ویدئو پروژکتور یکی از دستگاه های پرکاربردی است که در حوزۀ آموزش و برگزاری کنفرانس ها و همایش می توان مشاهده نمود. اگر در صدد برای خرید  ویدئو پروژکتور  هستید، کسب آگاهی در خصوص ویژگی های آن، به شما کمک می کند که بتوانید مدل مناسبی از این دستگاه را خریداری نمائید. همانطور که تا کنون از نزدیک کاربری ویدئو پروژکتور را ملاحظه نموده اید، دستگاه دیجیتالی است که با اتصال به دیگر دستگاه های منبع دیجیتالی همچون کامپیوتر، لپ تاپ، ایکس باکس، پلی استیشن، دوربین های فیلمبرداری، گوشی های هوشمند و ... می توان به عنوان دستگاه پخش کننده از مزایای آن بهره برد. فروشگاه نیزار کالا جزء یکی از اولین تولید کنندگان دستگاه های ویدئو پروژکتور در ایران شناخته می شود که در طول فعالیت حرفه ای خود، توانسته اند موفق به عرضۀ محصولاتی با قابلیت های پیشرفته تر گردند.

خرید ویدئو پروژکتور با رزولوشن بالای تصویر

هم اکنون امکان خرید ویدئو پروژکتور با قابلیت های پیشرفته مانند خرید ویدئو پروژکتور مدل T22 plus برای شما فراهم می باشد که می توانید متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید آن را تهیه نمائید. نسخه های جدید به صورت ویدئو پروژکتور پرتابل به بازار عرضه شده است چون با کاهش ابعاد و وزن آن، توانسته اند امکان جا به جایی این دستگاه را برای کاربران تسهیل نمایند چون مدل های قدیمی دستگاه های پروژکتور بسیار سنگین بودند.

بنابراین اساتید و مربیان می توانند متناسب با برنامۀ کاری که دارند، با خرید ویدئو پروژکتور جیبی، بیش از گذشته سطح کیفیت تدریس خود را چند برابر نمایند. اگر خواستار خرید ویدئو پروژکتور با قابلیت وای فای و سیستم عامل اندروید هستید، می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا، از میان محصولات موجود در فروشگاه، پس از بررسی مشخصات فنی و مقایسۀ قیمت آنها نسبت به یکدیگر، در نهایت انتخاب و خرید خود را همراه با گارانتی معتبر انجام دهید.

    فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 319
نمایش همه
علاقه مندی ها ()