دستگاه اسلایسر دستی قیمت پایین تری دارد

دستگاه اسلایسر دستی یکی از انواع اسلایسر ها است که برند های مختلفی آن ها را در مدل های متنوعی طراحی و تولید می کند. در نظر داشته باشید که اسلایسر های دستی با ظرفیت های مختلفی تولید می شوند. این دستگاه ها می توانند هم برای مصارف خانگی و هم مصارف صنعتی مورد استفاده قرار بگیرند. دستگاه اسلایسر دستی  در دو مدل ساده و کشویی طراحی و تولید می شود. مدل های کشویی با توجه به اینکه ظرفیت بالاتری دارند می توانند برای برخی از مکان ها مانند رستوران ها و کترینگ ها نیز مورد استفاده قرار بگیرد. یکی دیگر از ویژگی های اصلی انواع دستگاه اسلایسر دستی این است که نسبت به نمونه های برقی دارای قیمت کمتری هستند. در واقع شما با بودجه کمتری می توانید یک مدل دستگاه اسلایسر دستی صنعتی یا خانگی تهیه کنید.

نمونه های کشویی این مدل از دستگاه های اسلایسر اصولا از جنس استیل ضد زنگ هستند. همین مورد باعث می شود که دستگاه اسلایسر دستی دارای عمر طولانی تری نیز باشد. برای خرید این دستگاه می توانید موقعیت استفاده را پیش از خرید در نظر بگیرید تا یک انتخاب مناسب داشته باشید. اسلایسر های دستی می توانند در تسریع کار تاثیر بسیار مثبتی داشته باشند. اسلایسر های دستی فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و می توانند در مکان های که با کمبود جا روبرو هستند مورد استفاده قرار بگیرند. این در حالی است که دستگاه های اسلایسر برقی نیاز به فضا و مکان بیشتری دارند و باید از محیط های مرطوب دور باشند. اسلایسر های دستی را می توانید با خیال راحت در هر مکانی حتی محیط های مرطوب نیز قرار دهید، زیرا دارای سیم کشی برق نیستند و مورد دیگر اینکه جنس آن ها از استیل ضد زنگ است.

قیمت محصول

انواع دستگاه اسلایسر دستی با توجه به اینکه در مدل های مختلفی توسط برند های متفاوت طراحی و تولید می شوند، دارای قیمت های متفاوتی هستند. در نظر داشته باشید که اسلایسر های دستی به مراتب دارای قیمت بسیار پایین تری نسبت به مدل های برقی این دستگاه ها هستند.

دستگاه اسلایسر فاما محصولی از کشور ایتالیا

دستگاه اسلایسر فاما یکی از انواع دستگاه های خرد کن است که در کشور ایتالیا طراحی و تولید می شود. در نظر داشته باشید که این دستگاه اسلایسر دارای قابلیت های بسیاری است و می تواند در مدت زمان کوتاهی مقادیر زیادی از مواد غذایی یا میوه ها را برش دهد. یکی از ویژگی های خاص این محصول طراحی ظاهری شیک و زیبای   دستگاه اسلایسر فاما است. این ویژگی در کنار کیفیت و کارایی، یک مشخصه اصلی محسوب می شود. در این دستگاه اسلایسر 6 تیغه تعبیه شده است که قدرت دستگاه را افزایش می دهد. این ویژگی محصول باعث می شود که مقادیر زیادی محصول در مدت زمانی کوتاهی برش داده شود. بدنه دستگاه اسلایسر فاما از جنس استیل است و همین موضوع طول عمر مفید دستگاه را افزایش می دهد.

ویژگی های محصول

در نظر داشته باشید که از ویژگی های انواع دستگاه اسلایسر فاما می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه اسلایسر برند فاما دارای موتور تهویه دار است و همین موضوع باعث کارایی بهتر موتور می شود.
  • با دستگاه های اسلایسر برند فاما شما می توانید برای مدت زمان طولانی کار انجام دهید. البته کیفیت کار نیز حفظ می شود.
  • قیمت مقرون به صرفه از دیگر ویژگی های دستگاه های اسلایسر برند فاما است که در مقایسه با نمونه های دیگر یک مزیت عمده محسوب می شود.
  • این دستگاه ها میزان استفاده برق بسیار پایینی دارند و اصولا با برق تک فاز کار می کنند.
  • دستگاه های اسلایسر برند فاما دارای تیغه های استیل و محکمی هستند که به راحتی می توان با آن انواع میوه ها را برش داد.
  • از دستگاه های اسلایسر فاما می توان برای برش دادن انواع میوه های نرم مانند خرمالو، هلو و ... استفاده کرد. از طرفی برای ورقه ورقه کردن انواع مواد غذایی و یا صیفی جاتی مانند خیار، گوجه فرنگی و ... می توان از این دستگاه ها استفاده کرد.

