آیفون تصویری حافظه دار از بروزترین انواع آیفون تصویری است که کاربرد آن را می توان در تمام ساختمان ها مشاهده نمود. با افزایش تقاضا برای ارتقاء عملکرد این دستگاه، تولید کنندگان تلاش نموده اند با بهره گیری از فناوری روز دنیا، قابلیت های پیشرفته تری به دستگاه ها افزوده و کاربری آن را دو چندان نمایند. در همین راستا فروش آیفون تصویری حافظه دار مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. چرا که این نوع دستگاه تجهیز به رم و یا همان حافظه داخلی است که امکان ثبت تصاویر را در زمانی که شما در منزل حضور ندارید، فراهم می آورد. جهت مشاهدۀ مدل های متنوع آیفون تصویری حافظه دار می توانید به فروشگاه تکنما شاپ مراجعه نمائید.

مزایای خرید آیفون تصویری حافظه دار

نسل جدید دستگاه های آیفون تصویری باعث گردیده تا بتوانید سطح امنیت ساختمان مسکونی، تجاری و اداری را ارتقاء دهید. قطعاً بر روی ترددهای رفت و آمدهای خود کنترل بیشتری خواهید داشت. خرید آیفون تصویری تکنما مدل حافظه دار بیش از آیفون تصویری ساده مورد استقبال قرار گرفته شده است چون شما در هر لحظه می توانید دسترسی به تصاویر افرادی که زنگ منزل شما را به صدا درآورده اند، داشته باشید. قطعاً در برخی از مواقع برای شما کاربردی تر خواهد بود.

قیمت آیفون تصویری حافظه دار بر مبنای ظرفیت حافظۀ دستگاه و دیگر امکاناتی که آیفون دارد، تعیین می گردد. هنگام خرید آیفون تصویری حافظه دار، علاوه بر ظرفیت رم، بایستی ابعاد صفحه نمایشگر، قابلیت ارتباط داخلی و دیگر امکاناتی که دستگاه بدان تجهیز است را بایستی در نظر بگیرید. مدل آیفون تصویری بر روی میزان سطح امنیتی که برای ساختمان خود در نظر گرفته اید، تأثیر می گذارد. جهت بررسی مشخصات فنی انواع آیفون تصویری حافظه دار تکنما می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ مراجعه نموده و در نهایت سفارش خود را ثبت نمائید.

 

    تکنما شاپ

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی

          ........................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09122090477

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 288
نمایش همه
علاقه مندی ها ()