ویدئو پروژکتور به عنوان یک دستگاه پخش کننده تصویر از آن استفاده می شود. کیفیت تصاویر پخش شده از دستگاه ویدئو پروژکتور به نحوی است که از نظر ابعاد و کیفیت توسط کنترل از راه دور قابل تنظیم می باشند. لازم به ذکر است که کاربرد دستگاه ویدئو پروژکتور را می توانید در شرکت ها، مراکز آموزشی، مدارس، دانشگاه ها، مساجد، هتل ها، سالن های کنفرانس و همایش مشاهده نمائید. فروشگاه نیزار کالا از جمله مراکز تولید کننده و فروشندۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور مانند ویدئو پروژکتور مدل T44 به شمار می روند که در طول فعالیت حرفه ای خود، موفق به عرضۀ مدل های متنوعی از آن گردند.

خرید ویدئو پروژکتور با وضوح رنگ و شفافیت تصویر بالا

با توجه به اینکه مدل های قدیمی دیتا پروژکتور بسیار سنگین و گران قیمت بودند، امروزه تولید کنندگان با استفاده از فناوری روز دنیا موفق به طراحی و ساخت انواع ویدئو پروژکتور پرتابل شده اند. بدین ترتیب امکان جا به جایی نسخه های جدید پروجکشن ها برای کاربران کار راحتی است. بنابراین صاحبان کسب و کار متناسب با میزان مصرفی که دستگاه ویدئو پروژکتور دارند، می توانند مناسب ترین مدل آن را انتخاب و خریداری نمایند. فروش ویدئو پروژکتور مدل T44 در یابت با بهرتین قمیت انجام می گیرد. 

با گذشت زمان، همچنان شاهد گسترش کاربرد مدیا پروژکتور در مجموعه های مختلف هستیم. ضمن آنکه امکان خرید ویدئو پروژکتور برای افرادی که علاقه مند به ایجاد سینمای خانگی هستند، نیز فراهم می باشد. میزان وضوح تصویر، وضوح رنگ، دقت بالای تصویر، سایز پرده نمایشگر و ... برخی از موارد مهمی هستند که پیش از خرید مینی ویدئو پروژکتور مانند ویدئو پروژکتور مدل T44 بایستی در نظر گرفته شوند.

با در نظر گرفتن موارد مذکور، قیمت ویدئو پروژکتور بر همین اساس تعیین می گردد. با توجه به تنوع مدل های دستگاه پروژکتور، مراکز و افراد مختلف می توانند به صورت آنلاین از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا خریداری نمایند.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 308
نمایش همه
علاقه مندی ها ()