انواع کالباس بر

کالباس بر یکی از دستگاه های صنعتی محسوب می شود که برند های مختلفی آن را طراحی و تولید می کنند. دستگاه های کالباس بر به نام اسلایسر کالباس نیز شناخته می شود. در نظر داشته باشید این دستگاه برای برش دادن انواع کالباس مرغ یا گوشت، ژامبون، پپرونی و ... کاربرد دارد. دستگاه های اسلایسر کالباس اصولا در دو نوع دستی و اتوماتیک طراحی و تولید می شوند و هر کدام از این مدل ها دارای مزایا و البته محدودیت های خود هستند. از طرفی در یک دسته بندی دیگر انواع دستگاه های اسلایسر کالباس به صورت زیر تقسیم بندی می شوند:

  • اسلایسر کالباس خانگی
  • اسلایسر کالباس فروشگاهی
  • اسلایسر کالباس صنعتی

هر کدام از این دستگاه با توجه به موقعیتی که در آن استفاده می شوند کاربرد های بسیار زیادی دارند. دستگاه های اسلایسر کالباس اساس اندازه و ابعاد تیغه های دستگاه نیز تقسیم بندی می شوند. برای مثال کالباس بر های خانگی دارای تیغه ای با ابعاد 18 سانتی متر هستند. این در حالی است که اندازه تیغه های اسلایسر کالباس فروشگاهی به 25 سانتی متر هم می رسد و تیغه مدل های صنعتی 35 سانتی متر است.

مزایای استفاده از انواع اسلایسر های کالباس

استفاده از دستگاه های کالباس بر دارای مزایایی است که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با استفاده از دستگاه های کالباس بر می توانید برش های دقیق و یکدست در انواع کالباس ها ایجاد کنید.
  • با استفاده از این دستگاه می توانید سرعت کار را افزایش دهید و در نتیجه بازدهی کار نیز بالا می رود.
  • کار کردن با این دستگاه نیاز به مهارت خاصی ندارد و دارای کاربری آسان است.

تمامی این دستگاه ها دارای قیمت های مختلفی هستند و البته باید در نظر داشت که برند های متفاوت نیز دارای قیمت های متفاوتی هستند. فراموش نکنید باید برای خرید یک اسلایسر کالباس باید پارامتر هایی مانند قدرت دستگاه، مدت زمان کار و ... را در نظر داشته باشید تا بتوانید بدون نگرانی با آن کار کنید.

دستگاه کالباسبر

کالباسبر یکی دستگاه هایی است که در حوزه تجهیزات صنعتی قرار دارد و در مدل های مختلفی توسط برند های متفاوتی طراحی و تولید می شود. در نظر داشته باشید که کالباس بر ها در مدل های صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی ساخته می شوند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های مخصوص خود هستند. برای مثال کالباسبر های صنعتی دارای قدرت موتور بالاتری نسبت به نمونه های نیمه صنعتی و خانگی هستند. از طرفی باید اشاره کرد که تیغه های کالباسبر های صنعتی دارای قطر بلند تری هستند و می توانند برش هایی با ابعاد بزرگتر ایجاد کنند. این محصول به نام اسلایسر کالباس نیز شناخته می شود و در محیط هایی مانند فست فود ها، رستوران ها، واحد های صنایع غذایی و ... کاربرد دارند. در نظر داشته باشید که برند های داخلی و خارجی بسیاری مانند امگا، بیکرز، محک، پارس برش، براکس، فیمار و ... این محصول را در مدل های مختلف و با ظرفیت های متفاوتی تولید می کنند.

انواع مدل های اسلایسر کالباس

انواع کالباسبر صنعتی دارای تیغه هایی با اندازه و ابعاد 22، 25، 27.5، 30 و 35 سانتی متر هستند که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این کالباس بر ها به نام کالباسبر های اتوماتیک نیز شناخته می شوند. از انواع کالباسبر های صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • دستگاه کالباس بر اتوماتیک برند اوماس GL300
  • دستگاه کالباس بر برند براکس BM250
  • دستگاه کالباس بر برند فیمار 27/5 سانت
  • دستگاه کالباس بر برند براکس تیغه 30
  • دستگاه کالباس بر برند پارس برش تیغه 27.5
  • دستگاه کالباس بر اتوماتیک ترازو دار برند امگا BF350
  • و ...

هر کدام از این دستگاه های کالباسبر با قیمت های متفاوتی به بازار مشتریان عرضه می شوند. در واقع هر محصول با توجه به نوع تیغه، ابعاد و سایز، قدرت موتور و ... دارای قیمت های مختلفی است. شما با توجه به نیاز خود می توانید یکی از این محصولات را تهیه نمایید.

