دستگاه خلال کن در مدل های رومیزی و ایستاده

دستگاه خلال کن یکی از محصولاتی است که در مدل های متفاوتی طراحی می شود. این کالا با توجه به اینکه در قسمت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد، در مدل های خانگی و صنعتی تولید می شود. در واقع دستگاه خلال کن را می توان به عنوان یکی از تجهیزات آشپزخانه ای محسوب کرد که با وجود آن بسیاری از کار ها را می توان بسیار سریع تر انجام داد. انواع دستگاه های خلال کن در مکان هایی مانند رستوران ها، فست فود ها، کارخانه های تولید مواد غذایی و ... کاربرد دارند. در نظر داشته باشید که انواع دستگاه های خلال کن در مدل های رومیزی و ایستاده طراحی و تولید می شوند و شما با توجه به نیاز خود می توانید یکی از این مدل ها را تهیه نمایید. از طرفی برند های مختلفی انواع دستگاه های خلال کن را تولید می کنند که از جمله می توان به برند های مینروا، بست، دیاموند، هالد و ... اشاره کرد.

کاربرد محصول

با توجه به اینکه یک دستگاه خلال کن برای اسلایس کردن چه موادی طراحی شده است دارای تیغه های متفاوتی است. تیغه های به کار رفته در انواع دستگاه خلال کن از جنس استیل است. در واقع تیغه ها باید به صورتی باشند که در مقابل خوردگی و زنگ زدگی مقاومت بالایی داشته باشند. در نظر داشته باشید که دستگاه های خلال کن اصولا برای خلال کردن موادی مانند میوه، سبزیجات، گوشت، صیفی جات و ... مورد استفاده قرار می گیرند. همانطور که اشاره شد انواع دستگاه خلال کن در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند که البته هر کدام از آن ها دارای قیمت های متفاوتی هستند. از جمله مدل های این دستگاه می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • خلال کن رومیزی پروانه ای تیغه استیل
  • خلال کن دستی فلزی چهار شاخ پایه ثابت
  • خلال کن دستی پایه دار چهارشاخ
  • خلال کن پدالی تمام فلز با تیغه استیل
  • دستگاه خلال کن صنعتی برقی
  • و ...

دستگاه خلال کن الکتروکار تولید کشور ایران

دستگاه خلال کن الکتروکار یکی از محصولات و تجهیزاتی است که در کشور ایران طراحی و تولید می شود. در واقع این محصول در دو مدل اتوماتیک و دستی به بازار مشتریان عرضه می گردد. انواع دستگاه خلال کن الکتروکار دارای مدل های متفاوتی است که هر کدام از این مدل ها کارایی خاص خود را دارند. انواع دستی و خودکار دستگاه های خلال کن الکتروکار دارای مزایا و محدودیت هایی هستند که شما با توجه به نیاز و البته بودجه ای که در نظر گرفته اید، می توانید یکی از آن ها را تهیه نمایید. برای مثال یک دستگاه خلال کن الکتروکار دستی دارای قیمت بسیار مناسب تری نسبت به نمونه های برقی آن است. از طرفی استفاده از این دستگاه نیاز به منبع تغذیه ندارد و برای محیط هایی که دسترسی به انرژی برق ندارند، بسیار مناسب است. اما از محدودیت های دستگاه خلال کن الکتروکار این است که به نسبت محصولات برقی دارای سرعت پایین تری می باشد.

انواع دستگاه خلال کن الکتروکار دارای دو مدل رومیزی و ایستاده یا استندی است. از انواع مدل های دستگاه خلال کن الکتروکار می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • دستگاه خلال کن دستی برند الکتروکار
  • دستگاه خلال کن خودکار برند الکتروکار
  • دستگاه خلال کن سیب زمینی برند الکتروکار مدل EC-68
  • و ...

قیمت محصول

هر کدام از مدل های این دستگاه دارای قیمت های متفاوتی هستند و به تبع دستگاه های خلال کن دستی به مراتب دارای قیمت پایین تری می باشند. در نظر داشته باشید که دستگاه های خلال کن الکتروکار اصولا بدنه آلومینیومی دارند و در برابر شرایط محیطی دارای مقاومت بالایی هستند. در نظر داشته باشید که هر کدام از این مدل های دستگاه با توجه به قدرتی که دارند می توانند در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند. برای مثال خلال کن های دستی اصولا برای فست فود ها و کترینگ های کوچک تا متوسط می توانند گزینه های مناسبی باشند.

