مدل های آسیاب اسمارت

دستگاه آسیاب اسمارت را می توان یکی از ابزار های صنعتی و نیمه صنعتی محسوب کرد که در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود. از جمله انواع مدل های مختلف این دستگاه آسیاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-      دستگاه آسیاب اسمارت 100 گرمی

-      دستگاه آسیاب اسمارت 500 گرمی

-      دستگاه آسیاب اسمارت 2000 گرمی

-      و ...

اما در تولید دستگاه های آسیاب اسمارت از ورق استیل 304 استفاده شده است و تیغه های این دستگاه ها از فولاد می باشد. با توجه به اینکه این دستگاه آسیاب دارای چه ظرفیتی است به همان نام نیز شناخته می شود. برای مثال دستگاه آسیاب برند اسمارت 100 گرمی به نام مدل آسیاب برند اسمارت s 100 شناخته می شود. شما با توجه به نیازی که دارید می توانید برای پودر کردن انواع ادویه یا دانه های خشک گیاهی از این مدل دستگاه آسیاب استفاده کنید. یکی دیگر از مواردی که در مدل های مختلف دستگاه آسیاب برند اسمارت متفاوت است، وزن این دستگاه است. در واقع آسیاب برند اسمارت با توجه به ظرفیتی که دارد دارای وزن های مختلفی است. تمامی مدل های دستگاه آسیاب اسمارت دارای میکروسوئیچ هستند. این مورد ایمنی این دستگاه ها را افزایش می دهد.

قیمت محصول

برای خرید هر محصول یا کالایی، خریدار پس از بررسی کلی به قیمت نیز دقت می کند. دستگاه های آسیاب اسمارت با توجه به ظرفیتی که دارند دارای قیمت های متفاوتی هستند. در واقع پارامتر های مهمی بر روی قیمت تاثیرگذار می باشند که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-      جنس بدنه محصول

-      جنس تیغه محصول

-      ظرفیت دستگاه آسیاب

-      قدرت موتور محصول

-      برند سازنده

-      و ...

این فاکتور ها از جمله مواردی هستند که شما باید هنگام خرید یک دستگاه آسیاب برند اسمارت یا هر برند دیگری به آن دقت کنید تا از خرید خود احساس رضایت داشته باشید.

دستگاه آسیاب صنعتی با ظرفیت و عملکرد متفاوت

دستگاه آسیاب صنعتی یکی از محصولاتی است که می توان آن را از جمله تجهیزات پرکاربرد محسوب کرد. دستگاه های آسیاب صنعتی دارای مدل های مختلفی هستند که از جمله می توان به مدل های آسیاب عطاری و آسیاب صنعتی اشاره کرد. فراموش نکنید که استفاده از این دستگاه ها کاملا بدون دخالت دست است و همین موضوع باعث رعایت بیشتر نکات بهداشتی می شود. انواع دستگاه آسیاب صنعتی دارای ظرفیت و عملکرد های متفاوتی هستند که شما با توجه به نیاز خود می توانید یکی از این مدل ها را تهیه نمایید. دستگاه های آسیاب صنعتی می توانند برای پودر کردن موادی مانند غلات، گندم، ادویه جات، گیاهان خشک، مواد غذایی و ... مورد استفاده قرار بگیرند. انواع دستگاه آسیاب صنعتی با توجه به کاربردی که دارند دارای تقسیم بندی های متفاوتی می باشند. از جمله این موارد می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

-      دستگاه آسیاب چکشی صنعتی

-      دستگاه آسیاب گهواره ای صنعتی

-      دستگاه آسیاب توپی صنعتی

-      دستگاه آسیاب پیل میل صنعتی

-      دستگاه آسیاب طبقه بندی هوایی صنعتی

-      دستگاه آسیاب جت میل صنعتی

برند های مختلف آسیاب صنعتی

هر کدام از این دستگاه ها در صنایع مختلفی کاربرد دارند. در نظر داشته باشید که برند های مختلف داخلی و خارجی انواع دستگاه آسیاب صنعتی را در مدل های متنوعی طراحی و تولید می کنند. از جمله برند های تولید کننده انواع دستگاه آسیاب صنعتی می توان به برند های توس شکن، آسان توس، فاما، نوا و ... اشاره کرد. انواع دستگاه آسیاب صنعتی با توجه به ظرفیتی که دارند دارای قیمت های متفاوتی می باشند. دستگاه های آسیاب صنعتی در دو مدل رومیزی و ایستاده ساخته می شوند. مدل های رومیزی اصولا در موقعیت هایی مانند عطاری ها و فروشگاه ها کاربرد دارند. البته ظرفیت فروشگاه نیز مطرح است. مدل های ایستاده که به نام مدل های استندی نیز شناخته می شوند، در محیط های بزرگتر کاربرد دارند.

