ویژگی های باسکول آویز:

در این مقاله می خواهیم در رابطه با باسکول آویز، انواع آن و ویژگی هایی که این باسکول دارد، توضیح دهیم. به طور کلی باسکول آویز یکی از زیر گروه های باسکول دیجیتال می باشد که برخلاف سایر باسکول ها قابل حمل نیست. باسکول آویز به صورت ثابت و عمودی در یک مکان نصب می شود. بر عکس تمامی باسکول ها که اجسام روی صفحه ی آن ها قرار می گیرند و توزین می ‌شوند، در باسکول آویز اجسام به جایگاه مربوطه آویز خواهند شد. لذا به صورت آویزان با استفاده از نیروی کششی جسم و شئ توزین خواهد شد.

 معمولاً باسکول های آویز از دقت، ظرفیت و سرعت بسیار بالایی برخوردار هستند. این در حالی است که سه عامل دقت، ظرفیت و سرعت در انواع مختلف باسکول آویز متفاوت است. باسکول های آویز وقتی که در دسته های مختلفی قرار می گیرند، می توانند خصوصیات متفاوتی داشته باشند. همچنین این باسکول ها می توانند کیفیت بسیار بالایی داشته باشند. شاید دلیل این امر هم کاربری بسیار راحت این باسکول ها باشد.

عدم وجود برخی از قابلیت ها در باسکول آویز:

 علی رغم داشتن کیفیت بسیار بالا، سرعت زیاد و دقت خوب باسکول آویز، این باسکول ها فاقد چاپگر و پرینتر می باشند. لذا قابلیت های ویژه ای که سایر باسکول ها دارند را باسکول آویز ندارد. باسکول آویز تنها عمل سنجش و توزین مواد و اجسام را انجام خواهد داد.

ظرفیت این دستگاه:

ظرفیت باسکول آویز بسیار زیاد است. به گونه‌ ای که ما می ‌توانیم ظرفیت ده تن را برای این باسکول در نظر بگیریم. این دستگاه به خاطر ظرفیت بالایی که دارد، می‌ تواند جنس محکم و مقاومی نیز داشته باشد. استفاده از فلز برای تولید و ساخت باسکول آویز یک مسئله مهم و ضروری است. چرا که تنها باسکول آویز ساخته شده از اجزای بسیار محکمی نظیر فلز می تواند فشار زیاد وزن های بالا را تحمل کند.

بررسی اهمیت قطعه شمار:

در این مقاله می خواهیم بدانیم که از ترازوی قطعه شمار برای چه مجموعه هایی استفاده خواهد شد؟ مجموعه هایی که به فروش اقلام با حجم کم اما تعداد بالا می ‌پردازند، گزینه مناسبی برای استفاده از این ترازو ها هستند. البته سعی می شود که در همه فروشگاه ها ترازوها از قابلیت قطعه شماری نیز برخوردار می باشند. فروشگاه های زنجیره‌ ای که به فروش اقلام بسیار متنوع می پردازند. نیاز دارند که یک ترازوی دیجیتال قطعه شمار داشته باشند. اگرچه ترازوی قطعه شمار یک قابلیت بسیار خاص و ویژه دارد که سایر ترازو ها از آن بی بهره اند، اما کاربری و کاربرد این ترازو چندان رایج نیست. بلکه تنها برخی از فروشگاه ها می توانند از این نوع ترازو استفاده نمایند.

عملکرد اصلی ترازوی قطعه شمار:

 از این رو با توجه به توضیحاتی که در مقاله قبلی به آن اشاره شد، می ‌توان گفت که ترازوی قطعه شمار ترازویی است که برای سنجش تعداد اقلامی که روی کفه قرار داده شده اند، به کار می رود.  این ترازو می تواند دو مزیت خاص با خود به همراه داشته باشد. اولین مزیت آن، صرفه جویی در زمان و دومین مزیت آن جلوگیری از خطا در فروش می باشد.

خرید این دستگاه:

 حال می خواهیم بدانیم که چه فروشگاهی می ‌تواند به ما در زمینه فروش ترازوی قطعه شمار کمک نماید. همچنین بهترین برند این ترازو را به ما ارائه دهد. بی شک و بدون هیچ تردیدی ما فروشگاه تجهیزات کو را به شما معرفی می نماییم. این فروشگاه با داشتن سابقه بسیار بالا توانسته است که تعداد زیادی از مشتریان را به خود جلب کند. داشتن طرفداران بسیار زیاد تنها مربوط به سابقه ی طولانی این فروشگاه نیست، بلکه این فروشگاه از مزیت ‌های بسیار ویژه ‌ای برخوردار است که می ‌تواند هر مشتری را به خود جلب نماید. کیفیت بالا، استفاده از برند های معروف، قیمت های مناسب و از همه مهم تر ضمانت پس از خرید از مهمترین علت هایی هستند که می توانند فروشگاه تجهیزات کو را نسبت به سایر فروشگاه ها برتر و محبوب تر کنند.

