ویدئو پروژکتور مدل T44 در لیست محصولات ویدئو پروژکتور پرتابل نیزار کالا می توانید با قیمت مناسب خریداری نمائید. کاربرد دستگاه پروژکتور به عنوان پخش کننده داده های تصویری است که نیاز به یک منبع دیجیتالی همچون کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، موبایل و ... دارد. ضمن آنکه افرادی که علاقه مند به گیم هستند، می توانند با خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 به دستگاه های ایکس باکس، پلی استیشن و ... ، از مزایای این دستگاه به عنوان سیستم پخش کننده استفاده نمایند. فروشگاه نیزار کالا به منظور تأمین نیاز بازار و صرفه جویی در هزینه ها نسبت به واردات دستگاه های پروژکتور، اقدام به تولید انواع مینی ویدئو پروژکتور با قیمت ارزان تر و قابلیت های پیشرفته تر نموده اند.

مشخصات فنی ویدئو پروژکتور T44 پرتابل

تقریباً دستگاه ویدئو پروژکتور مدل T44 نسبت به ابعاد 228*195*100 میلی متر و وزن 8/1  کیلوگرم در میان دیگر انواع پروژکتور، بی رقیب می باشد. بدیهی است، این دستگاه به دلیل داشتن ابعاد کوچک و وزن سبک، امکان جا به جایی آن را برای کاربران راحت تر نموده است. این مدل ویدئو پروژکتور به دلیل داشتن رزولوشن 1920*1080  پیکسل، دارای کیفیت بالای تصویر می باشد. نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور T44 معادل 1 به 18000 می باشد و به نوعی میزان نسبت نور منعکس شده از یک تصویر کاملاً مشکی و کاملاً سفید را مشخصات می نماید.

قیمت خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 را می توانید در سایت فروشگاه اینترنتی نیزار کالا ملاحظه نمائید. از طریق این فروشگاه معتبر، امکان خرید آنلاین این دستگاه و سایر مدل های پرفروش ویدئو پروژکتور برای شما، در سراسر کشور فراهم می باشد. لازم به ذکر است که این دستگاه را همراه با گارانتی معتبر و وسایل همراه همچون دو شاخه برق، ریموت کنترل، دفترچه راهنما و کابل AV خریداری می نمائید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 518
نمایش همه
علاقه مندی ها ()