.

-      برخی از دستگاه های همبرگرزن برقی می توانند در هر ساعت تا تعداد 1000 عدد همبرگر را تولید نمایند.

-      و ...

انواع مدل های دستگاه

اما همانطور که گفته شد انواع همبرگر زن برقی در مدل های مختلفی توسط برند های متفاوتی طراحی و تولید می شود. از جمله این همبرگر زن های برقی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-      همبرگرزن برقی مینروا (Minerva) مدل C/E652

-      همبرگرزن برقی نقاله دار مینروا (Minerva) مدل C/E653

-      دستگاه همبرگر زن کارگاهی اتوماتیک ساخت ایران با ظرفیت 1000 عدد

-      دستگاه همبرگرزن برقی مولتی فورمر 340 مدل PR340

-      دستگاه همبرگرزن برقی اتوماتیک مدل MMI1200

-      دستگاه همبرگرزن برقی فورمر 200 مدل PR 200

-      و ...

 

 کابان تجهیز  

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108 - 09129534210

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 130
نمایش همه
علاقه مندی ها ()