 

ویژگی های دستگاه اسلایسر براکس

دستگاه اسلایسر براکس یکی از محصولاتی است که توسط برند براکس در داخل کشور تولید می شود. البته باید در نظر داشته باشید که این برند در واقع وارد کننده محصولاتی است که با نام این مجموعه به بازار وارد می شوند. برای مثال از جمله برند هایی که براکس وارد کننده این محصولات است برند فیمار ایتالیا است. دستگاه اسلایسر براکس  یکی از محصولاتی است که این برند طراحی و تولید می کند. اما از جمله ویژگی های دستگاه اسلایسر براکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این دستگاه اسلایسر دارای ایمنی بالایی است و شما بدون هیچ نگرانی می توانید از آن استفاده کنید.
  • با این دستگاه اسلایسر براکس می توانید برش های دقیق، تمیز و مرتبی ایجاد کنید که در واقع می تواند برای بسیاری از موقعیت ها مورد استفاده قرار بگیرد.
  • دستگاه های اسلایسر براکس دارای تیغه های قابل تعویض می باشند که همین موضوع باعث می شود طول عمر دستگاه افزایش پیدا کند.
  • و ...

اسلایسر براکس مدل Burax BM-300

اما همانطور که اشاره شد انواع دستگاه اسلایسر براکس در مدل های مختلفی برای کاربرد در محیط های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد. در نظر داشته باشید که هر کدام از این مدل ها دارای قیمت های مختلفی هستند. از جمله این مدل ها می توان به اسلایسر (خلال کن) براکس مدل Burax BM-300 اشاره کرد. از ویژگی های این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این مدل از دستگاه اسلایسر براکس دارای تیغه های قابل تعویض است.
  • این مدل دستگاه اسلایسر می تواند برش های تمیز و دقیقی را ایجاد کند.
  • این مدل از دستگاه اسلایسر برند براکس دارای 5 تیغه متفاوت است که همین موضوع می تواند کیفیت و کارای دستگاه را افزایش دهد.
  • یکی دیگر از مهمترین ویژگی های این مدل از دستگاه اسلایسر برند براکس امنیت بالای دستگاه است. در این حالت کاربر می تواند به راحتی از دستگاه استفاده کند.

دستگاه اسلایسر صنعتی

دستگاه اسلایسر یکی از انواع دستگاه های صنعتی است که در مدل های متنوعی طراحی و تولید می شود. برای خرد کردن و تکه کردن انواع و اقسام میوه ها و مواد غذایی از دستگاه اسلایسر استفاده می کنند. در واقع دستگاه های اسلایسر برای برش زدن، خرد کردن، ورقه ورقه کردن و ... مورد استفاده قرار می گیرند که می توانند برای انواع خوراکی ها استفاده شوند. در نظر داشته باشید که این دستگاه ها با ظرفیت های متفاوتی طراحی می شوند. برای برش های یکدست و یک اندازه دستگاه های اسلایسر گزینه های مناسبی هستند. انواع دستگاه اسلایسر در محیط ها و موقعیت های مختلفی کاربرد دارند که از جمله می توان به هتل ها، رستوران ها، کترینگ ها، کارخانه های مواد غذایی و خوراکی و ... اشاره کرد. در واقع یکی از مزیت های اصلی این دستگاه ها تسریع در انجام کار است که می توانند در مدت زمان کوتاهی، مقادیر زیادی از مواد غذایی یا میوه ها را خرد کنند.

انواع دستگاه ها

دستگاه اسلایسر انواع مختلفی دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه های اسلایسر دستی
  • دستگاه های اسلایسر اهرمی
  • دستگاه های اسلایسر برقی

هر کدام از این دستگاه های اسلایسر دارای ویژگی های خاص خود هستند و می توانند در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. با توجه به اینکه دستگاه های اسلایسر دارای چه ویژگی هایی باشند و البته در کدام دسته بندی قرار بگیرند، دارای قیمت های مختلفی هستند. مدل های صنعتی و نیمه صنعتی نیز قیمت های متفاوتی دارند. در نظر داشته باشید شما با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید می توانید یک مدل مناسب انتخاب نمایید. اما در حالت کلی از مدل های صنعتی این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • دستگاه اسلایسر میوه کشویی پنوماتیک
    • اسلایسر صنعتی AG_SL00
    • دستگاه اسلایسر کشویی دستی
    • اسلایسر صنعتی AG-VC65
    • اسلایسر صنعتی AG_SL01
    • اسلایسر نگینی AG_SL06
    • اسلایسر برقی zs300
    • اسلایسر برقی – RG500
    • اسلایسر برقی – RG350
    • و ...

کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 188
نمایش همه
علاقه مندی ها ()