انواع آسیاب قهوه

آسیاب قهوه یکی از دستگاه های صنعتی و خانگی است که در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود. در حالت کلی اگر بخواهیم دستگاه های آسیاب را تقسیم بندی کنیم باید از روی تیغه ای یا دنده ای بودن آن ها مشخص کنیم که هر دستگاه در چه دسته بندی قرار می گیرد. در واقع در حالت کلی دستگاه های آسیاب به دو نوع تیغه ای و دنده ای دسته بندی می شوند. از طرفی دستگاه های آسیاب قهوه انواع مختلفی دارند که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-      دستگاه آسیاب قهوه دستی

-      دستگاه آسیاب قهوه صنعتی

-      دستگاه آسیاب قهوه نیمه صنعتی یا آندیمند

-      دستگاه آسیاب قهوه پاکت دار یا مخزن دار

-      و ...

با توجه به نوع ساختار و کارکردی که هر دستگاه دارد، برای فرآیند آسیاب کردن قهوه های مختلف با میزان و اندازه متفاوت، مناسب هستند. برای مثال دستگاه های صنعتی برای مقادیر زیاد مناسب هستند. این آسیاب ها مخازن بزرگ دارند و دارای تیغه های نسبتا پهنی هستند. آسیاب های صنعتی به دو دسته آندیمند و مخزن دار تقسیم بندی می شوند. دستگاه های آسیاب آندیمند اصولا برای استفاده در فروشگاه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. این در حالی است که دستگاه های آسیاب پاکت دار برای فروشگاه ها و کافی شاپ های بزرگ مناسب هستند.

قیمت محصول

با توجه به پارامتر های مختلف، انواع دستگاه آسیاب قیمت های متفاوتی دارند. برند های مختلف نیز این محصول را در محدوده های قیمتی متفاوتی طراحی و تولید می کنند. شما با توجه به نیازی که دارید می توانید این محصول را از سایت یا فروشگاه های معتبر به صورت اینترنتی و حضوری خریداری نمایید. اگر در مورد این محصولات اطلاعات کافی ندارید می توانید از کارشناسان فروش یک سایت یا فروشگاه مشورت بگیرید. در واقع شما باید با توجه به کارایی و عملکرد، یک محصول را خریداری نمایید.

دستگاه آسیاب قهوه مدل های مختلفی دارد

دستگاه آسیاب قهوه را امروزه به عنوان یکی از تجهیزات و وسایل ضروری می شناسند که در محیط ها و موقعیت های متفاوتی کاربرد دارند. این دستگاه با توجه به اینکه در فروشگاه ها و یا منازل کاربرد دارد، در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود. در نظر داشته باشید که امروزه مصرف قهوه در کشور های دنیا بسیار افزایش یافته است و حتی در کشور ما نیز جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. شاید برای قهوه خور های حرفه ای یک دستگاه آسیاب قهوه  خانگی یک وسیله ضروری باشد. در نظر داشته باشید که انواع دستگاه آسیاب قهوه در مدل های مختلفی با توجه به نیاز مشتریان و بازار طراحی و تولید می شود. در واقع این وسیله برای محیط هایی مانند فروشگاه های قهوه و یا کافی شاپ ها یک وسیله ضروری است. دستگاه آسیاب قهوه در ظرفیت های متفاوتی ساخته می شود. از ویژگی های انواع آسیاب قهوه صنعتی و نیمه صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-      دستگاه های آسیاب قهوه دارای سیستم خنک کننده هستند.

-      یکی دیگر از قابلیت های این دستگاه ها قابلیت تنظیم تیغه برش آن ها است.

-      دستگاه های آسیاب قهوه دارای سرعت بالایی برای پودر کردن قهوه هستند. به طوری که برخی مدل های این دستگاه ها که در کافی شاپ ها و کافه ها استفاده می شوند، می توانند سه شات اسپرسو را در دقیقه آماده کنند.

-      دستگاه های آسیاب قهوه اصولا دارای سر و صدای کمی هستند و به نوعی می توان گفت آلودگی صوتی ندارند.

-      دور موتور این دستگاه ها بسیار سریع است و همین موضوع بر روی سرعت پودر کردن انواع قهوه تاثیر مثبتی دارد.

-      مدل های پیشرفته انواع دستگاه آسیاب قهوه دارای صفحه نمایش های دیجیتال هستند.

-      و ...

قیمت محصول

انواع دستگاه آسیاب قهوه دارای قیمت های متفاوتی هستند که هر کدام از این دستگاه ها با توجه به کارایی و عملکرد و همچنین ظرفیتی که دارند، تعیین قیمت می شوند. نمونه های دستی آسیاب های قهوه که در منزل استفاده می شوند اصولا قیمت زیر یک میلیون دارند. این در حالی است که نمونه های برقی دارای قیمت به مراتب بالاتری هستند.