دستگاه آسیاب قهوه فاما محصول ایتالیا

دستگاه آسیاب قهوه فاما یکی از محصولاتی است که در کشور ایتالیا طراحی و تولید می شود. این محصول با کیفیت در مدل های مختلفی ساخته می شود که هر کدام از این مدل ها دارای ویژگی های خاص خود هستند. کاربری این دستگاه بسیار آسان است و شما به راحتی می توانید با آن کار کنید. دستگاه آسیاب قهوه فاما دارای درجه بندی آسیاب هستند و می توانند دانه های قهوه را در درجه های مختلفی پودر کنند. کمپانی براکس در ایران این محصول را به بازار مشتریان عرضه می کند. در واقع این محصول را برند براکس نیز نمایندگی و پشتیبانی می کند. فراموش نکنید که این دستگاه های آسیاب قهوه در فروشگاه ها و کافی شاپ ها بسیار کاربردی می باشند.

در نظر داشته باشید که یکی از ویژگی های انواع دستگاه آسیاب قهوه فاما شکل ظاهری زیبا و شیک آن ها است. توانمندی، کارایی، کیفیت و دوام بالای انواع دستگاه آسیاب قهوه فاما از شاخصه های دیگر این محصول است.

انواع مدل های محصول

همانطور که گفته شد انواع دستگاه آسیاب قهوه فاما در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود. در واقع این برند 6 مدل مختلف از انواع آسیاب را به بازار مشتریان عرضه می کند. از انواع مدل های آسیاب های این برند می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

-      دستگاه آسیاب قهوه برند Fama مدل CS

-      دستگاه آسیاب قهوه برند فاما مدل FCS101

-      دستگاه آسیاب قهوه برند FAMA مدل CD

-      و ...

هر کدام از انواع دستگاه آسیاب قهوه فاما دارای قیمت های متفاوتی هستند که این موضوع با توجه به طراحی و ظرفیت دستگاه تعیین می گردد. برای مثال دستگاه آسیاب قهوه Fama مدل CS دارای قدرت یک اسب بخار است و جنس بدنه آن از آلومینیوم است. این محصول می تواند میزان ده کیلوگرم در ساعت بازدهی داشته باشد. فراموش نکنید که منبع تغذیه این دستگاه می تواند هم برق تک فاز و هم سه فاز باشد. این در حالی است که دستگاه آسیاب قهوه فاما مدل FCS101 یک آسیاب رومیزی است که جنس بدنه آن استیل می باشد.

دستگاه آسیاب ادویه

دستگاه آسیاب ادویه در واقع یکی از تجهیزات صنعتی است که در دسته بندی وسایل و محصولات آشپزخانه ای نیز قرار می گیرد. البته توجه داشته باشید که یک دستگاه آسیاب مخصوص ادویه در پودر کردن دانه های غذایی سفت استفاده می شود. در واقع یکی از مهمترین شاخصه های اصلی این دستگاه آسیاب این است که پودر کردن ادویه ها به صورت صاف و یکدست انجام می شود و نیاز به الک کردن مجدد ندارد. در نظر داشته باشید که در حالت کلی دستگاه های آسیاب انواع مختلفی دارند که دستگاه  آسیاب ادویه تنها یکی از آن ها است. از جمله انواع دستگاه های آسیاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-      دستگاه آسیاب صنعتی

-      دستگاه آسیاب نیمه صنعتی

-      دستگاه آسیاب کارگاهی

-      دستگاه آسیاب برقی

-      دستگاه آسیاب عطاری

-      دستگاه آسیاب قهوه

-      دستگاه آسیاب چکشی

-      و ...

نکات مهم در خرید آسیاب های ادویه

دستگاه آسیاب ادویه در واقع برای پودر کردن دانه های گیاهی و ادویه ای مانند فلفل، زردچوبه، زنجبیل، گشنیز و ... استفاده می شود. تمامی این موارد را می توان در کارخانه های تولید ادویه با یک دستگاه آسیاب  مخصوص ادویه تبدیل به پودر کرد. در نظر داشته باشید که بسیاری از عطاری ها نیز از این دستگاه ها در ابعاد و ظرفیت های مختلف استفاده می کنند. برند های مختلفی اقدام به تولید انواع دستگاه آسیاب ادویه می کنند که شما با توجه به نیاز خود می توانید یکی از آن ها را تهیه کنید. در هنگام خرید یکی دستگاه آسیاب ادویه به موارد زیر دقت نمایید:

-      ظرفیت دستگاه آسیاب ادویه را در نظر بگیرید.

-      جنس دستگاه آسیاب را بررسی کنید.

-      قدرت موتور دستگاه آسیاب مخصوص ادویه از جمله مواردی است که باید در خرید به آن دقت کنید.

-      ظرفیت بارگیری آسیاب ادویه نیز باید طبق اینکه قابلیت بارگیری چند کیلوگرم در ساعت را دارد، بررسی کنید.

-      حجم مخزن و دور موتور را نیز برای خرید دستگاه آسیاب در نظر بگیرید.

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108 - 09129534210

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 133
نمایش همه
علاقه مندی ها ()