در حال حاضر افراد زیادی به دنبال خرید دستگاه پروژکتور هستند چون نسبت به گذشته بیشتر مورد استقبال قرار گرفته می شود. هم اکنون توسط مجموعۀ نیزار کالا شاهد فروش ویدئو پروژکتور مدل T22 plus با امکانات جدید می باشیم. نکتۀ قابل توجهی که در خصوص فروش ویدئو پروژکتور وجود دارد، افزایش تنوع مدل های این دستگاه توسط مراکز تولید کنندگان می باشیم. فروشگاه نیزار کالا با تولید مینی ویدئو پروژکتور مدل T22 plus ، توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته، دستگاه های سبک تر و کوچک تری را در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند.

خرید ویدئو پروژکتور پرتابل T22 plus

اگر خواستار تأمین ویدئو پروژکتور با امکانات و قابلیت های جدید هستید، خرید ویدئو پروژکتور مدل T22 plus که تجهیز به سیستم عامل اندروید 9 با قابلیت ارتباط وای فای می باشد، می تواند گزینه برای نوع فعالیت شما به شمار رود. فاکتورهایی که پیش از خرید ویدئو پروژکتور بایستی در نظر بگیرید عبارتند از : مساحت اتاق، میزان حداقل و حداکثر روشنایی و تاریکی و قیمت می باشند.

البته سطح امکانات و قابلیت هایی که یک دستگاه پروژکتور از آن برخوردار است، نقش تعیین کننده در انتخاب آن خواهد داشت. بنابراین در صورت تمایل به خرید ویدئو پروژکتور مدل T22 plus که قابلیت جابه جایی آسان برای آن تعریف شده است، می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید. این مجموعه در لیست محصولات خود، مدل های متنوعی از دستگاه ویدئو پروژکتور را قرار داده اند. بدین ترتیب بتوانند شرایط را برای انتخاب و خرید پروژکتور با قابلیت های قابل قبول برای خریداران فراهم آورند.

البته امکان مقایسه قابلیت ها و قیمت  خرید ویدئو پروژکتور مدل T48 با دیگر محصولات این برند معتبر در وب سایت رسمی مجموعه، فراهم می باشد و در نهایت می توانید متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، مناسب ترین مدل دیتا پروژکتور را سفارش دهید.  

 

    فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 324
نمایش همه
علاقه مندی ها ()