دستگاه آسیاب قهوه نوا محصولی با کیفیت و کارایی

دستگاه آسیاب قهوه نوا محصولی است که در کشور ژاپن طراحی و تولید می شود و با عنوان مدل NM-3660CG به بازار مشتریان عرضه می شود. در نظر داشته باشید که این محصول دارای توان مصرفی 250 وات می باشد و می تواند برای استفاده در محیط هایی مانند فروشگاه های کوچک و کافی شاپ ها مناسب باشد. در واقع از ویژگی های کلی این محصول می توان به کم صدا بودن، دوام بالا و کارایی و کیفیت عالی آن اشاره کرد. دستگاه آسیاب قهوه نوا مدل NM-3660CG می تواند دانه های قهوه را به صورت بسیار نرم پودر کند. این دستگاه دارای 8 درجه متفاوت است که شما برای پودر کردن انواع دانه های قهوه می توانید از آن استفاده کنید. با این دستگاه شما می توانید در مدت زمان یک ساعت مقدار یک کیلوگرم قهوه را آسیاب نمایید. ظرفیت مخزن آسیاب کن این دستگاه 250 گرم می باشد.

ویژگی های آسیاب قهوه نوا

از دیگر ویژگی های دستگاه آسیاب قهوه نوا مدل NM-3660CG می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-      وزن  دستگاه آسیاب قهوه نوا تقریبا معادل 3 کیلوگرم است. این دستگاه رومیزی است و با وزن نسبتا کمی که دارد شما می توانید به راحتی آن را جابجا کنید.

-      ابعاد و اندازه دستگاه تقریبا معادل 110*220*210 میلی متر است که فضای کمی را اشغال می کند.

-      این دستگاه قابلیت تنظیم سرعت دارد و شما می توانید دستگاه را بر روی سرعت های مختلف تنظیم نمایید.

-      تیغه های دستگاه آسیاب قهوه نوا از جنس آلیاژ درجه یک است که این موضوع طول عمر دستگاه را افزایش می دهد.

-      جنس بدنه دستگاه آسیاب قهوه نوا از پلاستیک فشرده و محکم و فلز ساخته شده است. این متریال مورد استفاده در دستگاه آسیاب قهوه طول عمر آن را افزایش می دهند.

-      این دستگاه دارای مخزن نگهداری پودر قهوه است. در واقع پودر قهوه پس از آسیاب به داخل این مخزن ریخته می شود.

-      و ...

دستگاه آسیاب توس شکن مدل های مختلفی دارد

دستگاه آسیاب توس شکن یکی از محصولاتی است که در کشور ایران طراحی و تولید می شود. این محصول با توجه به تنوعی که در تولید دارد در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در نظر داشته باشید که انواع دستگاه آسیاب توس شکن دارای بدنه ای استیل است که دارای مقاومت بالایی است. فراموش نکنید که با توجه به تکنولوژی که این برند برای تولید انواع آسیاب استفاده می کند، سخت ترین مواد نیز به راحتی با این آسیاب ها پودر می شوند.

انواع دستگاه آسیاب توس شکن  با توجه به مدل و ظرفیتی که دارند برای استفاده در آزمایشگاه ها، منازل، عطاری، فروشگاه ها، کارخانه ها و ... مورد استفاده قرار می گیرند. از دیگر ویژگی های آسیاب های توس شکن این است که دارای قدرت بالایی هستند و از طرفی صدای بلندی ندارد. همانطور که گفته شد انواع دستگاه آسیاب توس شکن در مدل های مختلفی تولید می شوند. از انواع مدل های دستگاه آسیاب توس شکن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-      دستگاه آسیاب کن برند توس شکن مدل TS-1500

-      دستگاه آسیاب رومیزی برند توس شکن مدل TS 1300

-      دستگاه آسیاب پر قدرت برند توس شکن مدل TS-2500

-      دستگاه آسیاب برقی برند توس شکن مدل TS-4300

-      دستگاه آسیاب شکر برند توس شکن مدل PM30

-      دستگاه آسیاب صنعتی برند توس شکن مدل 9200

-      و ...

قیمت محصول

برخی از مدل های دستگاه آسیاب توس شکن مانند مدل 9200 برای پودر کردن دانه های چرب نیز مناسب هستند و می توانند به خوبی این دانه ها را تبدیل به پودر کنند. با توجه به میزان ظرفیت و البته قابلیت هایی که هر کدام از این محصولات دارند، دارای قیمت های متفاوتی هستند. در نظر داشته باشید که انواع دستگاه های آسیاب توس شکن در مدل های ایستاده و رومیزی طراحی و تولید می شوند.

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108 - 09129534210

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 189
نمایش همه
علاقه مندی ها ()