معرفی ترازوی بارکد زن:

در این مقاله می خواهیم بدانیم که ترازوی بارکد زن در چه صنعتی مورد استفاده قرار می ‌گیرد؟ همان ‌طور که در مقاله قبلی به آن اشاره نمودیم، ترازوی بارکد زن به ترازویی گفته می شود که دارای یک پرینتر است. این پرینتر توانایی چاپ اطلاعات به روی لیبل را دارد. نام دیگر ترازوی بارکد زن می تواند ترازوی لیبل زن نیز باشد. با این تفاوت که این ترازو اطلاعات مختلفی را به روی لیبل ثبت نمی کند. لذا تنها اطلاعاتی که توسط ترازو توزین می شود را روی لیبل چاپ می کند. این اطلاعات در قالب یک بارکد به جود می آید.

کاربر ترازوی بارکد زن:

جالب است بدانید که بیشترین کاربرد این ترازو در صنعت است. در صنعت این ترازو به عنوان یک ترازوی محبوب شناخته می شود. البته با توجه به نیاز کاربر، ترازوی بارکد زن می تواند سایر اطلاعات نظیر وزن مواد، تاریخ تولید، تاریخ انقضا و غیره را ثبت کند. به طور کلی بارکد شامل خطوطی موازی می باشد که در آن اطلاعات مهمی قرار داده شده است.

اهمیت بارکد:

 زمانی که شما یک بارکد را به روی محصول می بینید. ممکن است که اصلاً متوجه اطلاعات آن نشوید. چرا که بارکد ها بایستی توسط در دستگاه بارکد خوان خوانده شوند. وقتی که دستگاه اسکنر دستگاه بارکد خوان به روی بارکد قرار می ‌گیرد، اطلاعاتی که در این بارکد قرار داده شده است، به روی مانیتور بارکد خوان به نمایش گذاشته می شود. برای یک محصول نیاز است که حتماً بارکد داشته باشد. تولید کنندگان همواره تمایل دارند که توسط ترازوی بارکد زن، برای درج اطلاعات محصول به روی آن استفاده نمایند. این امر باعث افزایش سرعت و صرفه جویی در زمان خواهد شد.

اهمیت باسکول آویز در صنایع مختلف:

باسکول آویز یکی از منحصر به فرد ترین باسکول هایی است که در صنایع مختلف به کار برده می شود. جالب است بدانید که باسکول آویز دارای وزن بسیار زیادی نیست. به همین خاطر شما می توانید آن ها را در سقف کارخانه ها، کارگاه ها و ساختمان های در حال تاسیس مشاهده نماییم. عملکرد باسکول آویز کاملاً متفاوت با سایر باسکول ها است. مشاغلی چون آهن فروشی ها، مراکز گمرکی، انبار ها و غیره نیز استفاده بسیار زیادی از باسکول آویز دارند. اگر بخواهیم مدل های مختلف باسکول آویز را مورد بررسی قرار دهیم، باید بگوییم که این باسکول از ۱۵ مدل برخوردار است. بیشترین ظرفیت توزین شده توسط این مدل ها معادل با ۳۰ تن می باشد. از آن جایی که ظرفیت باسکول های آویز نسبت به سایر باسکول ها بسیار بیشتر است. می توان گفت که این باسکول ها در صنایع بزرگ و کسب و کارهای گسترده استفاده خواهند شد. باسکول به خاطر داشتن ظرفیت بالا، دارای قیمت زیادی می باشد.

قیمت ترازو آویز:

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، ما می ‌توانیم ادعا کنیم که قیمت این باسکول بیشتر از سایر باسکول ها می باشد. البته تنها ظرفیت نیست که باعث افزایش قیمت این باسکول شده است بلکه کیفیت، مقاومت و استحکام ساختار بدنه این باسکول و سایر عوامل دیگر نیز می ‌توانند موجب بالا رفتن قیمت آن شوند.

خرید این دستگاه:

شما می توانید بهترین باسکول آویز را از روشگاه تجهیزات کو خریداری نمایید. این مرکز فروش دارای مزیت های بسیار زیادی است از مهم ترین مزیت هایی که می توان برای فروشگاه تجهیزات کو نام برد. این است که این فروشگاه به صورت آنلاین و حضوری محصولات خود را عرضه می دارد.

 فروش آنلاین می ‌تواند باعث کاهش بسیاری از هزینه ها و همچنین صرفه جویی در زمان در حین خرید ترازوی آویز باشد. به همین دلیل است که بیشترین میزان فروش فروشگاه تجهیزات کو، به صورت آنلاین است.

