ویدئو پروژکتور ابزار فوق العاده کاربردی است که در محیط های اداری، تجاری و همچنین منازل به کار برده می شود. این دستگاه به نحوی طراحی شده است که قابلیت پخش داده های صوتی و تصویری یک منبع دیجیتالی را بر روی پرده نمایشگر در ابعاد مختلف دارد. هم اکنون متناسب با محیط های مختلف که میزان روشنایی متفاوت نسبت به یکدیگر دارند، می توان اقدام به خرید ویدئو پروژکتور مناسب نمود. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر در خصوص انتخاب  ویدئو پروژکتور مناسب مانند ویدئو پروژکتور مدل T22 plus می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه نیزار کالا تماس گرفته و مشورت نمائید.

خرید ویدئو پروژکتور با قابلیت جا به جایی آسان

از دستگاه پروژکتور به عنوان یک صفحه نمایش همچون مانیتور و تلویزیون استفاده می گردد. از دیرباز تا کنون شاهد به کارگیری ویدئو پروژکتور در محیط های آموزشی هستیم چون قابلیت نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ را دارد. بنابراین دستگاه مناسبی برای ارائه کنفرانس، بازی دسته جمعی با دوستان و همچنین پخش فیلم و سریال می باشد. اگر مشتاق برای ایجاد محیطی فرح بخش در دورهمی و میهمانی ها هستید، می توانید اقدام به خرید ویدئو پروژکتور پرتابل نمائید.

به طور کلی از مزایای دستگاه پروژکتور مانند ویدئو پروژکتور مدل T22 plus زمانی استفاده می گردد که امکان دسترسی به تلویزیون و مانیتور وجود ندارد. با استفاده از این دستگاه، داده های تصویری متناسب با سایز پرده نمایشگر در ابعاد بزرگ نمایش داده می شود. هم اکنون متناسب با محیط های مختلف می توانید جهت نمایش داده مختلف در محیط آموزشی، اداری و تجاری از قابلیت های پیشرفتۀ ویدئو پروژکتور وای فای دار استفاده نمائید که امکان ارتباط و اتصال بدون کابل را با دیگر دستگاه های منبع دیجیتالی نسل جدید همچون لپ تاپ، موبایل، دستگاه های ایکس باکس را مهیا می سازد.

جهت خرید ویدئو پروژکتور ایرانی مانند خرید ویدئو پروژکتور مدل T22 plus می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نموده و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمائید.

    فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 328
نمایش همه
علاقه مندی ها ()