مدت زمان طولانی است که ویدئو پروژکتور مدل T38 به عنوان یکی از پرفروش ترین دستگاه های پروژکتور برند نیزار کالا محسوب می شود چون متشکل از قابلیت های پیشرفته تری می باشد. از مزایای این نوع ویدئ پروژکتور می توان برای ایجاد سینمای خانگی استفاده نمود. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ویدئو پروژکتور مدل T38 بپردازیم تا در صورت خرید دیتا پروژکتور بتوانید راحت تر این دستگاه را انتخاب نمائید. فروشگاه نیزار کالا از جمله تولید کنندگان دیتا پروژکتور، توانسته اند دستگاه هایی با قابلیت های پیشرفته طراحی و به بازار عرضه نمایند. نتیجۀ این اتفاق موفقیت آمیز، فروش ویدئو پروژکتور مدل T38 و ویدئو پروژکتور مدل T48 می باشد.

مشخصات فنی و تصویری ویدئو پروژکتور T38

به طور خلاصه از ویژگی های این دستگاه پروژکتور می توان به پخش تصویر با کیفیت فول اچ دی، سیستم عامل اندروید 9، پشتیبانی از 13 زبان، رم 8 گیگابایتی، داشتن حافظه داخلی، قابلیت ارتباط با امواج WIFI، پورت USB و سایر پورت های خروجی و ورودی همچون HDMI، AUDIO و ... اشاره نمود. پیش از خرید ویدئو پروژکتور مدل T38، از مشخصه های بدنۀ آن می توان به ابعاد 125*167*67 میلی متر اشاره نمود. ضمن آنکه دارای وزن 0.66 کیلوگرم است. برای خرید ویدئو پروژکتور مدل T48 از طریق سات اقدام نمایید.

با این تفاسیر، کاربران می توانند از مزایای این دستگاه در موقعیت های مکانی مختلف استفاده نمایند چون امکان جا به جایی آن برای افراد کار راحتی است. ویدئو پروژکتور مدل T38 دارای قابلیت پشتیبانی از آپشن تنظیمات دیجیتالی چهار طرفه کیستون می باشد. بدین ترتیب شرایط را برای تنظیم تصویر نهایی فراهم می آورد. در نتیجه از این دستگاه ویدئو پروژکتور برای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ و با کیفیت رزولوشن 1080P می توانند استفاده نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویژگی های ویدئو پروژکتور مدل T48 می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 436
نمایش همه
علاقه مندی ها ()