خرید ترازوی قطعه شمار:

در این مقاله می خواهیم در رابطه با یک نوع از ترازوی دیجیتال خاص توضیح دهیم. این ترازو به نام ترازوی قطعه شمار می باشد. زمانی که افراد به خرید می ‌روند، همزمان محصولات مختلف یا وسایل مختلف را خریداری می نمایند که هر کدام از نظر قیمت و وزن متغیر می باشند. در این زمان فروشنده باید هر کدام را یکی یکی به روی ترازو قرار دهد، قیمت ها را جمع ببندد و اینکه در نهایت یک قیمت نهایی به مشتری ارائه دهد. این کار نه تنها سخت و دشوار است، بلکه بسیار زمان بر می باشد. از این رو ترازوی قطعه شمار برای این کاربری بسیار مناسب است.

عملکرد دیگر ترازوی قطعه شمار:

زمانی که یک فرد به طور همزمان چندین جسم را توزین می نماید، می تواند از ترازوی قطعه شمار استفاده کند. این ترازو کاربری بسیار راحتی برای فروشگاه ها دارد. همچنین نوع دیگری از کاربری این ترازو به این صورت است که شما به تعداد نا معلوم از یک جسم ریز روی کفه ی ترازو قرار می دهید که شمردن آن تعداد سخت است. برای مثال ۱۰۰ عدد میخ به روی ترازو قرار می دهید. ممکن است شما در شمردن این تعداد دچار مشکل شوید اما این ترازو به صورت کاملا دقیق تعداد را نشان می دهد. همچنین شمردن تعداد زیادی از میخ ها کاری زمانبری است که ترازوی قطعه شمار آن را در کسری از ثانیه انجام خواهد داد.

مثالی رایج:

  البته باید بدانید که میخ یک مثال برای توضیح دادن عملکرد اصلی ترازوی قطعه شمار بود. بلکه حتی اجسام بزرگتر و مختلف را می توان با استفاده از این ترازو توزین نمود. میزان حساسیت ترازوی قطعه شمار بسیار بالا است. به طوری که می تواند وزن های یک صدم گرم را نیز توزین نماید. این کار باعث می ‌شود که فروشندگان در زمان فروش علیرغم اینکه دچار اختلال در محاسبات نشوند، بتوانند سرعت بسیار بالایی داشته باشند.

بررسی کیفیت های ترازوی ای ان دی:

در مقاله ی قبلی دانستیم که ترازوی ای ان دی دارای کیفیت بسیار بالایی است. شرکت ای ان دی برای تولید ترازوی ای ان دی از بهترین متریال و قطعات استفاده کرده است. همچنین در ساخت این ترازو پیشرفته ترین تکنولوژی ها به کار گرفته شده است. اگر تلاش، دقت و تجربه برند ای ان دی نبود، بی شک تا این حد ترازوی ای ان دی معروف و معتبر در سراسر جهان ظاهر نمی شد. سطح گستردگی ترازوی ای ان دی تا حدی است که می توان گفت در سر تا سر جهان حضور دارد. 

جالب است بدانید که ترازوی ای ان دی نه تنها می تواند به توزین مواد بپردازد، بلکه می تواند برخی از محاسبه ها نظیر مقایسه، محاسبه نسبت جرم به حجم، محاسبه وزن جرمی بر حسب زمان همچنین میزان رطوبت مواد و غیر را اندازه گیری نماید.

کشور تولید کننده ترازوی ای ان دی:

ترازوی ای ان دی ساخت کشور ژاپن می باشد. همه ما می دانیم که ژاپن یکی از کشور های قدرتمند در تولید تجهیزاتی نظیر: باسکول، ترازو و سایر وسیله ها می باشد. به همین خاطر زمانی که ما به خرید یک محصول می پردازیم، اگر بدانیم که آن محصول ساخت کشور ژاپن است، بیشتر به آن اعتماد می کنیم. چراکه می دانیم که این کشور در راستای تولید تجهیزات خود ید طولایی دارد. جالب است بدانید که ترازوی ای ان دی دارای ضمانت نامه 12 ماهه و 10 ساله می باشد. ضمانت 12 ماهه آن جهت تعویض می باشد. این ضمانت نامه 12 ماهه برای زمانی است که اگر دستگاه مورد نظر مشکل زیرساختی داشته باشد، شرکت ای ان دی به تعویض آن محصول می پردازد. در عین حال خدمات 10 ساله آن شامل خدمات پس از فروش نظیر تعمیر و غیره است.

تاثیر ضمانت نامه بر محبوبیت این دستگاه:

پس به جرات می توان گفت که این محصول علیرغم داشتن ویژگی های منحصر به فرد از ضمانت نامه ی معتبر برخوردار است. همه ی این عوامل دست به دست هم می دهند که ترازوی ای ان دی بسیار پرطرفدار باشد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 206
نمایش همه
علاقه مندی ها ()