ترازوی صدر چیست:

در این مقاله می خواهیم در رابطه با ترازوی صدر توضیح دهیم. ترازوی صدر یکی دیگر از ترازو های با سابقه، با کیفیت و معروف است. مسلما همه ی ما کم و بیش با ترازوی صدر آشنایی داریم. این برند بسیار با کیفیت بوده و با مناسب ترین قیمت ها بهترین ترازو ها را وارد بازار می کند. در سال های اخیر این برند در مقایسه با برخی از برند های تازه وارد قرار گرفت. با این حال در این رقابت نیز پیروز میدان شد. معمولا برند های جدید که وارد بازار می شوند برای اینکه بتوانند در ذهن عموم جلوه ی خوبی داشته باشند، کیفیت محصولات خود را بالا می برند. در عین حال محصولات خود را با بهترین قیمت ها عرضه می کنند. در واقع می توان گفت که هر برند در ابتدای کار تمام توان خود را می گذارد. به همین خاطر با ظهور برند های جدید برخی از برند های قدیمی ممکن است که کمرنگ تر شوند. با این حال برند صدر بر قوت خود استوار است. و شما می توانید ترازوی صدر را جزو بهترین ها بدانید.

خرید آنلاین ترازوی صدر:

در کنار تمامی مزیت هایی که ترازوی صدر دارد، می توان خرید آنلاین آن را یک آپشن خوب دانست. تصور کنید شما در منزل خود هستید، در حالی که نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای برای ایاب و ذهاب ندارید، سپس می توانید وارد سایت فروشگاه تجهیزات کو شوید.

چگونگی خرید از تجهیزات کو:

 در این سایت تمامی تجهیزات اعم از باسکول، ترازو و غیره به صورت دسته بندی های مختلف قرار گرفته شدند. زمانی که دسته بندی ترازو را انتخاب می کنید، برند های متفاوت، انواع مختلف، ظرفیت های متفاوت به شما نمایش داده می شود.

 در ابتدا بایستی نیاز خود را بررسی نمایید، سپس به انتخاب یکی از آن دسته ها بپردازید. با انتخاب یک گزینه، انواع مختلفی از آن برای شما در صفحه نمایش داده می شود که شما با توجه به بودجه خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

بررسی ترازوی ساتریو:

در این مقاله می خواهیم در رابطه با مزیت های ترازوی ساتریو توضیح دهیم. در مقاله ی قبلی در رابطه با انواع این ترازو و توضیح داده شد. حال می خواهیم بدانیم که ترازوی ساتریو دارای چه مزیت هایی است. از آنجایی که برند ساتریو  جزو قدیمی ترین برند های ترازو در ایران است، می ‌تواند با کیفیت ترین ترازوها را ارائه دهد. پس می توان گفت کیفیت از مهمترین ویژگی های ترازوی ساتریو می باشد.

ترازوی ساتریو و برند آن:

 همچنین باید دانست که این برند از بهترین متریال برای ساخت ترازو های خود استفاده می کند. ترازوی ساتریو دارای انواع مختلفی است که هر کدام از آن انواع دارای ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد خود می باشند. برای مثال ترازوی صنعتی که ظرفیت بالاتری نسبت به سایر ترازو ها دارد، از استحکام بالاتری نیز برخوردار می باشد. در عین حال اگر بخواهیم ترازوی زرگری را مقایسه و بررسی نماییم، باید بگوییم که ترازوی زرگری وزن های بسیار بالا را توزین نمی ‌کند اما از دقت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که هرگونه خطای کوچکی در ترازوی ساتریو زرگری می تواند عاملی برای ضرر یا کم فروشی باشد.

انواع این دستگاه:

 از این رو باید بدانیم که ترازوی ساتریو از هر نوعی که باشد، دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است. این ویژگی ها نمی توانند یک نوع ترازو را بر نوع دیگر ترازو برتر سازند، چرا که هر کدام با توجه به کاربردی که دارند، مورد استفاده قرار می گیرند. پس شما در ابتدا بایستی نیاز و کاربری خود را مورد نظر قرار بگیرید، سپس بدانید که با توجه به کاربری که دارید، چه نوع ترازویی می تواند به شما کمک کند. پس از آن به انتخاب برند مناسب خود بپردازید. ترازوی ساتریو جزو آن دسته از ترازو ها می باشد که از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. برای این امر می توانید از کارشناسان تجهیزات کو نیز کمک بگیرید.

