ویدئو پروژکتور مدل T48 از دیگر دستگاه های پروژکتوری است که در حال حاضر می توانید در سطح بازار با قیمت مناسب خریداری نمائید. همانطور که می دانید کاربرد گستردۀ ویدئو پروژکتور در مراکز آموزشی و سالن های اجتماعات قابل ملاحظه می باشد. این نوع ویدئو پروژکتور تجهیز به لنز و لامپ LED است که از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. بدین ترتیب دارای کیفیت بالایی است که امکان پخش تصاویر FULL HD را برای مخاطبان فراهم نموده است. در همین راستا برخی از افراد خواستار خرید ویدئو پروژکتور مدل T48  هستند که می توانند بدون واسطه از طریق فروشگاه نیزار کالا اقدام نمایند.

خرید ویدئو پروژکتور T48 برای مدارس

نکات طلایی و ارزشمندی که در خصوص خرید ویدئو پروژکتور وجود دارد، عبارتند از : کیفیت وضوح تصویر، طول عمر لامپ دستگاه و میزان کنتراست. هنگام خرید ویدئو پروژکتور مدل T48 بایستی متراژ و مساحت اتاق، تعداد نفرات و سطح روشنایی محیط را در نظر داشته باشید. قطعاً برای سالن های کنفرانس بزرگ و دانشگاه هایی که دارای اتاق بزرگ هستند، می توان از مزایای این نوع دستگاه پروژکتور استفاده نمایند.

ویدئو پروژکتور مدل T48 دارای ابعاد 104*232*313 و وزن 2500 گرم می باشند که امکان نصب بر روی دیوار، سقف و قرار دادن بر روی زمین مهیاست. با انتخاب پروژکتور مناسب می توانید، نیاز اتاق را نسبت به دستگاه پخش کنندۀ بزرگ تأمین نمود. از دیگر ویژگی های ویدئو پروژکتور می توان به کنتراست 1 به 18 هزار اشاره کرد که دارای شدت روشنایی 6 هزار می باشد.

هم اکنون می توانید از طریق فروشگاه نیزار کالا به صورت آنلاین اقدام به  خرید ویدئو پروژکتور مدل T38 و ویدئو پروژکتور مدل T48 نمائید. بدین ترتیب با خرید آنلاین از این فروشگاه، همراه با گارانتی معتبر دستگاه ویدئو پروژکتور مناسبی را می توانید خریداری نمائید. جهت بهره مندی از تخفیفات ویژه می توانید هم اکنون اقدام به خرید این دستگاه پروژکتور نمائید.

 

    فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 346
نمایش همه
علاقه مندی ها ()