کالباس بر خانگی دارای قیمت مناسبی است

کالباس بر خانگی یکی از محصولاتی است که می توان آن را از وسایل و محصولات کاربردی در منزل محسوب کرد. در نظر داشته باشید که این محصول اصولا دارای بدنه پلاستیکی است و بسیار سبک می باشد. البته باید در نظر داشت که بدنه پلاستیکی دستگاه کالباس بر دارای مقاومت بالایی است. برند های بسیاری ممکن است کالباس بر خانگی را در ابعاد و اندازه و حتی شکل های مختلف طراحی و تولید کنند. یکی از مهمترین مزایای دستگاه های کالباس بر خانگی این است که دارای قیمت بسیار پایینی هستند. از طرفی این دستگاه ها فضای بسیاری کمی از آشپزخانه را اشغال می کنند و می توان به راحتی آن ها را در کابینت نیز جای داد. علاوه بر اینکه از دستگاه های کالباس بر خانگی می توان برای برش دادن انواع کالباس استفاده کرد، برای برش دادن نان، میوه، گوشت و ... نیز این کالباس بر های خانگی کاربرد دارند.

استفاده از اسلایسر کالباس خانگی

دستگاه کالباس بر خانگی دارای قدرت 75 ولتی است و از طرفی دارای یک تیغه ضد زنگ از جنس فولاد می باشد. این محصول با کیفیت بالایی طراحی و تولید می شود. یکی از مزایای این دستگاه این است که شما می توانید سینی این مدل از کالباس بر را جدا کنید و به راحتی شستشو دهید. البته تمامی قسمت های دستگاه به راحتی از هم جدا می شوند و شما نیاز نیست نگران تمیز کردن این مدل از کالباس بر باشید. از دیگر ویژگی های این محصول کاربردی این است که دارای ریموت کنترل کننده ضخامت است. در نظر داشته باشید یک کالباس بر خانگی به شما کمک می کند تا نکات بهداشتی را رعایت کنید. در واقع زمانی که شما خودتان کالباس را در منزل برش دهید، مسلما دستگاه را پس از استفاده شستشو می دهید. این در حالی است که در بسیاری از فروشگاه های پروتئینی این موضوع زیاد رعایت نمی شود.

کالباس بر فیمار ساخت کشور ایتالیا

کالباس بر فیمار یکی از محصولاتی است که در کشور ایتالیا طراحی و تولید می شود. این محصول با توجه به اینکه به عنوان یک کالباس بر صنعتی و نیمه صنعتی شناخته می شود در دو مدل با تیغه های 27.5 و 30 سانتی متری طراحی و تولید می شود. در واقع کالباس بر فیمار یک دستگاه صنعتی است که به صورت رومیزی طراحی شده است. این دستگاه در دو مدل زیر به بازار مشتریان عرضه می شود:

  • دستگاه کالباس بر برند فیمار مدل H300N
  • دستگاه کالباس بر برند فیمار مدل H275N

بدنه دستگاه های کالباس بر فیمار از آلومینیوم آنودایز شده ساخته شده است که باعث می شود این دستگاه دارای طول عمر بالا و مفیدی باشد. این دستگاه ها در محیط هایی مانند رستوران ها، فست فود ها و فروشگاه های مواد پروتئینی به فروش می رسند. در نظر داشته باشید که تیغه دستگاه کالباس بر فیمار از استیل ساخته شده است و ضد زنگ و پوسیدگی است. علاوه بر این موارد دستگاه کالباس بر فیمار دارای ویژگی های دیگری نیز است که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • این مدل از دستگاه کالباس بر دارای تیزکن سر خود است و حتی تیغه ها در حین کار تیز می شوند.
  • با توجه به اینکه کالباس بر های فیمار از نوع مدل رومیزی می باشند، دارای پایه های لرزه گیر هستند و در حین کار دستگاه به صورت ثابت می ماند.
  • این دستگاه های کالباس بر دارای عملکرد دستی هستند.
  • و ...

قیمت محصول

تمامی ویژگی هایی که در پاراگراف قبلی ذکر شد را هر دو مدل کالباس بر فیمار دارند. مدلی از این دستگاه که دارای تیغه 30 سانتی متری است، به عنوان یک محصول صنعتی شناخته می شود و در واحد های تولیدی نیز می تواند استفاده شود. این در حالی است که این دستگاه با تیغه 27.5 سانتی متری به عنوان مدل نیمه صنعتی و فروشگاهی شناخته می شود. این دو مدل از محصول دارای قیمت های متفاوتی هستند. البته تفاوت قیمت خیلی این دو مدل از کالباس بر فیمار خیلی بالا نیست اما تفاوت قیمت در میان آن ها وجود دارد.

