دستگاه اسلایسر مینروا ساخت کشور ایتالیا

دستگاه اسلایسر مینروا یکی از انواع دستگاه های مخصوص برش دادن و تکه کردن انواع مواد غذایی، میوه ها و خوراکی است. این دستگاه یکی از محصولات کشور ایتالیا است که در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود و دارای کیفیت و کارایی بالایی است. دستگاه های اسلایسر در حالت کلی در سه دسته بندی اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی قرار می گیرند. دستگاه اسلایسر مینروا در دسته بندی دستگاه های اتوماتیک قرار می گیرد که در بازار دارای مشتریان بسیاری نیز می باشد.  دستگاه اسلایسر مینروا همانطور که اشاره شد محصولی از کشور ایتالیا است که در بازار کشور های دیگر نیز مشتریان خود را دارد. این محصول در ایران نیز به فروش می رسد و در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. اما این مدل از دستگاه های اسلایسر دارای ویژگی هایی می باشند که در بازار آن ها را از سایر مدل ها متمایز می کند.

ویژگی های دستگاه های اسلایسر مینروا

از جمله ویژگی های مهم دستگاه اسلایسر مینروا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از انواع دستگاه اسلایسر مینروا می توان برای برش دادن انواع میوه ها و صیفی جات و حتی مواد غذایی مانند پنیر پیتزا استفاده کرد. از این دستگاه می توان برای ورقه ورقه کردن میوه ها با دقت و ظرافت بالا استفاده کرد.
  • از دستگاه اسلایسر مینروا می توان برای مدت زمان طولانی استفاده کرد. این دستگاه می تواند برای زمان طولانی در مشاغل مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.
  • انواع دستگاه اسلایسر مینروا می توانند برای ظرفیتی معادل 150 تا 450 کیلوگرم مواد غذایی یا میوه در ساعت مورد استفاده قرار بگیرند.
  • برق مورد استفاده در این دستگاه ها تک فاز است و به همین دلیل مصرف انرژی پایینی دارند.
  • این دستگاه از جمله تجهیزات صنعتی شناخته می شود که می تواند در رستوران ها، هتل ها، فست فود ها و دانشگاه ها استفاده شود.
  • و ...

دستگاه اسلایسر امگا ساخت ایتالیا

دستگاه اسلایسر امگا یکی از محصولاتی است که در کشور ایتالیا طراحی و تولید می شود. این دستگاه ها در مدل های مختلفی به بازار مشتریان عرضه می شوند و می توانند برای خرد کردن و تکه کردن انواع میوه ها و سبزیجات مورد استفاده قرار بگیرند. البته تنوع دستگاه های اسلایسر به صورتی است که می توانند در محیط های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. دستگاه اسلایسر میوه امگا برای خرد کردن میوه هایی مانند موز، سیب، هلو، کیوی، پرتقال و ... کاربرد دارد. از طرفی این برند  دستگاه اسلایسر امگا را در مدل های کالباس بر نیز تولید می کند. در نظر داشته باشید هر کدام از این دستگاه با ظرفیت و قدرت های مختلفی طراحی و تولید می شوند.

ویژگی های محصول

دستگاه اسلایسر امگا همانطور که گفته شد در مدل های مختلفی به بازار مشتریان عرضه می شود. ما در حالت کلی محصولات این برند دارای ویژگی های هستند که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از انواع اسلایسر امگا می توان برای مدت زمان طولانی استفاده کرد. در نظر داشته باشید که این دستگاه ها در واحد های صنعتی و غذایی مختلف استفاده می شوند.
  • دستگاه های اسلایسر امگا دارای ظرفیت و راندمان 100 تا 350 کیلوگرم در ساعت است که با این وجود می توان برای مدت زمان طولانی بدون نگرانی از آن استفاده کرد.
  • دستگاه اسلایسر امگا می تواند برش های دقیق و تمیزی را در انواع محصولات و مواد غذایی و البته میوه ها ایجاد کند.
  • با استفاده از این دستگاه می توانید در زمان برای خرد کردن صرفه جویی کنید.
  • این دستگاه از استیل ضد زنگ و آلیاژ آلومینیوم آنودایز ساخته شده است که همین موضوع می تواند طول عمر دستگاه را افزایش دهد.
  • اسلایسر امگا دارای امنیت بالایی است و شما می توانید به راحتی و با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید.

انواع دستگاه اسلایسر امگا با توجه به اینکه مدل های مختلفی دارد دارای قیمت های متفاوتی است که شما می توانید با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید یک مدل از آن را تهیه کنید.

