ویدئو پروژکتور مدل T44 یکی دیگر از محصولات برند نیزار کالا به شمار می رود که در ادامۀ مقاله به معرفی مهمترین ویژگی این دستگاه می پردازیم. در این صورت، خریداران متناسب با مساحت اتاق و میزان روشنایی محیط، راحت تر می توانند نسبت به خرید   ویدئو پروژکتور مدل T44 تصمیم بگیرند. با این تفاسیر، متناسب با موقعیت مکانی و نوع کاربری که در نظر دارید، راحت تر از گذشته می توانید از میان مدل های مختلف ویدئو پروژکتور، دستگاه مورد نظر خود را با قیمت مناسب و امکانات پیشرفته خریداری نمائید. فروشگاه نیزار کالا به عنوان یکی از اولین مراکز تولید کنندۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور، توانسته امکان خرید پروجکشن های پرتابل را فراهم آورند.

از ویژگی های مهم ویدئو پروژکتور مدل T44، می توان به شدت روشنایی 5 هزار انسل لومنز آن اشاره نمود که امکان پخش تصاویر با وضوح تصویر 1920*1080 پیکسل را فراهم می آورد. بدین ترتیب متناسب با مساحت اتاق و میزان روشنایی محیط می توانید به دنبال خرید پروژکتور مناسب باشید. لازم به ذکر است که ویدئو پروژکتور مدل T44 تجهیز به قابلیت های پیشرفته تر نسبت به نسخه های قدیمی آن می باشد.

در نتیجه نیاز نیست نگران میزان رزولوشن تصویر صفحه نمایشگر دستگاه باشیم. هم اکنون در میان مدل های متنوع ویدئو پروژکتور، می توانید دستگاه پخش کنندۀ تصویر با قابلیت های جدید خریداری نمائید. ویدئو پروژکتور مدل T44 تجهیز به سیستم عامل اندروید نسخۀ 9، پورت USB، قابلیت WiFi، پورت های HDMI و آدیو می باشد.

بدین ترتیب متناسب با فضایی که قصد بکارگیری دستگاه های ویدئو پروژکتور را دارید، می توانید نسبت به انتخاب مدل آن تصمیم بگیرید. هم اکنون از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا به صورت آنلاین می توانید نسبت به خرید ویدئو پروژکتور پرتابل مانند خرید ویدئو پروژکتور مدل T38  تصمیم إتخاذ نمائید.

 

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 332
نمایش همه
علاقه مندی ها ()