از ویژگی های مثبت ویدئو پروژکتور، می توان به کاربرد این دستگاه به عنوان صفحه نمایشگر بزرگ اشاره نمود. دستگاه پروژکتور دارای قابلیت های متعددی است که جهت حفظ فضایی کاربردی برای پخش فایل های تصویری اشاره نمود. تفاوت قابل توجه میان مدل های ویدئو پروژکتور، سطح کیفیت تصویر و دیگر شاخص های درج شده، به عنوان مشخصات فنی دستگاه می باشد. امروزه فروش ویدئو پروژکتور در مدل های متفاوت صورت می گیرد چون شاهد گسترش فعالیت تولید کنندگان در عرصۀ تولید این دستگاه می باشند. فروشگاه نیزار کالا در طی سال ها فعالیت، توانسته اند با تأمین قطعاتی که مبتنی بر تکنولوژی روز ساخته شده اند، انواع ویدئو پروژکتور پرتابل تولید و در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

سفارش مدل های پیشرفته ویدئو پروژکتور

پارامترهای مهم و کلیدی که پیش از خرید ویدئو پروژکتور بایستی از سوی خریدار در نظر گرفته شوند، عبارتند از مشخصات فنی دستگاه است. داشتن وزن سبک، قیمت ارزان، پخش تصاویر در ابعاد بزرگ، قابلیت تنظیم صفحه نمایشگر و سایز دستگاه از جمله مواردی هستند که در زمان انتخاب ویدئو پروژکتور اندرویدی بایستی مد نظر قرار گرفته شوند.

هم اکنون با مد نظر قرار دادن مساحت اتاق، می توانید پس از بررسی مشخصات فنی انواع ویدئو پروژکتور، مناسب ترین دستگاه را تهیه نمائید. متناسب با نوع کاربری که می توانید داشته باشید، نسبت به گذشته راحت تر ویدئو پروجکشن خریداری می شود. با توجه به تنوع مدل های ویدئو پروژکتور در سطح بازار، سبک بودن و تجهیز بودن به قابلیت های پیشرفته در اولویت انتخاب افراد قرار گرفته می شود.

ویدئو پروژکتور اندرویدی که قابلیت اتصال بدون کابل، از طریق امواج وای فای را دارد، بیشتر مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. ضمن آنکه تجهیز به پورت USB و دیگر تجهیزات دیجیتالی باشند. جهت خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 و ویدئو پروژکتور پرتابل می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نموده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمائید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 332
نمایش همه
علاقه مندی ها ()