معرفی ترازوی ای ان دی:

در این مقاله می خواهیم با یکی دیگر از ترازو ها به نام ترازوی ای ان دی آشنا شویم. این ترازو یک ترازوی بسیار خوب آزمایشگاهی می باشد. در تولید و ساخت آن تمامی اصول و استاندارد های معتبر جهان به کار گرفته شده است. کیفیت این ترازو بسیار بالا است. به همین خاطر شما می توانید با استفاده از این ترازو بالاترین میزان دقت را تجربه کنید. توزین ترازوی ای ان دی بسیار سریع بوده و می تواند کاربری راحتی داشته باشد.

دقت بالای ترازوی ای ان دی:

جالب است بدانید به علت سر و کار داشتن این ترازو با مواد شیمیایی در آزمایشگاه ها، بدنه آن بسیار مقاوم، محکم و بادوام است. ترازوی ای ان دی تولید شده توسط یک برند معتبر به نام ای ان دی می باشد. این برند تنها به ایران تعلق ندارد، بلکه یک برند جهانی به شمار می آید. کیفیت و مقاومت این ترازوی آزمایشگاهی به حدی بالا است که به سایر کشور های جهان صادر می شود.

در صنعت آزمایشگاه میزان دقت ترازوی آزمایشگاهی به شدت بالا می باشد. آزمایش ها به خودی خود دارای خطا هایی می باشند.. این خطا ها می توانند سرنوشت یک آزمایش را تغییر دهند. پس لازم است بدانید که نباید به جز خطا هایی که به صورت سهوی صورت می گیرد، هیچ خطای دیگری وجود باشد. برای مثال شما نباید میزان و درصد یا به عبارت بهتر نسبت مواد شرکت کننده در یک آزمایش را تغییر دهید یا به اشتباه توزین نمایید.

اهمیت دقت این دستگاه:

حال که با اهمیت ترازوی ای ان دی آشنا شدیم و دانستیم که این ترازو از اهمیت بسیار بالایی در صنعت آزمایشگاه برخوردار است. می‌خواهیم بدانیم که به چه صورتی تولید شده است. این حجم از کیفیت، مزیت و قابلیت تنها می تواند حاصل تلاش های مداوم و بسیار زیاد برند ای ان دی باشد. لذا شما با توجه به تمامی مزیت هایی که در بالا به آن اشاره نمودیم، باید بدانیدکه قیمت ترازوی ای ان دی نسبت به سایر ترازو ها بیشتر است.

خرید ترازوی دیجیتال با دقت بالا

دقت در وزن کشی یکی از مهمترین مواردی به شمار می رود که زمان خرید ترازوی دیجیتال باید به آن دقت داشته باشید. ترازوهایی که دیجیتالی هستند باید دقت در وزن کشی شان بالا باشد. توجه داشته باشید که زمان خرید ترازو دیجیتال باید به خوبی کیفیت صفحه نمایش ترازو را مورد بررسی قرار دهید. برخی از ترازوهایی که کیفیت خوبی ندارند را با صفحه نمایش غیر استاندارد تولید می کنند. اما برندهای معتبر از بهترین مواد اولیه و صفحه نمایش استفاده می کنند.

قیمت ترازو دیجیتال محک

برند محک را به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین برندهای تولیدی ترازو می شناسند. بنابراین شما برای خرید ترازو دیجیتال می توانید برند محک را انتخاب کنید. برندهای معتبر دیگری هم در بازار وجود دارند که می توانید آنها را انتخاب نمایید. قیمت ترازوی محک به مدل ترازو بستگی دارد. برخی از ترازوهایی که پیشرفته تر می باشند با استفاده از بهترین تکنولوژی ها تولید شده اند. دقت در وزن کشی ترازوهای پیشرفته بسیار عالی می باشد. این ترازوها را می توانید برای وزن کشی کالاهای حساس خریداری نمایید.

ترازوی دیجیتال گرمی

ترازوی دیجیتال گرمی یکی از انواع ترازوهای دقیقی به شمار می رود که برای وزن کشی کالاهای حساس مانند طلا از این ترازو استفاده می کنند. برندهای معتبر و شناخته شده ای هستند که تولید این ترازوها را بر عهده دارند. شما برای خرید ترازوی برند و با کیفیت باید در مورد ویژگی های ترازو اطلاعات بیشتری کسب کنید. آن دسته از ترازوهای گرمی که تولید برندهای غیر معتبر هستند ارزش خریداری ندارند.

خرید اینترنتی ترازو دیجیتال

برای خرید ترازوی دیجیتال می توانید به صورت اینترنتی مدل های متنوع ترازو را خریداری کنید. در وب سایت مدل ها و طراحی های متنوع ترازو را می توانید مشاهده کنید و سپس بین مدل های گوناگون ترازو دیجیتال یکی از ترازوهای کاربردی را خریداری نمایید.

فروشگاه دیجی اسکال 

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 209
نمایش همه
علاقه مندی ها ()