کالباس بر خانگی دارای قیمت مناسبی است

کالباس بر خانگی یکی از محصولاتی است که می توان آن را از وسایل و محصولات کاربردی در منزل محسوب کرد. در نظر داشته باشید که این محصول اصولا دارای بدنه پلاستیکی است و بسیار سبک می باشد. البته باید در نظر داشت که بدنه پلاستیکی دستگاه کالباس بر دارای مقاومت بالایی است. برند های بسیاری ممکن است کالباس بر خانگی را در ابعاد و اندازه و حتی شکل های مختلف طراحی و تولید کنند. یکی از مهمترین مزایای دستگاه های کالباس بر خانگی این است که دارای قیمت بسیار پایینی هستند. از طرفی این دستگاه ها فضای بسیاری کمی از آشپزخانه را اشغال می کنند و می توان به راحتی آن ها را در کابینت نیز جای داد. علاوه بر اینکه از دستگاه های کالباس بر خانگی می توان برای برش دادن انواع کالباس استفاده کرد، برای برش دادن نان، میوه، گوشت و ... نیز این کالباس بر های خانگی کاربرد دارند.

استفاده از اسلایسر کالباس خانگی

دستگاه کالباس بر خانگی دارای قدرت 75 ولتی است و از طرفی دارای یک تیغه ضد زنگ از جنس فولاد می باشد. این محصول با کیفیت بالایی طراحی و تولید می شود. یکی از مزایای این دستگاه این است که شما می توانید سینی این مدل از کالباس بر را جدا کنید و به راحتی شستشو دهید. البته تمامی قسمت های دستگاه به راحتی از هم جدا می شوند و شما نیاز نیست نگران تمیز کردن این مدل از کالباس بر باشید. از دیگر ویژگی های این محصول کاربردی این است که دارای ریموت کنترل کننده ضخامت است. در نظر داشته باشید یک کالباس بر خانگی به شما کمک می کند تا نکات بهداشتی را رعایت کنید. در واقع زمانی که شما خودتان کالباس را در منزل برش دهید، مسلما دستگاه را پس از استفاده شستشو می دهید. این در حالی است که در بسیاری از فروشگاه های پروتئینی این موضوع زیاد رعایت نمی شود.

کالباس بر بیکرز محصولی از ایتالیا

کالباس بر بیکرز یکی از محصولات و تولیداتی است که در کشور ایتالیا طراحی و تولید می شود. این محصول با توجه به اینکه مطابق با استاندارد های جهانی تولید می شود در میان بازار مشتریان دارای طرفداران بسیاری است. در نظر داشته باشید که کالباس بر بیکرز را به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه ها در این زمینه می شناسند که هم از نظر ظاهری و هم از نظر کارکردی در میان رقبا متمایز است. از جمله ویژگی های مشترک انواع کالباس بر بیکرز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این دستگاه دارای بدنه ای با آلومینیوم آنودایز شده است که طول عمر دستگاه را افزایش می دهد.
  • این دستگاه قادر است که اسلایس هایی هم اندازه را برش دهد. ضخامت مورد نظر را برای برش دادن انواع کالباس می توانید در این دستگاه تنظیم کنید.
  • از دیگر ویژگی های این دستگاه تیغه تیز و برنده این دستگاه است که می تواند کارایی این دستگاه را چندین برابر کند.
  • و ...

مدل های محصول

اما دو مدل کالباس بر بیکرز که در بازار مشتریان عرضه می شود با توجه به تیغه هایی که دارند دسته بندی می شوند. این دو مدل شامل نمونه های زیر هستند:

  • دستگاه کالباس بر برند بیکرز تیغه 30 سانتی متر
  • دستگاه کالباس بر برند بیکرز تیغه 27.5 سانتی متر

هر کدام از این دستگاه در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع دستگاه کالباس بر بیکرز با تیغه 30 سانتی متر برای محیط ها و موقعیت هایی مورد استفاده قرار می گیرد که حجم کاری بالاتر است. این در حالی است که یک دستگاه کالباس بر بیکرز با تیغه 27.5 سانتی متر می تواند برای مصارف فروشگاهی و نیمه صنعتی مورد استفاده قرار بگیرد. شما برای تهیه این محصول می توانید از طریق فروشگاه های اینترنتی و حضوری اقدام نمایید. دقت داشته باشید که کالباس بر های این محصول با توجه به ویژگی هایی که دارند دارای قیمت های مختلفی هستند.

  کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 176
نمایش همه
علاقه مندی ها ()