ویدئو پروژکتور، از جمله دستگاه هایی است که به عنوان سیستم پخش کننده مورد استفاده قرار گرفته می شود. از مهمترین ویژگی های ویدئو پروژکتور می توان به قابلیت بزرگ نمایی آن اشاره نمود. در نتیجه گزینۀ مناسبی برای به کارگیری در محیط هایی همچون شرکت ها، مدارس، دانشگاه ها و سالن های اجتماعات محسوب می گردد. البته سال های اخیر شاهد خرید ویدئو پروژکتور برای منازل هستیم که افراد بتوانند متناسب با فضایی که در اختیار دارند، با ایجاد سینمای خانگی، محیط مناسبی برای تماشای فیلم و سریال فراهم آورند. فروشگاه نیزار کالا بر اساس نوع فعالیتی که انجام می دهند، قادر به عرضۀ مدل های پیشرفته تری از ویدئو پروژکتور هستند.

فاکتورهای مؤثر در انتخاب ویدئو پروژکتور

دستگاه ویدئو پروژکتور، گزینۀ مناسبی برای نمایش دادن داده های کامپیوتری است که افراد جهت ارائه مقالات علمی و مباحثی که قصد تدریس آنها را دارند، به کار می گیرند. قطعات اصلی ویدئو پروژکتور را لنز و لامپ تشکیل می دهد که نقش بسزایی بر روی عملکرد و کیفیت پخش تصاویر دستگاه خواهد داشت.

نوع لنز و لامپی که در طراحی دیتا پروژکتور به کار برده می شوند، ارتباط مستقیم با میزان عمق کنتراست تصویر دارند. پروژکتور از جمله دستگاه هایی است که کاربرد گستردۀ آن در محیط های آموزشی و سرگرمی بیش از گذشته مشاهده می شود. در واقع تلاش نموده اند با انتخاب ویدئو پروژکتور مناسب، بتوانند صفحه نمایشگر در ابعاد بزرگ، در اختیار بینندگان قرار دهند. نوع لامپی که در طراحی نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور استفاده می شود، می توان به کارگیری لامپ و لنزهای LED اشاره نمود که از وضوح تصویر بالایی برخوردار هستند. هم اکنون از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا، به صورت آنلاین می توانید اقدام به خرید ویدئو پروژکتور پرتابل با قابلیت های پیشرفته مانند   خرید ویدئو پروژکتور مدل T44  نمائید.

   فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 313
نمایش همه
علاقه مندی ها ()