دستگاه اسلایسر فیمار با کارایی بالا

دستگاه اسلایسر فیمار از جمله دستگاه هایی است که برای برش دادن انواع میوه ها مانند سیب، هلو، پرتقال و ... استفاده می شود. دستگاه اسلایسر فیمار  از جمله محصولاتی است که در کشور ایتالیا طراحی و تولید می شود و به سراسر دنیا صادر می گردد. این محصول توانسته است در بازار جهانی دارای جایگاهی باشد و مشتریان بسیاری دارد. در واقع دستگاه های اسلایسر فیمار از جمله تجهیزات صنعتی و نیمه صنعتی محسوب می شوند. این دستگاه ها در محیط هایی مانند رستوران ها، کترینگ ها، هتل ها، کارخانه های مواد غذایی، کارخانه های خشکبار و آجیل و ... مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه های اسلایسر فیمار از جمله محصولاتی محسوب می شود که با کارایی بالا در بازار مشتریان شناخته می شود.

در نظر داشته باشید که دستگاه های اسلایسر فیمار مواد غذایی یا انواع مواد خوراکی دیگر را در مدل های مختلف و حتی ابعاد و اندازه های متنوعی برش می دهند. در واقع این قابلیت تا حد زیادی می تواند مورد استقبال کاربر قرار بگیرد.

ویژگی های محصول

اما همانطور که گفته شد دستگاه اسلایسر فیمار دارای ویژگی هایی می باشد که از جمله می توان به پارامتر های زیر اشاره کرد:

  • کارایی و کیفیت بالایی یکی از مهمترین ویژگی هایی است که دستگاه اسلایسر فیمار دارد. در نظر داشته باشید که این دستگاه با همین ویژگی محبوبیت بسیاری در بین مشتریان دارد.
  • از ویژگی های مهم دستگاه اسلایسر فیمار این است که کیفیت مواد غذایی و خوراکی پس از برش حفظ می شود.
  • بدنه دستگاه اسلایسر فیمار، تیغه ها و حتی ظرف های دهانه و جمع آوری این دستگاه از استیل 304 ساخته شده است. همین موضوع باعث می شود که طول عمر دستگاه افزایش پیدا کند.
  • اسلایسر فیمار دارای یک پنل است که دو دکمه start و stop بر روی آن قرار گرفته اند و کاربر می تواند به راحتی از آن استفاده نماید.
  • دستگاه های اسلایسر فیمار دارای تیغه های مختلفی هستند که از جمله می توان به تیغه خلال، تیغه رنده، تیغه اسلایس و تیغه نگینی اشاره کرد.

 

دستگاه اسلایسر برقی سرعت و دقت بالایی دارند

دستگاه اسلایسر برقی یکی از محصولاتی است که در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود. در واقع انواع دستگاه اسلایسر برقی با توجه به اینکه برای مصارف خانگی یا صنعتی تولید می شود، دارای ابعاد مختلفی نیز می باشد. در نظر داشته باشید که دستگاه های اسلایسر در مدل های دستی نیز طراحی و تولید می شوند اما مدل های برقی این دستگاه ها اصولا دارای دقت و سرعت بالاتری هستند. در واقع دستگاه اسلایسر برقی  چه در مدل های خانگی و چه صنعتی می توانند در مدت زمان بسیار کوتاهی مقادیر زیادی مواد غذایی و خوراکی را خرد کنند یا برش دهند. دستگاه اسلایسر برقی یکی از پرکاربردترین دستگاه ها در صنایع مختلف است.

انواع دستگاه های اسلایسر در موقعیت و مکان هایی مانند هتل ها، کترینگ ها، کارخانه ها و واحد های تولیدی مواد غذایی، رستوران ها و ... کاربرد دارند. برای خرید یک اسلایسر برقی باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. از جمله این نکات می توان به پارامتر های زیر اشاره کرد:

  • به ظرفیت دستگاه های اسلایسر برقی دقت کنید.
  • هنگام خرید تعداد تیغه های یک دستگاه اسلایسر را در نظر بگیرید و به نوع آن نیز دقت کنید.
  • از دیگر موارد مهمی که باید حین خرید دستگاه های اسلایسر برقی در نظر داشته باشید قدرت موتور آن است. با توجه به میزان استفاده ای که ممکن است در طول روز یا هفته از دستگاه داشته باشید، باید قدرت آن را در نظر داشته باشید.
  • و ...

قیمت محصول

در نظر داشته باشید که انواع دستگاه اسلایسر برقی می توانند در مدل های مختلفی به بازار مشتریان عرضه شوند. اما قیمت انواع دستگاه اسلایسر برقی با توجه به اینکه کدام برند آن ها را تولید کرده است، متفاوت می باشد. در نتیجه شما می توانید با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید یک مدل مناسب انتخاب نمایید. فراموش نکنید که مدل های صنعتی دستگاه اسلایسر برقی قیمت بالاتری نسبت به مدل های خانگی و نیمه صنعتی دارند.

  کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 165
نمایش همه
علاقه مندی ها ()