دستگاه خلال کن هالد محصولی پر قدرت و کاربردی

دستگاه خلال کن هالد یکی از محصولات پر قدرت و کاربردی است که در کشور سوئد طراحی و تولید می شود. این محصول به تمامی کشور های دنیا صادر می شود و مشتریان بسیاری در بازار های جهانی دارد. برند  دستگاه خلال کن هالد انواع دستگاه خلال کن را در 6 مدل به بازار عرضه می کند که هر کدام از این مدل ها دارای قابلیت های خاص خود می باشند. مدل های مختلف این دستگاه سرعت های مختلفی دارد. برخی از مدل های دستگاه خلال کن هالد می توانند در مدت زمان یک دقیقه میزان 5 کیلوگرم از مواد غذایی را خلال کنند و برش دهند. در واقع دستگاه خلال کن هالد یکی از محصولاتی است که همزمان دارای کیفیت و قدرت بالایی است. این محصولات می توانند در محیط هایی مانند رستوران ها، فست فود ها، بیمارستان ها، سلف سرویس ها و ... مورد استفاده قرار بگیرند. این دستگاه ها به نام اسلایسر های برند هالد نیز شناخته می شوند.

انواع محصول

انواع دستگاه خلال کن هالد در مدل های مختلفی به بازار مشتریان عرضه می شود. از جمله این مدل ها می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • دستگاه خلال کن برند هالد مدل RG100 FS-1055
  • دستگاه خلال کن برند هالد مدل RG200
  • دستگاه خلال کن برند هالد مدل RG300
  • دستگاه خلال کن برند هالد مدل RG350
  • دستگاه خلال کن برند هالد مدل RG400
  • دستگاه خلال کن برند هالد مدل RG250

هر کدام از این مدل ها دارای ویژگی ها و مشخصاتی هستند که برای استفاده در یک محیط، مناسب می باشند. برای مثال دستگاه خلال کن هالد مدل RG250 دارای وزنی معادل 21 کیلوگرم است و ابعاد و اندازه آن 295 * 495 * 215 میلی متر است. در نظر داشته باشید که هر کدام از انواع دستگاه خلال کن هالد قیمت های متفاوتی دارند. البته قیمت هر دستگاه به ابعاد و اندازه، قدرت دستگاه، جنس محصول و ... بستگی دارد. در نظر داشته باشید که انواع دستگاه های خلال کن هالد رومیزی هستند. البته مدل RG400 به صورت استندی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های دستگاه خلال کن فاما

دستگاه خلال کن فاما در کشور ایتالیا طراحی و تولید می شود. این محصول دارای ویژگی هایی است که آن را در میان بازار رقبا و مشتریان متمایز کرده است. محصولات و تولیدات برند فاما را کمپانی براکس به ایران وارد می کند. در واقع این محصول دارای ظاهر و طراحی بسیار زیبایی است که البته قدرت و کارایی بسیاری نیز دارد. این محصول با توجه به ساختاری که دارد در محیط های مختلفی مانند رستوران ها، هتل ها، کترینگ ها، فست فود ها و ... کاربرد دارد. این محصول که به نام  دستگاه خلال کن فاما مدل FTV-400 E شناخته می شود دارای ویژگی هایی است. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه خلال کن فاما دارای قدرت بازدهی بین 250 تا 450 کیلوگرم است.
  • موتور دستگاه خلال کن فاما به صورت تهویه دار است و همین موضوع به عملکرد و کارایی بهتر دستگاه کمک می کند.
  • این دستگاه از طریق برق تک فاز شهری تغذیه می کند.
  • قدرت دستگاه بالا است و معادل 0.80 اسب بخار می باشد.
  • جنس بدنه این دستگاه از آلومینیوم آنودایز شده است و علاوه بر مقاومتی که در برابر شرایط محیطی دارد، دارای ظاهر زیبایی نیز می باشد.
  • وزن دستگاه خلال کن فاما مدل FTV-400 E حدودا 18 و نیم کیلوگرم است که تقریبا برای یک دستگاه صنعتی، وزن مناسبی است.
  • و ...

خرید دستگاه

از دیگر ویژگی های دستگاه خلال کن فاما این است که دارای موتور تسمه ای است و از طرفی به عنوان یک دستگاه بزرگ و البته جا دار شناخته می شود. این دستگاه دارای امنیت بالایی است و به همین دلیل کاربر با خیالی آسوده می تواند از آن استفاده نماید. برای خرید این دستگاه خلال کن می توانید از طریق فروشگاه های اینترنتی و یا به صورت حضوری اقدام نمایید.

 کابان تجهیز  

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 151
نمایش همه
علاقه مندی ها ()