معرفی ترازوی لیبل زن:

در این مقاله می خواهیم در رابطه با ترازوی لیبل زن توضیح دهیم. قبل از اینکه به شرح ترازوی لیبل زن بپردازیم، باید بدانیم که لیبل چیست؟ چه کاربردی دارد و چرا ترازو ها دارای قابلیت لیبل زنی می باشند؟

لیبل در واقع همان برچسبی است که ما در طول روز ممکن است در موارد مختلف از آن استفاده نماییم. ترازویی که با عنوان ترازو لیبل زن در بازار به فروش می ‌رود، قابلیت پیدا کردن و چاپ کردن برخی از اطلاعات و داده ‌ها را به روی این برچسب دارد. اطلاعاتی که ترازوی لیبل زن، روی لیبل چاپ می‌کند، شامل: نام محصول، قیمت محصول، بارکد کالا و غیره می باشد.

انواع متفاوت ترازو ها:

همانطور که در مقاله های قبل به آن اشاره نمودیم، ترازو ها انواع متفاوتی دارند. هر کدام از ترازو ها کاربرد خاصی داشته و در دسته های مختلفی قرار می گیرند. با توجه به اینکه یک ترازو چه کاربری داشته باشد، می تواند در دسته های مختلف فروشگاهی، آشپزخانه ای، صنعتی، آزمایشگاهی، داروخانه و غیره قرار بگیرد. ترازو ها می توانند نیاز بسیار زیادی از بشر را رفع کنند. نیاز بشر به ترازو از گذشته‌ های دور وجود داشته است. به همین خاطر افراد از در گذشته از مدل های بسیار ابتدایی برای توزین مواد و اجسام استفاده می کردند.

نوع ابتدایی این دستگاه:

جالب است بدانیم که ابتدایی ‌ترین ترازو ها ساخته شده از چوب و سنگ بودند اما این روز ها ما می ‌توانیم شاهد تولید ترازو هایی باشیم که از شیشه، پلاستیک و غیره ساخته شده اند. دقت ترازو هایی که در گذشته مورد استفاده قرار گرفته می شدند، بسیار کمتر از ترازو های امروزی بودند.

 ترازو ها به علت تقاضای زیاد افراد و بازار پیشرفته بسیار زیاد و چشمگیری دارند. پیشرفت بسیار زیاد ترازو ها باعث شده است که قابلیت ‌های ویژه‌ ای را در این ترازو ها مشاهده نماییم. یکی از آن قابلیت های خاص لیبل زن بودن ترازو می باشد.

خرید بهترین ترازوی ساتریو:

در این مقاله می خواهیم به اهمیت ترازوی ساتریو بپردازیم. ترازوی ساتریو بیشترین کاربرد را در فروشگاه های زنجیره ای دارد. این ترازو ها می توانند به درج لوگو، تاریخ تولید، تاریخ انقضا، قیمت فروش، قیمت مصرف کننده، قیمت تولید کننده و غیره بپردازند. شما می توانید استفاده رایج ترازوی ساتریو را در کارگاه ها، کارخانه ها و غیره مشاهده نمایید.

اهمیت ترازوی ساتریو در صنعت:

 تصور کنید که کارگاهی محصولاتی را تولید و عرضه می کند. محصولات تولید شده توسط این کارگاه می توانند در وزن های متفاوت باشند. لذا محصول بر روی این ترازو قرار می گیرد. سپس با توجه به اطلاعاتی که از قبل به آن ترازو داده شده است، وزن محصول را سنجیده، قیمت کل، قیمت واحد، تاریخ تولید، تاریخ انقضا و غیره را به روی یک لیبل چاپ می‌ کند. جالب است بدانید که همه این اطلاعات فقط در بارکد نهان شده است. بارکد ها خطوط ناخوانایی هستند که می توانند شامل اطلاعات بسیار زیاد و مفیدی برای خریداران باشند.

خرید این محصول:

 لیبل به صورت یک برچسب می باشد که اطلاعات محصول به روی آن چاپ شده است. وقتی این لیبل به روی بسته بندی محصول قرار گرفته می شود، در واقع می تواند اطلاعاتی را به خریداران عرضه کند. این اطلاعات برای بسیاری از خریداران بسیار مهم و مفید می باشد. برای مثال وقتی که شما به فروشگاه زنجیره ای مراجعه می کنید، اولین چیزی که از یک محصول می خواهید قیمت و تاریخ انقضای آن است. لذا بعد از بررسی قیمت و تاریخ انقضا تصمیم می گیرید که آن محصول را خریداری نمایید. ترازوی ساتریو یکی از پیشرفته ‌ترین ترازو ها می ‌باشد که می‌ تواند در راستای تولید و فروش محصولات کمک بسزایی به کاربران می کند. شما می توانید بهترین ترازوی ساتریو را از فروشگاه تجهیزات کو تهیه نمایید.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 181
نمایش همه
علاقه مندی ها ()