 

کالباس بر صنعتی دارای قدرت بالایی است

کالباس بر صنعتی یکی از محصولاتی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ها در فروشگاه های فروش مواد پروتئینی، مواد غذایی، رستوران ها و فست فود ها، واحد های تولیدی و ... کاربرد دارند. در حالت کلی دستگاه های کالباس بر صنعتی نسبت به نمونه های نیمه صنعتی و خانگی دارای قدرت بیشتری هستند. در نظر داشته باشید که این دستگاه ها اصولا دارای بدنه محکم و همچنین تیغه های مقاومی هستند. در واقع یک کالباس بر صنعتی با کیفیت، دستگاهی است که می تواند کالباس را در اندازه و ضخامت تعریف شده برش دهد. از طرفی این دستگاه نباید کالباس یا ژامبون را له کند، در این صورت تیغه های دستگاه به اندازه کافی محکم و تیز نیستند. در حالت کلی تیغه دستگاه های کالباس بر صنعتی در ابعاد و اندازه های 22، 25، 27.5، 30 و 35 سانتی متر طراحی و تولید شده است.

انواع مدل های محصول

همانطور که اشاره شد انواع دستگاه کالباس بر صنعتی در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود. در نظر داشته باشید که برند های مختلفی در کشور های مختلف این محصول را به بازار مشتریان عرضه می کنند. برخی از کالباس بر های صنعتی دارای ترازو هستند. در نظر داشته باشید که دستگاه های کالباس بر صنعتی دارای بدنه استیل یا آلومینیوم آنودایز شده هستند. از جمله انواع کالباس بر های صنعتی می توان به مدل های زیر اشاره کرد:

  • دستگاه کالباس بر اتوماتیک صنعتی ترازو دار امگا BF350
  • دستگاه کالباس بر اتوماتیک صنعتی شمارشگر دار امگا
  • دستگاه کالباس بر بیکرز تیغه 30 سانتی متری صنعتی
  • دستگاه کالباس بر ترازو دار صنعتی محک
  • دستگاه کالباس بر محک MS275
  • دستگاه کالباس بر ایتالیایی صنعتی نوآو مدل 300G
  • دستگاه کالباس بر نوآو صنعتی مدل 300G/CL
  • و ...

کالباس بر براکس تولید ایران

کالباس بر براکس یکی از ابزار ها و تجهیزاتی است که در حوزه صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه این دستگاه در محیط هایی مانند رستوران و فست فود ها بسیار پر کاربرد است و توانسته به فرآیند های مربوطه در این محیط ها سرعت ببخشد. در واقع کالباس بر براکس برای مصارف صنعتی و نیمه صنعتی و حتی فروشگاهی تعریف شده است. انواع کالباس بر براکس در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود که هر کدام از آن ها کارایی خاص خود را دارند. در نظر داشته باشید که کالباس بر های براکس دارای تیغه های استیل و ضد زنگ هستند که همین موضوع باعث می شود طول عمر مفید این دستگاه ها افزایش پیدا کند. در نظر داشته باشید که کالباس بر براکس در دو مدل اتوماتیک و دستی در سایز و ابعاد متفاوتی به بازار مشتریان عرضه می شود. این برند ایرانی توانسته در بازار جایگاه ویژه ای داشته باشد.

کالباس های بر براکس اصولا از فولاد تولید شده اند. تولید دستگاه از جنس فولاد باعث می شود که این دستگاه در مقابل شرایط محیطی مختلف دارای مقاومت و استحکام بالایی باشد. کالباس بر های براکس در واقع در سه مدل طراحی و تولید می شوند:

  • کالباس بر برند براکس مدل صنعتی
  • کالباس بر برند براکس مدل دستی
  • کالباس بر برند براکس مدل نیمه صنعتی
  • و ...

انواع مدل های محصول

همانطور که اشاره شد انواع کالباس بر براکس در مدل های مختلفی ساخته می شوند که هر کدام از این مدل ها در محیط های مختلف به کار گرفته می شوند. از انواع مدل های کالباس بر براکس می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • کالباس بر اتوماتیک برند براکس مدل MB320 AUTO
  • کالباس بر برند براکس مدل BM-350 AUTO اتوماتیک
  • کالباس بر برند براکس مدل BM-275
  • کالباس بر برند براکس مدل BURAX BM-275
  • کالباس بر اتوماتیک برند براکس مدل BM_320 AUTO
  • و ...

  کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 173
نمایش همه
علاقه مندی ها ()