دستگاه خلال کن امگا ساخت ایتالیا

دستگاه خلال کن امگا یکی از محصولاتی است که در کشور ایتالیا طراحی و تولید می شود. در واقع بسیاری از افراد که از این دستگاه استفاده کرده اند، دستگاه خلال کن امگا را به عنوان یک محصول چند منظوره می شناسند. شما با استفاده از این دستگاه می توانید مواد غذایی مورد نظر را خلال کنید، نگینی خرد کنید و یا حتی برش دهید و ریز کنید . این محصول که با نام   دستگاه خلال کن امگا  مدل مستر در بازار شناخته می شود از بهترین های این محصولات در بازار رقبا و مشتریان شناخته می شود. این محصول با توجه به اینکه مطابق استانداردهای روز دنیا ساخته می شود، دارای گواهینامه CE از اتحادیه اروپا است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به کاربری آسان آن اشاره کرد. در نظر داشته باشید با توجه به ویژگی های ذکر شده برای این خلال کن، این دستگاه دارای قیمت نسبتا بالایی است.

کاربرد محصول در موقعیت های متفاوت

دستگاه خلال کن امگا از جمله محصولاتی است که در محیط هایی مانند هتل ها، رستوران ها، کترینگ ها، فست فود ها، کارخانه های مواد غذایی و ... کاربرد دارد. این محصول با توجه به اینکه دارای 4 مدل انواع خلال کن است دارای محبوبیت بالایی می باشد و بسیاری از کسب و کار ها از این محصول استقبال می کنند. در نظر داشته باشید که این دستگاه دارای وزنی معادل 25 کیلوگرم است و دارای بازدهی 150 تا 450 کیلوگرم می باشد. سرعت دیسک دستگاه خلال کن امگا حدودا 320 دور در دقیقه است که می تواند در زمان کوتاهی مواد مورد نظر را خلال کند. از جمله موادی که شما می توانید با دستگاه خلال کن امگا خرد کنید می توان به مواد غذایی مانند پنیر پیتزا، سبزیجات، میوه، نان و ... اشاره کرد. طراحی این دستگاه به صورتی است که شما می توانید به راحتی آن را شستشو دهید.

برند های مختلف دستگاه خلال کن برقی

دستگاه خلال کن برقی یکی از محصولاتی است که برند های مختلفی آن را طراحی و تولید می کنند. مدل های دستی از انواع دستگاه های خلال کن نیز در بازار موجود هستند که البته کارایی و سرعت آن ها از دستگاه های برقی به مراتب کمتر است. در واقع انواع دستگاه خلال کن برقی  در دو مدل خانگی و صنعتی به بازار مشتریان عرضه می شوند. البته دستگاه های خلال کن در صنایع مختلف کاربرد دارند. انواع دستگاه خلال کن برقی در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند. انواع دستگاه خلال کن برقی را برند های مختلفی طراحی و تولید می کنند. از جمله این دستگاه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه خلال کن برند براکس مدل BM-300
  • دستگاه خلال کن برند فیمار مدل TV-400
  • دستگاه خلال کن برند امگا مدل Master
  • دستگاه خلال کن برند مینروا مدل C/E TV AT
  • دستگاه خلال کن خودکار برند الکتروکار
  • دستگاه خلال کن برند فامامدل FTV-400 E
  • و ...

کاربرد دستگاه

هر کدام از این دستگاه ها دارای مشخصه و ویژگی های متفاوتی هستند. تمامی مدل های دستگاه خلال کن برقی از منبع برق شهری تغذیه می شوند و البته با توجه به مدلی که دارند دارای قدرت های متفاوتی هستند. دستگاه های خلال کن برقی در مکان هایی مانند هتل ها، رستوران ها، واحد های تولیدی صنایع غذایی، بیمارستان ها، کترینگ ها و ... کاربرد دارند. در نظر داشته باشید که این دستگاه های خلال کن می توانند برای خلال و خرد کردن انواع میوه ها، سبزیجات، صیفی جات و ... کاربرد دارند. یکی دیگر از مواردی که در مورد انواع دستگاه خلال کن برقی وجود دارد اینکه این دستگاه ها قیمت های متفاوتی دارند. در واقع هر کدام از این دستگاه ها دارای کاربرد ها و البته مشخصه های متفاوتی هستند که بر روی قیمت آن ها نیز تاثیرگذار است.

دستگاه خلال کن فیمار محصولی از کشور ایتالیا

دستگاه خلال کن فیمار یکی از محصولاتی است که در کشور ایتالیا طراحی و تولید می شود. این محصول را به عنوان یکی از دستگاه های کاربردی در موقعیت های مختلف می شناسند. دستگاه خلال کن فیمار در مکان هایی مانند هتل ها، رستوران ها، فست فود ها، واحد های غذایی و ... کاربرد دارد. در نظر داشته باشید که این دستگاه در مدل TV_4000 در بازار مشتریان عرضه می شود. دستگاه خلال کن فیمار مدل TV_4000 برای برش زدن و خلال کردن مواد غذایی مانند نان، سبزیجات، صیفی جات، شکلات، آجیل، پنیر و ... کاربرد دارد. رنده این دستگاه از جنس فولاد ضد زنگ می باشد و همچنین مجهز به میکروسوئیچ ایمنی است. در واقع دیسک های برش در دستگاه خلال کن فیمار در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند. میزان بازدهی و راندمان دستگاه خلال کن فیمار به میزان 500 کیلوگرم برآورد شده است. وزن دستگاه معادل 27 کیلوگرم است.

ویژگی های دستگاه

همانطور که اشاره شد دستگاه خلال کن فیمار از جمله دستگاه هایی است که می تواند برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. اما این دستگاه دارای مشخصه های دیگری است که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه خلال کن برند فیمار دارای وزنی معادل 27 کیلوگرم است. این دستگاه به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • دستگاه خلال کن برند فیمار مدل TV_4000 ارتفاعی معادل 63 سانتیمتر دارد.
  • این دستگاه دارای 8 تیغه مختلف می باشد که می تواند مواد غذایی را در مدل های مختلفی خلال کند.
  • دهانه و مخزن این دستگاه خلال کن برند فیمار از استیل ضد زنگ تولید شده است و دارای مقاومت بالایی نیز می باشد.
  • قدرت موتور دستگاه خلال کن برند فیمار معادل 0.37 کیلو وات یا 0.5 اسب بخار می باشد. قدرت این دستگاه باعث شده است که در هر ساعت بتوان میزان زیادی از مواد غذایی را خلال کرد.
  • و ...

دستگاه خلال کن دستی انواع مختلفی دارد

دستگاه خلال کن دستی یکی از وسایل و ابزاری است که در محیط های متفاوتی کاربرد دارد. این دستگاه در ابعاد و ظرفیت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند برای موقعیت های مختلف کاربرد داشته باشد. در نظر داشته باشید که که انواع دستگاه خلال کن دستی  در مدل های مختلف برای استفاده در منازل، رستوران ها، کترینگ ها و ... طراحی و تولید می شود. فراموش نکنید که دستگاه های خلال کن دستی نیاز به منبع تغذیه ندارند و همین مورد یکی از مزیت های اصلی این دستگاه ها محسوب می شود. از انواع دستگاه خلال کن دستی در رستوران ها، کترینگ ها، فست فود ها و ... در مدل های رومیزی و پایه دار استفاده می شود. از انواع خلال کن های دستی که برند های مختلف تولید می کنند، می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • دستگاه خلال کن پروانه ای دستی
  • دستگاه خلال کن دیواری دستی
  • دستگاه خلال کن ایستاده دستی
  • دستگاه خلال کن پدالی دستی
  • دستگاه خلال کن پایه دار دستی
  • و ...

جنس بدنه و تیغه

دستگاه خلال کن دستی حتی شامل رنده های خانگی نیز می شود. در واقع رنده ها در مدل های مختلف را می توان از انواع دستگاه خلال کن محسوب کرد که با نیروی دست کار می کنند. اما مدل های دستگاه خلال کن دستی که برای استفاده در محیط هایی مانند رستوران ها یا فست فود ها مورد استفاده قرار می گیرند اصولا از جنس استیل ضد زنگ یا آلومینیوم آنودایز هستند. این پوشش باعث می شود که طول عمر محصول افزایش پیدا کند و شما بتوانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید. از طرفی علاوه بر پوشش ضد زنگ بدنه، تیغه های این محصول نیز از استیل ضد زنگ ساخته شده است که می توان به راحتی آن را شستشو داد. در نظر داشته باشید که هر کدام از این مدل ها قیمت های متفاوتی دارند. شما با توجه به نیاز خود و بودجه مالی که در نظر گرفته اید می توانید یکی از این مدل ها را تهیه نمایید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 154
نمایش همه
علاقه مندی ها ()